online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Eetverslaving?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Eetverslaving?

20-10-2006

Hallo allemaal. Ik ben 31 jaar oud en lijn al sinds mijn 15e. Was toen niet echt te dik, maar er konden wel wat kilootjes af. Het afvallen gaat vaak goed, maar ik kan het niet volhouden. Ik heb eind januari een zoontje gekregen en de 30 (!!!!!!!!!!!) kilo die ik tijdens mijn zwangerschap aan was gekomen zijn er nog steeds niet af. Ik weet nog 13 kilo zwaarder als voor mijn zwangerschap. Ik ben 1.80 mtr en weeg 93 kilo.
Ik eet niet omdat ik honger heb. Ik eet omdat ik heel de dag aan eten denk en het op een gegeven moment niet meer kan weerstaan. Ik weet van te voren dat ik na het eten een schuldgevoel heb, maar dat weerhoudt me er niet van om er niet aan te beginnen.
Laatst ben ik naar de bakker gegaan om twee gebakjes en een hard broodje met eiersalade te kopen. Dat heb ik achter mekaar in de auto opgegeten. Dan ben je toch niet wijs of wel?
Ik baal er van, maar kan er niet mee stoppen. Ik wil zo graag afvallen, maar ik ben zo obsessief met eten bezig. Ben jaloers als ik hoor dat anderen veel afvallen. Ben zelfs jaloers als ik hoor dat anderen door bijvoorbeeld een griep of zo een paar kilo kwijt zijn.
Herkent iemand dit? Heeft iemand tips? Weet iemand hoe ik die laatste kilo's kwijt kan.
Vind het vreselijk om toe te geven, maar ik denk echt dat ik een eetverslaving heb.
groetjes Christel

29-01-2011
21:15:15
en wie is S ???

29-01-2011
20:53:43
dit slaat toch nergens op, iemand wil jullie adviezen en jullie gaan elkaar gewoon even uitschelden?

02-09-2010
13:31:20
Reactie van van mij:

Wat een reacties, echt vreselijk om te lezen dit. Dit zijn gewoon tieners die niets beters te doen hebben verder.

Echt niets van aantrekken hoor!! wij nemen jou wel serieus.

12-03-2010
15:32:37
WEBMASTER, SLUIT AUB DIT TOPIC!!

IK SNAP JULLIE OOK NIET, GOEDBEDOELDE ADVIEZEN EN

VERWIJZINGEN NAAR WEBSITE'S MAG NIET EN DEZE VUILE GORE TAAL

TOLEREREN JULLIE! ONBESCHOFT EN ONBEGRIJPELIJK.

Een paar manden terug was dit een erg leuk forum, ik heb heel veel geschreven, maar het is nu naar een niveau gedaald, om te huilen!!

12-03-2010
13:16:06
Reactie van tarzan:

en bierworst

Jij hebt ook geen spat fatsoen
wegwezen van dit forum,of ik sotemieter je er eigenhandig af !!!

12-03-2010
13:14:11
heee jeej

grote randdebiel,ga eerst eens terug naar school om te leren schrijven.

12-03-2010
12:28:31
leer eerst eens foutloos schrijven voordat je je op deze mnier op het forum begeeft, het forum wordt steeds slechter qua niveau, en dit wordt zomaar toegestaan.

12-03-2010
12:17:59
Reactie van jeej:

Tim vieze mongool dat je bent ik weeg gwn 160 kilo jij bent egt te dik en zwaar dikke mensen zijn egt dom man fok jou!

12-03-2010
12:16:12
Reactie van tim:

ik weeg 183 kilo en ik ben heel erg dik

28-02-2010
16:22:51
Reactie van jelle koopman:

Hallo Christel,

Ik vind het knap dat je je verhaal zo kunt vertellen,
ik heb het ook allemaal doorgemaakt. Ik begrijp je gevoelens.
Ik weet hoe je dit kunt overwinnen, als je nog tips wilt dan moet je me maar even bellen.
Mijn nummer is 06-81384801.

Succes en groetjes,
Jelle Koopman

1  2  3  4  5  6  7  8  9  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim