welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - herbalife
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

herbalife

25-10-2006

wie heeft ervaring met herbalife en helpt het?
ik weet wel dat het duur is.
ben benieuwd naar reacties,

10-08-2016
20:55:36
Reactie van tom dierickx:

Ik ben er succesvol 20kg mee verloren in 3 a 4 maand tijd, in combinatie met sport.
En nu een half jaar later ben ik ze nog steeds kwijt.
Ik vind het niet echt duur, aangezien het de maaltijd vervangt. Maar als je wat rondkijkt, kan je ook kortingen vinden. herba4lifeshop.be geeft steeds op alles 10% korting, handig.

22-07-2016
01:46:08
Reactie van jenny:

De openbare verklaring bruto uitkeringen van Herbalife laat zien hoeveel personen gemiddeld krijgen uitgekeerd door Herbalife. Op een post van your friendly neighbour, op een ander bekend forum, geeft aan hoeveel kosten men maakt.
Een kosten/baten-analyse op basis van deze gegevens belooft veel onzekerheid en risico. Er moet lang gewerkt worden voor enige winst en je bent zeer afhankelijk van zowel de prestaties van de mensen onder je als het moederbedrijf. #onafhankelijk #distributeur #Herbalife #kosten #verlies.

21-07-2016
03:25:48
Reactie van frank:

Hoeveel kost alles?
90 dagen/ level 10 shizzel. (60 euro plus anderhalf pakket van 120 euro?)
Het HMP-pakket (45 euro?)
Lidmaatschap (9 euro per jaar?)
Eerste bijeenkomst, hoeveel?
LDW (90 euro?)
Pre orders voor kleding op je 'gratis vakantie'? (we zijn benieuwd hoe je eruit ziet als je aankomt!)
Wat moest je doen om supervisor te worden? (ik heb het niet over de VP's)
En hoe zit het met winstmarges?

Hoeveel vrienden worden je beu?
Na hoe lang staat het drinken van shakes je tegen? pfff... tuurlijk vind je het nog altijd heerlijk.
Ja, diarree natuurlijk als je lichaam ontgiftigt.
Hoeveel 'onafhankelijken' zijn er al in Nederland? Gaan zij verdienen aan jou?
Welke sportervaring heeft de gemiddelde lifestyle- of wellnescoach?
Waarom zie je trouwens op de meeste foto's mollige huisvrouwen? En alleen echte sportbaasjes als het om marketing gaat?
Waarom vallen mensen van HBL wel af, maar ziet hun lichaam er nog uit als een slappe juten zak?

Waarom zijn volgens de goedkoopste eiwitten verkrijgbaar (soja) voor 8 keer de prijs per kilo?(meer dan 40 euro voor 550 gram, terwijl er beter spul verkrijgbaar is voor 11,50 euro per kilo als je op andere merken zoekt).
Waarom staat er in de kranten dat sponsoring van topsporters slechts een keuze was na alle negatieve publiciteit? Zouden de topsporters toch voor gezonde voeding kiezen?
Waarom mogen de onafhankelijke distributeurs het geen gezond eten noemen?
Waarom wordt er zo weinig kapitaal besteed aan R&D?

Dus je denkt echt dat meer fructose dan eiwitten in een shake goed voor je is?
Nee, je bent de voeding natuurlijk nooit beu.
Waarom voelt niemand zich normaal die herbalife neemt? Ze voelen zich vaak ALTIJD zo extreem fit.. Ik zou zo graag gewoon een keer moe willen zijn als ik slapen ga..

FOKTOP G

06-11-2015
10:14:42
Reactie van kate:

Beste,

Ik heb zoėven besteld en wil een kleine 5kg vermageren. Hopelijk lukt het hiermee.

kate

26-10-2015
12:23:18
Reactie van valerie:

Herbalife is gewoon goed en werkt. nee als je stopt kom je niet aan, het is een geweldige aanvulling op een totaal andere eetwijze. Je moet in het geheel je patroon omgooien, 2 shakes per dag en avondeten en dan afvallen en als je afgevallen bent, weer beginnen met wat je daarvoor deed. Stom en fout. Je voelt je veel fitter met HL. Een shake is super lekker met verse jus een banaantje rood fruit, melk blender erop en shaken maar. Al die onzin is compleet uit de lucht begrepen. Mensen hebben ergens de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt. HL is goed, waarom denk je anders dat het door topsporters gegeten wordt. Vrijheid blijheid en iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt, maar afvallen is een verandering van jezelf een dieet gaat daar nooit bij werken. Een gezonde leefstijl wel en dat is wat hl doet.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 592  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank