welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - ik wil vermageren...
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

ik wil vermageren...

05-11-2006

hallo iedereen,
ik weeg een twintig kilo teveel en heb gesloten er eindelijk iets aan te doen. Alleen lijkt 20 kilo zo ontzettend veel :-s Maar ik ben vast beraden, ze moeten eraf!!!Want ik begin last te krijgen van de overtollige kilo's.
Iemand die hetzelfde wil doen? Iemand die tips heeft? Iemand die morele steun wil geven?
groetjes, Sofie

25-12-2014
10:27:34
Reactie van ex-dikkie:

Hallo Sofie,
Heb je al eens berekend wat het kost wat je op een dag allemaal eet? Koekjes, snoepjes, brood en beleg, warme maaltijd, drinken, frisdrank... Ik heb dit eerst gedaan en schrok me een hoedje! Met een proteinedieet zit je aan 2 euro ongeveer per maaltijd, 5 keer per dag= 10 euro per dag.. en dit voor je gezondheid.. weg diabetes, weg hoge bloeddruk, weg cholesterol.. terug gezond.. voor 10 euro per dag.. (tijdelijk). Let vooral ook op de promo's! regelmatig nieuwe promo's op website! Zo spaar je wat extra. Ik heb in beginfase 2 startersdozen besteld want daar zit een shaker in en vitaminen en van alles 1 stuk, zodat je van alles eens kan proeven... Go for it! Wel vanaf 1 januari. :-)

24-12-2014
08:26:48
Reactie van paul:

@ ex-dikkie: knap gedaan! Ik vind het wel veel geld: starterspakket week 1 €90,- en week 2 €60,-, standaard middagmaaltijd €40 (5d) etc etc en dat 8-9 weken lang! Welke pakketten heb jij precies gebruikt gedurende die 2 maanden? Fijne dagen allemaal!

24-12-2014
08:19:08
Reactie van ex-dikkie:

Hallo Sofie,
Ik ben ook fel afgevallen na lang wachten. Heb weinig tijd, altijd snoepen tussendoor en 's avonds laat voor ik ga slapen me nog eens volproppen...
Ik heb 2 maanden een proteinedieet gevolgd via HapppyBodyCenter Asse en ben 25 kg afgevallen. 2 speciale maanden: andere manier van eten, maar door de begeleiding (on-line, via gsm of via consultatie) is het gelukt. Ondertussen heb ik een "klik" gemaakt en eet ik regelmatig, gezond en gevarieerd en heb ik mijn levensstijl aangepast. Ik wil niet meer verdikken! Ik ben een tweede leven begonnen!
Veel succes.
Fijne feesten.

21-12-2014
18:50:02
Reactie van paul:

@afgevallen: een beetje late reactie op een topic uit 2010.
Ik ben het wel met je eens dat je de basislevenstijl moet aanpassen obv gezonde voeding en voldoende beweging. En misschien dat wat externe hulp (maar dat kan ook je partner/ouders zijn) kan helpen om gedisciplineerd door te gaan met afslanken. Ikzelf heb dat gedaan met een acupuncturiste (€40,- per keer, had niet veel toegevoegde waarde) en feiyan afslankthee (€50 voor 3 maanden, had veel toegevoegde waarde)......wat heeft het jou gekost als ik vragen mag?

04-12-2014
23:32:44
Reactie van afgevallen:

Ik wil een zeer goede ervaring delen met proteinedieet met hulp van happy body center: goede service, perfecte uitleg, goede follow-up. Ik woog 2 jaar geleden veel te veel. Ik kom nog amper de trap op. Kon mijn veters van schoenen niet meer sluiten. Kon niet meer spelen met de kids. Ik heb een proteinedieet gevolgd van happybodycenter en ben 25 kg afgevallen op 2 maanden tijd. De smaken waren uitstekend. De variatie was enorm. Ik heb op geen enkel moment honger gehad. Nu 2 jaar later ben ik nog steeds op ideale gewicht dankzij voeding met vnl veel groenten en fruit, weinig vlees of vis en geen of weinig brood, aardappelen en pasta, dus gezonde voeding. De knop is omgedraaid... Nu speel ik terug met de kids... Een aanrader!!
Veel succes aan allen die wensen te vermageren.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 15  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank