online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - herbalife
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

herbalife

25-10-2006

wie heeft ervaring met herbalife en helpt het?
ik weet wel dat het duur is.
ben benieuwd naar reacties,

03-02-2012
08:33:54
Reactie van sonja:

dank je wel sebina maar welke tussen doortjes mag je zo al , die van alpro hoeveel vet mag er in zitte en die crackers van cracotte zijn die ook goed met mager beleg die eet jij dan al stuusen doortjes of als avond maal mag je zoveel fruit eten als je wil per dag :) grt sonja

02-02-2012
17:55:43
Reactie van sebina:

@sonja, je mag best veel tussendoortjes. fruit een creaker met mager beleg, reepje van hbl en paar ceshewnoten of andere nootjes (geen pinda's, en zonder zout). maar ik zou even je distributeur vragen. dat is toch de koste klap denk ik zo. ook kun je meedoen met een wlc. weight loss challenge; moet je even kijken of die bij jou in de buurt is. suc6 ermee. oja, je kunt misschien wel vet kwijt zijn en dat ingewisseld hebben voor spiermassa. voor je lichaam goed, maar dat zie je niet op de weegschaal. ik denk dat je te weinig eet en dat je lichaam daarom alles vasthoud wat het krijgt. ook moet je 2 liter water drinken, geen frisdrank.

02-02-2012
17:48:13
Reactie van sonja:

wat mag je zoal als tussendoortjes? en mag er nog brood worden gegeten en hoeveel tussendoortjes mag je per dag? grt sonja, ik ben nu 14 dagen bezig. ben nog niks afgevallen, is dit normaal? ik drink 2 shakes per dag, stukje fruit tussendoor en savonds mijne middag.

02-02-2012
16:53:04
Reactie van ellen:

Wil nog even laten weten dat ik erg blij ben dat ik 25 juli begonnen ben met het TimFit dieet. Dit samen met 2 x in de week sporten heeft er in geresulteerd dat de weegschaal inmiddels op -/- 36 kilo staat! Ben er erg blij mee en krijg ook veel positieve reacties. Maar bovenal, ik voel mij gewoon top! Deze 5 maanden zijn omgevlogen. Tuurlijk heb je af en toe moeilijke momenten, maar het is gewoon goed vol te houden. Het streven is nog 4 a 5 kilo, daarna weer opbouwen naar een nieuw eet leven! :-) Dus een ieder die nog twijfels heeft, niet doen.. 2012...Ga ervoor!

25-01-2012
12:03:35
Reactie van sebina:

@sonja en anita, fruit zijn gezonde tussendoortjes en bv een creaker met mager beleg is ook altijd lekker en wat rauwkost, bakje yoghurt met fruit. aardappels eet ik gewoon en brood ook, maar zorg wel voor genoeg groente en fruit (ook weer niet teveel), suc6 ermee

25-01-2012
11:56:38
Reactie van sonja:

kan mij iemand raad geven wat je juist mag eten en wat niet, bv brood mag dit nog? en aardappels, wat mag als tussendoortjes? grt sonja

25-01-2012
11:52:30
Reactie van anita:

Hoi, wat zou ik dan kunnen eten tussendoor??? Fruit??? Ik drink best veel water ja...loop constant naar t toilet, hihi.

25-01-2012
10:28:32
Reactie van sebina:

hoi anita, suc6 met hl. Ontbijtkoek bij de koffie, ik heb geleerd dat dat helemaal niet zo goed is. je moet vaker kleine beetjes eten. neem lekker een reep van herbalife en die hoofdpijn komt van het afkicken, zorg dat je voldoende water drinkt. suc6 ermee. groetjes sebina (21,3 kg afgevallen en 82 cm).

25-01-2012
09:49:20
Reactie van anita:

Hallo, ik ben in het verleden bijna 20 kg afgevallen met Herbalife..Nu inmiddels, door snoepen, meer eten er weer 7 bij ...ik wil nu t liefst 5 kilo kwijt dan weeg ik 60. Ben vandaag begonnen, maar ik heb wel veel hoofdpijn in t begin; neem alleen een plak ontbijtkoek bij de koffie..suc6

22-01-2012
19:20:15
Reactie van carils:

Kan je allemaal vragen aan de persoon bij wie je de producten koopt... Als je bij een goede distributeur bent, krijg je gratis advies & coaching!
Maar goed, soep met alleen groente is super.... Aardappels 's avonds bij het warme eten mag ook, maar wel met mate!
succes, carils

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 261  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim