welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie wil er nog meer +30kg afvallen?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie wil er nog meer +30kg afvallen?

08-11-2006

Hoi,

Ik kom hier voor de eerste keer kijken, en ben wel benieuwd ofdat ik "lotgenoten" vind die ook meer dan 30kg willen afvallen.
Ik zelf ben 1.60m en weeg 113kg, graag zou ik dus rond de 80kg willen wegen. Ik wil dit gaan realiseren met het doel dat ik dit keer dun blijf. En niet meer met 30 a 40kg ga jojo-en.
Mijn manier, minder snoepen en eten.
Heb in het verleden diverse dieten gevolgd, werken allemaal, maar werd ook weer dik omdat ik weer normaal ging eten... Dus deze keer blijf ik gewoon normaal eten en snoepen alleen dan een stuk minder.

groetjes wendy

18-11-2008
10:43:18
Reactie van petra:

ja hoor gevonden

Ik ga met je mee samen kunnen we het
ik ben 1,63m en weeg 93 dus 30 eraf
misschien kunnen we samen een plan opzetten.
Bijv 1xper week wegen ofzoiets

01-10-2008
19:04:02
goed zo Floor hoe heb je de knop omgezet ???

01-10-2008
19:02:20
Reactie van sjan:

aan de vorige onbekende hoeveel weeg je ?
En hoeveel moet er nog af ?

01-10-2008
10:29:06
Dat is er in geslopen...Altijd al te dik geweest, te jong op te veel dieten gezet door mijn ouders waardoor ik ging jojo-en en het alleen maar erger werd.

Maar goed, de knop is om! Nu al 9,5 eraf, dus ik zit al op een derde in 2,5 maand!

27-09-2008
09:37:59
Hoi Floor

Hoe heb je het zo ver laten komen om 30 kg overgewicht te krijgen ? wat is de oorzaak ?

25-09-2008
19:13:19
Reactie van kelly:

Hee Wendy wat goed dat je al zo veel bent afgevallen,hoe heb jij het gedaan ?
want ik wil zelf ook afvallen
gr Kelly

24-09-2008
13:24:56
Reactie van floor:

Hey Wendy!

Ja ik moet ook 30 kilo kwijt! Ben al druk bezig en al 7,5 kilo kwijt geraakt. Dat was anderhalve week geleden en maandag weer naar "de weegschaal" dus hoop de 10 te halen!

Lukt het bij jou? Succes in ieder geval!

24-09-2008
11:07:01
Reactie van tom:

Nee hoor nog niet maar denk er wel aan.
mag toch gezegd worden hé als je over iets tevreden bent.
en ben heus niet de enige.

17-01-2007
12:34:13
Reactie van melissa:

Hallo Berthelotte,
Wat voor kliniek is dat? Ben benieuwd.
Ik ben zelf ongeveer veertig kilo te zwaar! Mijn schildklier ging raar doen en ben binnen zes maanden tijd veertig kilo aangekomen....
Het moet er dus weer vanaf!
Groetjes, Melissa

16-01-2007
14:51:35
Reactie van berthelotte:

Hallo Allemaal,

Ik ben vorige week gestart bij een kliniek in Rotterdam om af te vallen. Familie van mee heeft daar zeer goede ervaringen mee.
Ik woog toen bijna 98,7 en ik wil 60 kilo gaan wegen.

Vandaag weer terug naar de kliniek voor wegen en vetpercentage meten en er was 2,4 kg. af! Helemaal goed dus. Het verpercentage was met 6% gedaald, en ik moet er 23 dalen, dus dat schiet ook op!

Het voorgeschreven dieet is goed vol te houden, samen met voedingssuplementen, maar je moet wel goed gemotiveerd zijn, maar dat geldt natuurlijk voor alle dieeten!

1  2  3  4  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim