online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - ik wil vermageren...
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

ik wil vermageren...

05-11-2006

hallo iedereen,
ik weeg een twintig kilo teveel en heb gesloten er eindelijk iets aan te doen. Alleen lijkt 20 kilo zo ontzettend veel :-s Maar ik ben vast beraden, ze moeten eraf!!!Want ik begin last te krijgen van de overtollige kilo's.
Iemand die hetzelfde wil doen? Iemand die tips heeft? Iemand die morele steun wil geven?
groetjes, Sofie

07-08-2010
22:42:36
Reactie van kris10:

JA IK MOET OOK STARTEN MET EEN DIEET MET DE VAKENTIE EN GEDURENDE DE ZOMER IS ER WEER 11 KG BIJGEKOMEN DE AFGELOPEN 4 MAANDEN HEB IK ER NIET OP GELET DUS MAANDEG START IK TERUG MET EEN DIEET EN GA IK TERUG SPORTEN

26-04-2010
21:22:35
Reactie van coba:

Reactie over dr frank dieet bij radar gezien, op 26-04 dat het een slecht dieet is.

Tip
Alle dietisten zegden dat je alleen met een normaal voedingspatroon zult afvallen. Daarom beveel ik het WH-Dieet aan hierin staat hoe je aanleert door middel van de juiste voeding te kiezen je zult afvallen en ook op gewicht blijft. Het is ook geen honger dieet tevens is het gezond dat wordt keer op keer weer gezegd.
ga maar eens googlen en kijk maar eens op wh-dieet.

Coba.

12-04-2010
22:30:10
Reactie van guidosmiths:

Heb je dit al eens geprobeerd? Werkt zeer goed, kilo's verdijnen vanzelf als je natuurlijk ook nog op je eten let.
GEMAKKELIJKAFSLANKEN.TK

01-03-2010
21:01:39
Reactie van andy:

hey..jaa is lastig...zou aan efedrine gaan is een voedingsuplemment of van die concerta pillen 54mg voor adhd dan weet je cker dat je binnen 3 week 20 kilo kwijt bent..groeten

09-11-2009
17:14:29
Reactie van marc:

brigitte van lerberghe ben je van passendale?
ik ben marc uit westerlo ken je me nog?
mail me eens op mackhound@ h m...l.c..m

27-09-2009
11:32:31
Reactie van cindy:

hallo

ik ben begonnen met herbalife en ik ben er al 8 kilo mee kwijt.Ik heb al vanalles geprobeerd van dieeten en niks helpte kging wel eens ne kilo of 2 af maar da was het en ik ben echt content van het programma da ik nu volg.in het begin is het wel moeilijk maar herbalife kan je gemakkelijk volhouden en da vind ik er wel goed aan.

grtjes

12-03-2009
17:51:33
Hallo Allemaal,

Ik moest ook 20 kilo kwijt en dat is mij gelukt, ik woog 111 kilo en ben afgevallen naar 91 kilo. daarna 3 kilo aangekomen maar nu al twee jaar stabiel. Voor mijn lengte een prima gewicht. Bloeddruk nu ook op de juiste waarde. Gezond eten is belangrijk en wat meer bewegen, maar mijn eeuwige trek tussendoor kon ik in het begin niet onder controle houden. Ik heb toen een natuurlijk produkt Optimel Control gebruikt van Campina waarbij je honger gevoel kwijt bent, werkt prima als je er twee inneemt heb jezelfs geen trek meer in avondeten. Ik ben redelijk snel afgevallen (in 5 maanden) door in de periode veel te bewegen. Inmiddels beweeg ik weer wat minder. Maar blijf op mijn huidige gewicht.

Success Johanna

29-09-2007
22:45:47
Reactie van nora:

Bezoek zeker eens special K coaching site
tik het in bij google
Deze zal iedereen op een leuke manier helpen afvallen vanachter je computer sporten maar!!! :)
Laat het weten als het iets wordt...
Liefs en succes -xxx-

26-09-2007
09:57:00
Reactie van sofie:

Hallo iedereen,

Ondertussen is het al bijna een jaar geleden dat ik hier het eerste berichtje plaatste...
Vandaag ontving ik weer enorm veel berichten dat er hier van alles gepost was. In feite was ik al vergeten dat ik hier ooit iets gepost had... ;-)
Mijn poging in 2006 om af te vallen is niet gelukt.
Maar ben sinds 17juli terug bezig. Deze keer met succes en hulp van een dietiste, die me heeft doen inzien dat die kilo's er beter niet al te snel afgaan omdat ze er dan meestal zeer snel terug afgaan. Op 11 september, was er reeds 6kilo 600 af. nadien ben ik op vakantie gegaan en heb ik niet echt gelet op mijn dieet. Had dat ook zo afgesproken met mijn dietiste. Gewoon genieten op vakantie en nadien gewoon verder doen. heb me sinds ik terug ben (een kleine week) ook niet meer gewogen, maar ben wel terug met mijn dieet begonnen. Aan mijn kleren te merken ben ik op vakantie niet al te veel bijgekomen. Maar doordat ik al een maand bezig was, lette ik onbewust toch wel een beetje op wat ik at. Over een week ga ik terug op de weegschaal staan en dan hoop ik terug op het gewicht te staan van voor mijn vakantie...
Het enige wat ik kan zeggen is dat ik nu een eetgewoonte gevonden heb die ik kan volhouden. Het heeft me dus wel wat tijd gekost ze te vinden, maar beter traag en goed dan snel en nadien alle kilo's er terug bij...
Uiteindelijk is er zelfs niet zoveel veranderd aan mijn eetpatroon. Want de dietiste zei ook dat "wie niet zo mager is, vaak reeds een vrij gezond eetpatroon heeft, net omdat ze er reeds alles aan doen om te proberen afvallen en er dus maar een klein aantal foutjes uitgehaald moeten worden..."
Mijn raad aan iedereen is dan ook, probeer niet enorm veel kilo's kwijt te geraken in korte tijd, maar doe het geleidelijk aan. Na een crash-dieet kom je gewoon terug bij omdat het niet vol te houden is en je niet de gewoonte aangenomen hebt gezond/juist te eten... 1 kilo gewichtsverlies per week is zeker realiseerbaar en de eerste weken is het waarschijnlijk iets meer. Meer dan 2 kilo verliezen op een week is ongezond. Dan verlies je niet alleen vet, maar ook spieren (en die behou je best ;-) ).

Mij lukt het dus. het is dus zeker realiseerbaar! Maar verwacht niet teveel (en te snel) van jezelf. Tijdens een dieet moet je nog kunnen genieten van eten! Je alles ontzeggen, is niet goed want dan treedt er al snel een gemis op...

groetjes en allemaal VEEEL SUCCES!
Sofie
xxx

ps: voor zij die het ff niet meer zien zitten, niet opgeven!

26-09-2007
00:16:22
Reactie van famke:

Hallo,

Nou je bent niet de enige want ook ik moet 22 kilo afvallen!
Ik volg een dieet, heb ook wel eens modifast gedaan, maaltijd vervangers dus) dat is geen aanrader want dat is niet vol te houden!!
Niets tussendoor eten, veel water drinken, en veel groente en fruit, niet te veel aardappel of pasta en weinig vlees en meer vis bv.

Ik wens je succes misschien hoor ik nog van jou.

Groetjes, Famke

1  2  3  4  5  6  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim