welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - snoepverslaafd
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

snoepverslaafd

09-11-2006

Hallo alemaal,

Ik ben enrom verslaafd aan alles wat zoet is en zo langzamerhand beheerst snoep en zoetigheid echt mijn leven. Ik wordt steeds dikker en leef ongezond. Ben eerder 10 kilo afgevalen met Weight watchers, maar wil nu vooral aan de slag met mijn drang naar zoetigheid. Ik eet namelijk niet veel en als ik dan gesnoept heb voel ik me zo schuldig dat ik ook geen avond eten meer mag eten van mijzelf. Wie herkent zich hierin en hoe paken julllie dit aan. Heben julie tips voor mij en is er iemand die meedoet aan het "zonder zoetigheids dieet"?

Groetjes Me

16-10-2015
14:27:08
Reactie van wanhopig meisje van 15:

Hoi allemaal,
Ik ben 15 jaar en heb al zo'n 5 jaar last van een snoep-/koekverslaving. Ondertussen (hoe kan het ook anders) heb ik een klein buikje gekregen. Ik heb daar zo'n hekel aan en vind het helemaal niet leuk. Ook schaam ik me ervoor en heb van een lapje stof een band gemaakt die ik over mijn boek doe als ik inadem zodat niemand kan zien dat ik een buikje heb. Vroeger steelde ik vaak snoep, nam het mee naar mijn kamer en at het daar op. Op school hebben we een snoepautomaat, waar ik gebruik van maak. (tegen mijn eigen zin in). Ik wil het niet, maar mijn hoofd zegt dat ik het toch moet doen en dat ik snoep nodig heb. Ik pak nou vaak snoep als ik alleen thuis ben. Mijn ouders weten het niet, ik durf hun het niet te vertellen. Ik wil heel graag mijn buikje kwijt maar kan echt absoluut niet stoppen met snoepen. Kan iemand mij helpen???

Alvast bedankt,
Een wanhopig meisje van 15 jaar dat heel erg graag van haar buikje en snoepverslaving af wilt.

10-04-2013
12:13:17
Reactie van klaas:

hoi,
snoep verslaafd

16-07-2011
18:12:15
Reactie van marije:

niet kopen is niet echt makkelijk als je niet de enige bent in huis...

16-07-2011
18:10:25
Reactie van -:

geen zoetigheid meer in huis halen, dan kan je het ook niet meer naar binnen weken.
zo simpel is da!!!
maar ga aub niet aan die cb shakes, da's helemaal troep !!

15-07-2011
11:50:07
Reactie van marije:

zijn er nu nog mensen bezig met de "strijd tegen suiker" zoals ik het maar noem?
ik zit er middenin en ben benieuwd of er hier nog mensen zijn met tips/oppeppers.

Groetjes

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 18  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank