welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - herbalife
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

herbalife

25-10-2006

wie heeft ervaring met herbalife en helpt het?
ik weet wel dat het duur is.
ben benieuwd naar reacties,

08-10-2014
15:04:22
Reactie van esther:

Ik ben sinds begin juli weer begonnen met herbalife.
's Morgens herbalife, tussendemiddag twee boterhammen met mager beleg en 's morgens tussendoor een proteine reep.
tabletten: herbalifeline, vezeltabletten, cell u loss en de multivitamine en de thee.
's avonds een eenvoudige magere maaltijd met wel groente, vis of kip en aardappeltje op rijst.
Ik heb geen honger en het gaat me goed af.
Ik ben inmiddels 13 kilo kwijt en dat is gemiddeld een kilo per week. Ik ben tevreden.
Vroeger nam ik twee maal shake en twee kleine tussendoortjes en viel 25 kilo af in 5 maanden tijd.
Dat ging me eigenlijk iets te snel, en bij terugval ben je dan ook weer in een mum van tijd op je oude gewicht.
Dit bevalt me prima zo.

28-09-2014
21:06:53
Reactie van samira:

Hoi,

Ik ben sinds een 6 weken bezig met Herbalife en ongeveer 4-5kg kwijt. Aangezien ik ruim 30 kg wil afslanken, vind ik dit toch vrij traag gaan!

Ik neem dagelijks: 2 shake, 3 tussendoortjes en een evenwichtige maaltijd. Daarnaast neem ik de vezels, vitaminen, cellulose, thermjetics en thermo complete + aloedrank.

Iemand nog tips?

grtj

28-09-2014
21:04:23
Reactie van samira:

Hoi,

Ik ben sinds een 6 weken bezig met Herbalife en ongeveer 4-5kg kwijt. Aangezien ik ruim 30 kg wil afslanken, vind ik dit toch vrij traag gaan!

Ik neem dagelijks: 2 shake, 3 tussendoortjes en een evenwichtige maaltijd. Daarnaast neem ik de vezels, vitaminen, cellulose, thermjetics en thermo complete + aloedrank.

Iemand nog tips?

grtj

28-09-2014
21:04:12
Reactie van samira:

Hoi,

Ik ben sinds een 6 weken bezig met Herbalife en ongeveer 4-5 kg kwijt. Aangezien ik ruim 30 kg wil afslanken, vind ik dit toch vrij traag gaan!

Iemand nog tips?

grtj

09-09-2014
16:29:31
Reactie van saskia van der haven:

hi allemaal,

mag ik even storen, ik lees adh van de reacties vwb de herbalife voeding dat jullie niet veel of geen begeleiding krijgen met de voeding of lees ik dit verkeerd?

ik werk zelf met de voeding als voedingscoach en de vragen die hier gesteld worden, worden door mijn klanten niet gesteld omdat ze deze uitleg en hulp met voeding direct van mij krijgen. :-)

ik adviseer net als Kenneth, zoek ajb ene goede begeleider/coach die samen met jou een plan van aanpak gaat afstemmen en zo jouw doel kan bereiken.

ook ik bied mezelf dan aan voor degene die graag samen met mij hun doel wil bereiken, want daar ligt mijn passie! ik wil graag mensen helpen hun doel te bereiken als je er voor de 100% voor wil gaan!

met vriendelijke groet,
Saskia

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 592  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank