welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - herbalife
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

herbalife

25-10-2006

wie heeft ervaring met herbalife en helpt het?
ik weet wel dat het duur is.
ben benieuwd naar reacties,

12-11-2008
08:20:01
Reactie van debby:

Goedemorgen allemaal .........Even een berichtje van mijn kant heb zelf ook een tijdje hb gedaan.................Viel er ook ind leuk mee af maar ik voelde me er niet lekker bij...............Ben nu gewoon weer brood gaan eten en dat beavalt me prima ..................Ben nu ook weer ongeveer 6.5 kilo afgevallen ..................Met behulp van een dietist en watch watchers ...............Goed gezond eten en drinken water en ruimvoldoende bewegen .............Dat is mijn motto voor deze morgen................Iedereen een fijne dag en suc6 met alles ...............Veel liefs Debby ........

11-11-2008
23:25:28
Reactie van lie:

Vanmorgend m'n weegschaal ontmoet in de bk, ben na 8d 2 kg afgevallen met HL. Ik ben van mening dat vele diëten werken als je het goed gebruikt, nadeel is wel dat je lichaam niet bij elk dieet hetzelfde reageert, ik wil absoluut wat kgs kwijt en vind HL zo gemakkelijk! questie van inkopen doen enzo is het toch praktisch, mijn man is ook begonnen en na 6 dagen ook al 2kg kwijt, wij doen gewoon voort en inderdaad beseffen we maar al te goed dat we zullen moeten afbouwen en ook NA HL op onze eetgewoontes zullen blijven letten! Maar we zullen de spiegel terug met de glimlach ontmoeten misschien hé, veel succes aan iedereen en hopelijk vind ieder ZIJN methode. groeten Lie

10-11-2008
12:39:47
Reactie van emma:

Hilde, dezelfde tijd die je erover gedaan hebt om af te vallen, moet je ook afbouwen. Dus 1 shake per dag in plaats van 2. Heb je dat ook gedaan? En meteen als je weer ziet dat je aankomt, weer 2 keer per dag.
Zelf gebruik ik het nog steeds 1 keertje per dag als ontbijt. Gewoon omdat het makkelijk en gezond is.

10-11-2008
12:33:22
Reactie van daan:

Jemig, dat is ook wat!! Ben je blij dat het eraf is, en dan heb je zo je best gedaan....

Ik hoop wel dat het er bij mij afblijft. Maar we zullen zien of ik het wel volhoud. Het gaat totaal niet snel....

sterkte ermee.

Groetjes Diana

10-11-2008
12:26:21
Reactie van hilde:

Hier ook weer een berichtje van mij en een voortgang van mijn ervaringen met HL.

Ik ben dus op 10 juli begonnen met een gewicht van 66 kilo. Ben toen 4,5 kilo afgevallen in dik twee maanden tijd. Dat was leuk, en ik was ook erg blij. Ik had al het voornemen om te stoppen met HL en weer een gezond voedingspatroon te gaan hanteren als ik het streefgewicht had bereikt. Voor de nieuwelingen onder ons, dat gezond eten deed ik al, maar viel er geen gram meer mee af. Met HL lukte dat dus wel.

Mijns inziens zou dus na het afvallen met een gezond eetpatroon, dat nieuw behaalde gewicht te handhaven moeten zijn.

Nou, mooi niet. Helaas val ik onder de groep die gewoon weer aankomt na het stoppen met HL, ook al eet ik niet buitensporig veel en slecht.
Ik weeg nu weer 65,5 kilo en ben terug bij af.

Ik vind dit erg teleurstellend en demotiverend. Voor mij persoonlijk is er dus nu maar één conclusie te trekken:
1: Ik val wel af met HL maar ik zit er dan wel voor mijn hele verdere leven aan vast en dat wil ik dus niet;
2: Blijkbaar heeft HL bij sommige personen dus wel een dusdanige invloed op de stofwisseling dat je bij een normaal en gezond voedingspatroon tóch weer aankomt.

Dus ik val in de categorie waar ik al veel over gelezen heb en wel een beetje bang voor was: gewoon weer terug bij af na stoppen met HL.

Jammer maar helaas.

06-11-2008
07:57:48
Reactie van de beer marc:

beste als je 1M63 bent , wat is dan je ideale gewicht ?
Heb je al gehoord van BMI ?
Heb 3 jaar Supervisor geweest bij herbalife, vertel me niet hoe ik het moet nemen, heb naar meer dan genoeg curcissen geweest,
en avondeten dat weet ik, wat ik moet eten
na de sport nan ik een shake,en dat wordt aangeraden !
fruit nam ik 1 uur voor of na de maaltijd
1 raad (dokter) niet constant 2 shake's nemen, maar je lichaam rust geven, alles went weet je wel, en daar zat de fout !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06-11-2008
07:50:27
Reactie van emma:

68 kilo lijkt me wel heel weinig voor een man. En waarom was je avondeten miniem? Het is de bedoeling dat je gewoon een normale avondmaaltijd eet, met vlees/vis, veel groente en een aardappeltje/rijst oid. Je hoeft met Herbalife echt niet te hongeren hoor en je mag ook rustig een paar tussendoortjes eten.

05-11-2008
21:53:00
Reactie van marc de beer:

Dat is gemakkelijk he, ligt aan het manneke !
Als je weet dat ik van in het begin het programma stipt volgde, met het reuze resultaat van 83 kg naar 68 kg, voor de laatste kg's bliven nemen, en nog wat supplimentjes erbij, maar vergeet het de kg bleven erbij komen, deels door toenemend sport dat ik deed, meer spieren weet je wel, na de sport een extra shake, en het avondeten was minium, met het gevolg dat mijn lichaam protesteerde, en ik op dokterorder moest stoppen !
ik ben geen dokter, maar vertrouw deze wel als die zegt stopt met herbalife
met dank om te lezen, en trek zelf uw conclusie
Marc

05-11-2008
18:56:43
Reactie van emma:

Marc, ik denk toch echt dat je iets niet helemaal goed hebt gedaan in je Herbalife periode. Wanneer je 2 shakes per dag eet met fruit tussendoor, een paar verantwoorde tussendoortjes en een gezonde gevarieerde avondmaaltijd, kun je echt geen vitaminetekort krijgen. In de shakes zelf zitten ook nog een heleboel vitamines.
Ik gebruik het zelf nu al jaren (alleen de shakes en de thee, geen tabletten) zonder problemen. Je moet alleen wel naar je lichaam luisteren. Ik kan niet tegen de vezeltabletten, dus ben ik daar na een maand mee gestopt.

05-11-2008
09:25:16
Reactie van toos:

hey daan zit jij niet op het verkeerde forum
gr toos

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 43  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim