online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - ik wil vermageren...
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

ik wil vermageren...

05-11-2006

hallo iedereen,
ik weeg een twintig kilo teveel en heb gesloten er eindelijk iets aan te doen. Alleen lijkt 20 kilo zo ontzettend veel :-s Maar ik ben vast beraden, ze moeten eraf!!!Want ik begin last te krijgen van de overtollige kilo's.
Iemand die hetzelfde wil doen? Iemand die tips heeft? Iemand die morele steun wil geven?
groetjes, Sofie

08-10-2010
22:21:31
Reactie van emina:

Bijna een maand op dieeet met de weight watchers, nog maar 4kg kwijt.
het gaat echt te traag naar mijn zin!
Mensen rond me heen zeggen dat je aan mijn gezicht begint te zien datk afgevallen ben maar aan mijn lichaam zelf wanneer ik voor de spiegel sta zie ik maar geen verschil.. en mijn moed zakt wanneer ik vriendinnen zie die heel wat vermagert zijn één vriendin 20 de ander 60 maar telkens wanneer ik vraag hoe ze het klaar speelten zeggen ze met een maagring, dat zie ik totaal niet zitten ik weet dat ik het op me eentje kan.. heeft er iemand meschien tips

07-10-2010
16:32:56
Reactie van hilly:

Hoi Petra,

Bedankt, maar ik ontdekte het even later zelf ook.
Fijn produkt he?

Groet Hilly

07-10-2010
13:22:49
Reactie van petra:

Hoi Hilly,

Er is een speciaal topic over genacol.
Ik gebruik het nu ook een maand en bevalt goed!
Misschien verstandig om op het andere topic "genacol" verder te gaan?

07-10-2010
13:18:26
Reactie van hilly:

Ik gebruik Genacol nu sedert 4 maanden. Ben begonnen omdat ik artrose had en gebruikte dit als pijnstiller. Na 14 dagen was de pijn weg en kon ik weer elke dag een flinke wandeling maken. Echter na een maand of 3 merkte ik dat ik er van af ben gevallen, dat mijn huid weer veel gladder is geworden, dat de rimpels zijn vervaagd, mijn borsten zijn weer steviger, ik slaap weer beter, kortom ik was zo enthousiast dat ik nu agent van Genacol ben geworden en nu zowel de supplementen als de gel zelf verkoop.
Genacol is 100% puur collageen en werkt op je hele gestel. Het is een natuurlijk middel en dit doet het voor je
-Bevordering van gezond gewichtverlies
-Verhoging van energie en vitaliteit
-Vermindering van spier- en overige
pijnen
-Drastische vermindering van ongemak
door artritis en artrose
-Verbetering beweeglijkheid van de
gewrichten
-Bevordering van een jeugdig.
levendig, en gezond uitziende huid
-Vermindering van rimpels, verbetering
en souplesse/zachtheid van de huid

Mocht je meer informatie willen kun je die bij mij verkrijgen.

20-09-2010
11:33:34
Reactie van radha:

waarom proberen jullie niet de pillen waar eerder over gesproken is op dit forum?
ik heb het opgezocht op het net...klinkt erg goed wat het allemaal doet.
en ik val ervan af terwijl ik ook een straker huid krijg en ga zo maar door. ga jullie niet met alles lastigvallen, jullie kunnen bij interessezelf zoeken. ik heb het in ieder geval gisteren besteld en via ideal betaald en zojuist thuis ontvangen. ga vanavond gelijk innemen...ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik resultaat merk.
o sorry helemaal vergeten te vermelden over welke pillen ik praat
het heet genacol en is 100% natuurlijk.
radha

19-09-2010
20:25:28
Reactie van emina:

hehe sorry puur gewoonde:p
k'zal me moeten aanpassen kben van west-vl maar in november verhuizen we naar oost-vl dus tzal een grote aanpassing worden :p

18-09-2010
20:22:31
Emina het is WEEKEND geen WIEKEND !!!

18-09-2010
12:17:45
Reactie van wen007dy:

Hallo allemaal,

Ik was eerst bezig met weightcare, maar dat was mij wat te eenzijdig en te weinig resultaat.
Ik ben nu weer aan de weightwatchers begonnen. Was er 5 jaar geleden al 14 kilo mee afgevallen, maar heb het er langzaam maar zeker weer aan gegeten. Ik ben donderdag begonnen met tellen en opschrijven en dinsdag weer voor de eerste keer naar de bijeenkomst. Je kunt het ook zelf doen.. ik vind het iig een hele goede manier van afvallen! In het begin gaat het soms een paar kilo per week, en daarna gaat het langzamer, maar dat is ook beter! Ik moet weer een gezonde levensstijl krijgen!
Groetjes wen

17-09-2010
20:33:29
Reactie van emina:

ik zou je eerder weight watchers aan raden!
zodra je stop met die pillen hebte ze trg
en met de weight watchers het gaat meschien wel trager mar met vermageren moet men geduld hebben! ik ben bezig met de weight watchers en kheb geen enkel moment van de dag een honger gevoel en je mag alles eten maar je moet je punten tellen dat deed ik vroeg 4jaar alles correct en was 15kg kwijt in 5maand nu met de zwangerschap 20bij gekomen en heb vande week begonnen dus maandag zal ik zien hoeveel ik er kwijt ben.
deze week hebk goed doorstaan niet vals gespeeld dus das goed maar de wiekend komt eraan maar kga de goede moed inhouden en na paar wiekends na elkaar word het wel gemakkelijker!

17-09-2010
18:54:09
Reactie van sinkinah:

Hoi Luteijn,

Waar koop je die capsules?????

1  2  3  4  5  6  7  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim