welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŰtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - herbalife
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

herbalife

25-10-2006

wie heeft ervaring met herbalife en helpt het?
ik weet wel dat het duur is.
ben benieuwd naar reacties,

22-08-2014
12:54:52
Reactie van kenneth:

Hey Gerritje,
Als tip kan ik je dit zeker geven; zoek je een goede coach/sponser die je opvolgt en je ondersteunt. Ik kan mijzelf voorstellen (daar kies je vrij in), maar het is het beste dat je iemand in de buurt van u zoekt. Voor mij te kunnen bereiken, schrijf je je het beste in op gewichtsbeheersing en dan nog .be. Het is het beste dat je een programma volgt dat je het beste ligt. En dat je inderdaad kan volhouden. Want het is echt zalig om je super te voelen. Maar onthou wel, zorg dat je opgevolgd wordt, zodat je je resultaat bereikt en vol kan houden en ondersteund wordt.

Mvg Kenneth

22-08-2014
12:39:47
Reactie van gerritje:

Hallo,
Ik wil graag weer starten met herbalife. Ik heb meerdere pogingen gedaan. Laatste poging was 2009. Het werkt super maar....ik kan het niet volhouden. Na ongeveer drie weken ben ik mijn motivatie kwijt en wil ik brood met kaas! Hebben jullie soms een tip? Ik wissel de maaltijden af, soms vervang ik de warme maaltijd, soms de lunch.

Groeten, Gerritje

22-08-2014
10:58:13
Reactie van kenneth:

Hey Esther,

Heel veel succes gewenst, als je het volgt zoals je gezegd wordt, zal je fantastische resultaten hebben.

Mvg Kenneth

22-08-2014
10:51:09
Reactie van esther:

Ik vind het een superdieet.
Ben 11 augustus begonnen en doe het in het weekend niet zinstorend en ben al 4 kg kwijt!

21-08-2014
10:34:23
Reactie van 1475369kity2013:

Beste Mieke,

Ik kan hier maar 1 ding op antwoorden, hoge kwaliteit en lage prijs gaan niet samen.
kijk dat dan nog maar eens goed na. je kan nooit iets van kwaliteit maken als je er geen geld in stopt (research wel te verstaan, en kwalitatieve grondstoffen). Denk daar maar eens goed over na.

en btw, Herbalife is geen prote´neshake maar een uitgebalanceerde maaltijd.
en btw, Herbalife is geen dieet maar een levenswijze.

Voor de rest wens ik u ook heel veel succes. hoop dat je gevolgd wordt, zodat je ziet wat je afvalt. (ik bedoel dat je vetpercentage afvalt en spiermassa behoud of bijkomt).

mvg Kenneth

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 592  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006«
Design: Esther en Frank
Software: Frank