online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - herbalife
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

herbalife

25-10-2006

wie heeft ervaring met herbalife en helpt het?
ik weet wel dat het duur is.
ben benieuwd naar reacties,

09-09-2010
14:45:01

Nieuw
Reactie van ellen:

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties!:)

Wat is die Cell nutrion dan? Wat heeft die voor goede bedoelingen bij het afvallen? En jij gebruikt daar verder niets bij? Dus alleen 2 shakes 2 + 2 pillen en thee? Of hoe moet ik het zien?

Er zijn zoveel verschillende producten, en iedereen gebruikt iets anders. Mijn coach heeft aangeraden dit te gebruiken omdat ze dat zelf ook deed. Maar ik lees ook over veel andere producten erbij. Iedereen doet iets anders.. Zou graag meer willen weten wat het beste is e.d.

Alvast bedankt weer!

Ellen

09-09-2010
14:13:51

Nieuw
Reactie van wendy:

Hoi Ellen,

Ik gebruik de thee ook,mij werd er uitgelegd dat deze het hongergevoel tegen gaat en hij helpt bij de vetverbranding!
ik ben nu sinds maandag bezig en voel me ongelofelijk goed!!!
Lijk nu al meer energie te hebben!En de pukkeltjes in mijn gezicht lijken weg te smelten (gebruik de cell nutrition)
Ik moet over een week terug om te te wegen en te laten meten en ben benieuwd naar het resultaat!Ik hou jullie op de hoogte...
Veel succes allemaal en een fijne dag vandaag :)
Wendy

09-09-2010
14:07:40

Nieuw
Reactie van suzanne:

Herbalife is echt geweldig,ben er blijvend +-8 kilo door afgevallen.
De thee is super(helpt tegen het hongergevoel)
Echt top producten,wel prijzig maar is het absoluut waard!

09-09-2010
08:26:13

Nieuw
Reactie van ellen:

Hallo,

Ik volg Herbalife nu sinds 2 weken. Ik ben gister wezen wegen, en ben 4 kilo afgevallen. Helaas heeft mijn coach vertelt dat ze stopt met wegen e.d. dus hopelijk kan ik het ook alleen!! :)

Ik gebruik hierbij de Cell-u-loss en Kruiden en vezeltabletten.

Heeft er iemand ervaring met andere extra ''hulpmiddelen''? Bijvoorbeeld die thee? Waarvoor is dient deze en werkt het goed?

Hoor graag van jullie, succes allemaal!

Ellen

08-09-2010
19:19:25

Nieuw
Reactie van ellen:

Hoi Wendy,

Als jij een eiwitdieet zoekt wat betaalbaar is en ook nog werkt dan heb ik een dieet voor je; Het TimFit Super Eiwitdieet! Ik ben er 8,4 kilo in 4 weken mee afgevallen.

Je vervangt het ontbijt en de lunch door een hoogwaardige Timfit Super Eiwitdieet Shake. Tijdens de avondmaaltijd volg je een eenvoudig te volgen maar wel uitgekiend vetvrij en koolhydraatarm dieet met mager vlees of vis samen met de aanbevolen groenten.

Door deze unieke doorontwikkelde dieetmethode voel je je gedurende de dag en avond fit en vitaal en heb je geen hongergevoel. Je krijgt via de TimFit Eiwit Shakes alle noodzakelijke vitaminen en mineralen (14 in totaal) twee soorten eiwitten (wei en soja) en vezels binnen die je tijdens het eiwitdieet absoluut nodig heeft. TimFit heeft ook extra vetverbrandende ingrediënten als l-carnitine en groene thee aan de TimFit Shakes laten toegevoegen.
Bovendien treedt er door de hoogwaardige en unieke mix van de TimFit eiwitten geen spierverlies op en wordt je stofwisseling extra gestimuleerd waardoor er geen Jo Jo effect ontstaat.

Wendy kijk maar eens op de site van TimFit en dan naar de ervaringen in het gastenboek.

Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.

Groetjes Ellen

07-09-2010
08:32:23
Reactie van wendy:

