welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 15 kilo eraf , wie doet er mee
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

15 kilo eraf , wie doet er mee

18-10-2006

Ik ben een meisje van 20 en ik weeg 73 kilo. Ik ben 170.Vanaf vandaag wil ik graag afvallen. Ik ben opzoek naar iemand die ook wil afvallen.

02-11-2008
17:40:41
Reactie van ket:

Ik wil ook mee doen. Twee jaar geleden heb ik dit onderwerp gestart en nu dacht ik na de zwangerschap om weer mee te beginnen.
Dus ik doe ook mee.

10-10-2008
01:36:03
Reactie van eva:

hey Truus,
Liece reactie van je, ik ben inderdaad niet super dik. Nog niet maar ik kom wel steeds meer aan en ben ook al wel 15 kilo zwaarder dan ik zou kunnen of als ik hoor te zijn. Dus ik wil het eraf hebben! Dan kan ik weer volop genieten van alles.

x

09-10-2008
21:04:04
Reactie van truus:

hoi eva om even terug te komen op jouw berichtje van 12-09
dacht ik.
jij bent toch niet dik !!! met jou lengte en gewicht.
gr truus

09-10-2008
19:39:38
Reactie van denise:

Hoi allemaal,

Ik zoek ook een afvalmaatje... wil minstens 15 kg nog kwijt (ben er al 20 kwijt) en ben 21 (bijna 22)....

Mail me voor meer info..

Groetjes!!

23-09-2008
17:06:59
Reactie van eva:

Hey Bieke,

Misschien kunnen we elkaar helpen dan! Ik wil ook naar ongeveer 65.
vandaag gaat het echt weer fout :( Heb gewoon gezond brood gegeten maar toen ik vrij was van werk een brownie, een chococroissant en friet en burger bij de mcdonalds.. En straks uit eten maar dan neem ik gewoon een soepje ofzo anders ben ik morgen weer een kilo erbij!
maar als je wilt kan je me wel mailen (eagerbens@ hot...... )

groetjes,

23-09-2008
16:53:21
Reactie van bieke:

ik wil een afvalmaatje!!! alleen is eht zo moeilijk :(
ik ben 1m72 weeg 78 en wil naar de 65 en ben 20 jaar
door mijn studies moet ik véél teveel stilzitten, en ik eet ookwel graag.
ik eet wel heel zelden koekjes, chocolade, snoep in het algemeen eigenlijk. ik denk dat ik gewoon teveel kaas enz eet en te weinig beweeg. frisdrank drink ik ook niet zoveel, alleen in eht weekend, ik drink wel cola zéro bijna dagelijks water en appelsap. pff ik weet echt ni hoe eraan te beginnen :(

21-09-2008
22:39:58
Reactie van eva:

Ik denk zelf discipline? Dus niet meer of minder eten dan nodig is? En rijke mannen zoeken zodat ze de hele dag in de sportschool kunnen hangen, of een eigen sportkamer hebben.

En is er nog iemand die een afval maatje wil?

21-09-2008
21:58:28
Reactie van truus:

nog helaas op mijn vraag over belgische vrouwen in knokke geen antwoord gehad.
jammer.

16-09-2008
20:02:56
Reactie van eva:

hey,

Ik ben ook 20 jaar, 1,75 en op het moment rond de 76 kilo.
Mijn probleem is dat ik geen controle heb over eten. Ik heb op internet wat rond gekeken en constateer dat ik zeker een eetprobleem heb.
Ik kan geen eten afslaan en heb dagelijks buien dat ik MOET (vr)eten. Ook al heb ik er geen zin meer in en zit ik vol, dan nog eet ik door tot ik echt misselijk ben (en dat is pas na een pak koekjes, een zak chips en nog wat snoep).
Ik wil erg graag weer normaal eetgedrag hebben maar kan dit niet in mijn eentje voor elkaar krijgen. Ik zoek iemand die mij hierin kan steunen.

Is er iemand die het zelfde heeft of mij zou willen helpen? Door bijvoorbeeld dagelijks contact te hebben zodat ik 'gecontroleerd' wordt? Hopelijk maakt dat mij dan sterk genoeg om te stoppen met die verslaving. Anders weet ik het namelijk echt niet meer en het belemmerd mij in het dagelijks leven.

x Eva

14-09-2008
22:17:43
Reactie van truus:

heeeeeee,antwword graag
groetjes Truus

1  2  3  4  5  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim