online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Swingen en Sonja Kimpen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Swingen en Sonja Kimpen

13-11-2006

Hallo,

Ik was eigenlijk benieuwd of er nog iemand volgens de swingcaroussel van Sonja Kimpen zichzelf een gezond eetpatroon aanleert. Ik ben vandaag officieel gestart en kan wel wat herkenning en steun gebruiken. Ik zal toch niet de enige zijn op dit forum?

Ben benieuwd...

Amanda

25-04-2011
19:26:04
Reactie van debbie:

Ik ben al een hele tijd bezig met gezond eten en omdat ik meer variatie wou in mijn voedingspatroon heb ik het boek gekocht.

Ik moet zeggen dat ik vanaf dan heel lekker eet en geen zin meer heb in snoep.

Echt de moeite waard!

03-05-2010
15:44:52
Reactie van anna:

Ik heb weken geleden het boek van sonja kimpen gelezen
een leven lang slank zonder dieet.
het werkt, het klopt helemaal
voor mij nooit meer een dieet
ben al 5 kg kwijt.

13-03-2010
12:49:32
Reactie van blondie:

Ik heb ze gewoon gekocht in de volgorde dat ze zijn uitgebracht en dat was volgens mij het beste. Heeft mij althans het gewenste succes opgeleverd, laat het mij zo zeggen.
grtz

12-03-2010
13:57:12
Reactie van angel:

ik heb heel lang moeten zoeken naar de titel van het receptenboek van sonja...eindelijk op deze site staat het...

jammer dat je nergens kunt vinden in welke volgorde je de boeken moet kopen ; want om ze in een keer aan te kopen pffff

11-04-2009
21:13:41
Reactie van janique:

Hallo Amanda,

Ik start morgen met de "swingcaroussel" , ik hou je op de hoogte.
Sowieso heb ik al een tweetal weken het boek "sterker dan suiker" van Sonja Kimpen gelezen en al heel wat veranderd in mijn eetgewoontes. Ook ben ik meer gemotiveerd om te sporten ! En nu al, na die paar dagen voel ik me al fitter !!! Ook veel succes en nee hoor, je bent niet alleen !!!
Ik heb vooral geleerd me niet meer te focussen op mijn gewicht, maar wel op mijn energiepeil, ik wil me fit en gezond voelen en DAAROM wil ik anders gaan eten en dus ook leven...

Veel succes !
Janique

11-04-2009
21:09:52
Reactie van janique:

Hallo blondie,

Heel erg bedankt voor de "digitale" swingcaroussel !!! Super !!! Ik heb 'm al op mijn pc opgeslaan...
Ben net terug van een uurtje skeeler-fietsmoment met mijn puberdochter !
Heerlijk !!! Anders was ik zeker in mijn zetel "uitgezakt" in slaap gevalllen... Heb nu "quality time" met mijn dochter, we wisselen af, elk een stukje skeeleren of fietsen. Ik ben nog niet zo handig met dat skeeleren. Vandaar dat de "coaching" van mijn dochter welgekomen is. ZAAAAAAAAAALLLLLLG!
En mijn "on-evenwicht" zorgt elke keer weer voor humor ! Ik had dit moment echt gepland en in mijn "swing-dagboekje" geschreven, anders was het er niet van gekomen...

Ook nog veel plezier in dit "energiek" leven !

11-04-2009
14:18:09
Reactie van blondie:

Hey Janique,
ik heb de link terug gevonden. De site is nog niet zolang geleden vernieuwd en ik heb eerlijk gezegd ook even moeten zoeken. Zodra je ze hebt bewaard op je harde schijf en hebt geprint, kan je weer verder he ;-)
ziehier de link
typ dit ną de algemene site van synergie. algemeen.asp?page=boekensonja&t=13&s=&Hmenu=Sonja&SubMenu1=Gezond%20eten
Als het goed is, heb je dan in het midden van de pagina een "klik hier" voor swingcarroussel.
Veel succes
Moest de link niet werken, dan zal ik je hier nog even wegwijs maken, je klikt op boeken, dan bovenaan op de balk van Sonja. Daar rolt een menu uit, kies dan Gezond eten en je ziet de link in het midden van de pagina. Geef me een seintje als het niet lukt, ok ?
Heel fijn weekend !

10-04-2009
20:19:33
Reactie van janique:

Hallo,

Kan iemand me helpen aan de "swingcaroussel" (liefst digitaal...) Ik vind hem niet meer terug op de site (had een link gelezen in het boek dat ik heb gekocht "sterker dan suiker")
Je zou me er een groot plezier mee doen...

Gr en veel succes met deze methode !
Ik ben alvast grote fan !!!

25-01-2008
11:21:10
Reactie van blondie:

Het zijn allemaal kleine dingen die helpen, gewoon even kleine boodschappen met de fiets, even te voet dit enz. Ik laat mijn auto zoveel mogelijk staan en dat lukt aardig. Dus wat ik verdien aan diesel, daar mag ik mezelf mee verwennen, leuk boek, nieuwe sportbroek, blouse enz... Neen, geen gebakjes, taartjes, alleen als ik er echt zin in heb én ik meerdere redenen kan bedenken waarom ik het wel zou doen.
Ik heb geleerd door Sonja haar principes dat je ook nog moet genieten van het leven, nieuwe dingen doen, je dromen waarmaken enz... Ik houd dus op haar advies ook een succesboekje bij en op mijn "waaromlijstje" heb ik meer dan 20 redenen waarom ik slank zou willen zijn. Je bent er even zoet mee in het begin, maar het wordt een automatisme. Door dit boekje heb ik mij op een nieuw terrein begeven, want het mental coachen is heel erg belangrijk en wel zo leuk. Als ik nu buiten wandel, geniet ik van alles rondom mij, lucht, zonlicht, bomen, planten, dieren, mensen enz... Zie het als een meditatiemoment en dat werkt zo ontstressend, dat ik er steeds meer van wil. Noem het een gezonde verslaving. Ik heb ook een zittend beroep en moest meer beweging inbouwen. Het buiten zijn is voor mij al genieten. Dus als dit voor jullie een stimulans is en als jullie mijn tips kunnen gebruiken, dan weet ik dat het allemaal goed komt. Veel succes !

10-11-2007
20:08:53
Reactie van marlies:

Ik heb het boek van sonja niet maar ik zou toch graag enkele kilo's kwijtspelen. Ik wil me ook fitter voelen. Ik wil graag weten hoe je slanker kan worden aan de bips en billen.
Heeft er iemand tips??

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim