|
Wie wil er nog meer +30kg afvallen?
08-11-2006
Hoi,
Ik kom hier voor de eerste keer kijken, en ben wel benieuwd ofdat ik "lotgenoten" vind die ook meer dan 30kg willen afvallen. Ik zelf ben 1.60m en weeg 113kg, graag zou ik dus rond de 80kg willen wegen. Ik wil dit gaan realiseren met het doel dat ik dit keer dun blijf. En niet meer met 30 a 40kg ga jojo-en. Mijn manier, minder snoepen en eten. Heb in het verleden diverse dieten gevolgd, werken allemaal, maar werd ook weer dik omdat ik weer normaal ging eten... Dus deze keer blijf ik gewoon normaal eten en snoepen alleen dan een stuk minder.
groetjes wendy |
|
|
|
|
11-04-2010 12:41:47 |
hoi opgelicht heb al melding van oplichting gedaan bij MP.ook bij de politie zal niet veel helpen maar toch....
fijn dat mensen zo geld proberen te verdienen ,hoop dat ze zichzelf gewoon aan kan kijken in de spiegel |
|
11-04-2010 11:57:47 |
Reactie van opgelicht!:
Dat is toch duidelijk, jullie zijn opgelicht door dat mens! Zou maar aangifte doen en melding maken bij kopersbelangen en andere sites. |
|
09-04-2010 07:53:00 |
bestelling gedaan op MP,na betaling geen reaktie en hoe "toevallig"bijnaklaar reageert ook niet meer???? |
|
07-04-2010 10:00:47 |
hoi bijnaklaar
ik heb zo'n 8 dagen geleden mn pillen besteld maar nog niets ontvangen,duurde dat bij jou ook zo lang? |
|
29-03-2010 19:41:36 |
Reactie van beautynjoy:
Hoi,
Misschien is power slim iets voor jou!!!!
Tijdens het Power Slim® programma is er een minimale aanvoer van vetten en koolhydraten(suikers) vindt er een verandering plaats in de stofwisseling: drie dagen na de start van het dieet zijn de aanwezige suikers in ons lichaam volledig opgebruikt. Mits er geen nieuwe koolhydraten aangevoerd worden, is ons lichaam verplicht andere bronnen aan te spreken om in de energiebehoefte te voldoen, namelijk onze vetreserves.
T is een dieet wat makkelijk vol te houden is. In mijn omgevening zijn al veel mensen vele kilo's kwijt. En houden dat ook zo.
U doorloopt onder begeleiding van een voedingsdeskundige het 4-fase plan en werkt zo niet alleen aan een goed gewicht maar ook een nieuwe levensstijl.
Bel voor meer informatie of een afspraak met 077-4642042.
BeautyNjoy |
|
25-03-2010 09:06:36 |
Reactie van bijnaklaar:
hey ik heb net ff gekeken miss was de ad ff weg t nummer is333087088 ik kan meteen wel ff vragen of ik daar kan komen werken hihi maar ja als iets goed werkt wil ik er best een beetje reclame voor maken heb vaak genoeg me laatste centjes uitgegeven aan troep wat toch niet werkt of gewoon niet te doen is.. groetjes |
|
25-03-2010 07:15:37 |
hoi waar kan ik dat vinden op mp? ik heb het als zoekterm ingevoerd maar dan komt er niks alvast bedankt |
|
24-03-2010 22:16:18 |
Reactie van bijnaklaar:
hebben jullie wel eens gehoord van 2daysdiet? zonder moeite ben ik daarmee al 25 kilo afgevallen in 2,5 maand,het zijn pillen die je slikt ter ondersteuning bij een normaal gezond eetpatroon en de kilo's vliegen eraf zonder moeite of honger ofzo...jeetje ik lijk wel een reclamespotje hihihi misschien heeft iemand er ook baat bij het is nu nog bij 1 leverancier in nl verkrijgbaar en die staan bijv. op mp.het is niet duur of eng of moeilijk ofzo.. |
|
24-03-2010 11:59:44 |
Reactie van melissa:
Hallo Allemaal,
Ik heb twee keer een HCG kuur gedaan. Je moet 6 weken HCG inspuiten, zelf. De kilo's verdwijnen idd snel. Je eet heeeel weinig- bijv. een soepstengel als ontbijt...Ik was de eerste keer 17 kilo kwijt in zes weken. Na 6 weken moet je stoppen voor ong. 6 weken. Als ik dan in die tussenliggende tijd weer ging eten ('gezond dus niet snoepen'), zat alles er al weer bijna aan. De tweede kuur vond ik alweer veel moeilijker. Was ik twaalf kilo kwijt... Het heeft bij mij uiteindelijk niet geholpen. Als je daarna gewoon weer brood etc. eet- zit het er zo weer aan...
Groetjes, Melissa |
|
24-03-2010 11:35:07 |
bedankt voor je reaktie wat mag je dan verder eten als je zo'n kuur doet? en hoe slik je de hcg kuur of gaat dat anders? ben echt een leek dus graag je info!! |
|
|