Hoi Mandy,

Allereerst bedankt voor je reactie!
Mijn eerste nachtdienst zit er op en mag niet klagen...
Heb geen honger gehad vannacht!
Ik mocht van mijn consulente idd ook een extra eetmoment maar dat heb ik niet gedaan.
Gisterenmiddag begonnen met herbalife, rond een uur of 2 eerste shake op met tabletten,gedurende de middag/avond 1.5 LITER thermothee gedronken, rond 18u een maaltijdsalade op met de tabletten,dan mocht ik van de consulente voor ik van huis ging een extra shake nemen (heb ik niet gedaan omdat ik geen honger had!)
Vervolgens heb ik rond 0.30u 3kleine pruimen op om 3.00 een proteinereep van herbalife en om 6u vanmorgen een overheerlijke chocoshake gedurende de hele nacht weer 1.5liter thermothee gedronken.Uiteraard ook een aantal glazen water op om mijn tabletten in te nemen, ik plas me een ongeluk en mijn darmen reageren ook een beetje overdreven maar dat is volgens de consulente een goe dteken (ik ben aan t ontgiften!goed blijven drinken zodat gauw alle afvalstoffen uit mijn lichaam kunnen en dan stopt de diaree vanzelf)
Ik ga nu na bed en als ik om een uur of 15 opsta neem ik weer een shake,en is het makkelijker om de draad op te pikken gedurende de rest van de dag/nacht!
Moet over 2.5 week weer op controle en ben benieuwd wat ik dan kwijt ben in cm en gewicht!
Oh ja heb jij mss ook ervareing met die weightchalange? Die wil ze me ook laten volgen,kost 60euro voor 12weken en dan krijg je een werkmap en kan je elke week ervaringen uitwisselen met "lotgenoten" word je ook in groep begeleid en worden de resultaten ook bekeken naast het feit dat je ook nog 1 op 1 begeleid word~!
Ik lees het wel weer...
Andere mensen hun ervaringen zijn uiteraard ook welkom!
Groetjes
Wendy

07-09-2010
06:49:57
Reactie van mandy:

Hallo Wendy,

Ik werk zelf niet 's nachts, maar mijn man begint wel om half 4 's nachts met zijn werk (tot gemiddeld 4 uur overdag). Hij maakt dus extra lange dagen en heeft een andere dagindeling. Dat was in het begin wel even zoeken naar een juiste invulling. De consulente had ook verwacht dat hij in het begin aan zou komen door zijn 'rare' leef- en eetpatroon, maar dat was gelukkig niet zo. Het was wel zo dat hij een tijd lang 'stil' stond en wat langzamer afvalt dan ik. Maar dat is dus even zoeken wat voor jou werkt. Hij begint met een shake, dan een gezond tussendoortje, dan rond 9u als de meeste mensen ontbijten, neemt hij een maaltijdreep, dan weer een gezond tussendoortje en dan rond 1 uur weer een shake en 's middags weer fruit. Eigenlijk heeft hij dus 1 extra eetmoment. Overigens is hij ook altijd erg moe geweest door het vroege opstaan, maar sinds herbalife is hij een stuk energieker (en dat nog zonder dat spul wat jij erbij hebt gekocht) dus ik hoop dat dat voor jou ook geldt.
Succes!!
Groet Mandy

06-09-2010
19:45:40
Reactie van wendy:

Hoi allemaal!

Ik ben vandaag mijn produkten bij mijn consulente wezen ophalen,
Ik start met de formule 1 shake en kruidenvezel tabletten de thee en de proteinerepen ook is mij geadviseerd om de cell nutrition te gebruiken omdat ik me zo moe voel,heeft hier iemand ervaring mee?
Ik hoop tegen het eind van t jaar een kilootje of 10 kwijt te zijn en dan in de loop van het nieuwe jaar nog een kilo of 8 te kunnen afvallen!
Fijn dat je via deze site ervaringen kan uitwisselen.
Ik werk vaak snachts iemand ervaring met snachts werken en herbalife alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt...
Fijne avond allemaal

groetjes
Wendy

01-09-2010
10:00:14
Reactie van claudia:

Hallo,

IK gebruik de cell u loss en ik persoonlijk vindt het wel werken. Ik gebruikte herbalife eerst en viel niet af en kwam niks bij. Na een gesprek met iemand die dit ook gebruikt vertelde hij me om dan toch die pillen eens te proberen. Nu ik ze wel gebruik val ik wel af en ben nu sinds begin augustus 4 kilo kwijt. Val ongeveer een kilo per week af. Ben 1.66 en woog 70 kilo dus hoef niet abnormaal veel af te vallen dus die kilo de week is mij genoeg.

Heb ook geen verstopping, honger of iets dergelijks (gelukkig maar) dus voorlopig ga ik nog even door.

27-08-2010
07:11:34
Reactie van mandy:

Ok, nog meer water drinken dus, want ik begin inderdaad een beetje verstopping te krijgen. En als dat niet werkt, stoppen met de vezeltabletten. Bedankt voor alle tips! Gebruiken jullie trouwens ook die cell-u-loss tabletten? Dat zou nodig zijn om de wand van je vetcellen soepeler te maken of zo, zodat het vet er beter uit kan (mooi verkooppraatje natuurlijk :))?

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 195  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim