welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - ben 8 kilo vermagerd maar heb altijd koud
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

ben 8 kilo vermagerd maar heb altijd koud

15-11-2006

hallo ik ben tanja ben 37 jaar en ben op een heel gezonde manier 8 kilo vermagerd maar heb een groot probleem met mijn lichaams temperatuur sinds ik vermagert ben ik kan het zo koud krijgen dat je het merkt aan mijn praten ,vingers en voeten die helemaal wit worden en onderkoeld aan voelen.kan er iemand een verklaring geven ofis er iemand die de zelfde ervaring heeft.

17-06-2013
10:39:22
Reactie van jolande beldman:

Goedenmorgen,

Ik ben in 2 jaar tijd 56 kilo's kwijt en nu heb ik een gewicht van 89 kilo. ben eigenlijk nog te zwaar, maar heb het nu steeds zo koud. Door mijn ziekte mag ik al niet alles eten en drinken (ziekte van crohn) maar is dit normaal.

Groeten Jolande Beldman

18-12-2012
19:22:39
Reactie van joke:

Nou, ik ben het zelfde 10 kilo afgevallen op de normale manier, maar loop soms te bibberen van de kou. volgens de dokter komt het dat je je vetlaag kwijt ben.

30-04-2010
23:32:12
Reactie van henriette:

jee ! erg dat jullie het allemaal zo koud hebben!,ik neem al poosje cayennepeper in de soep,1x per dag .je krijgt het er heerlijk warm van. een aanrader!,ik ben 19 kg afgevallen,ik woog 80 kg,bij lengte van 1.65 meter,nu dus maatje 38 ,61kg, ik ben door de cayenneper goed warm(,voordien ook koud)en het helpt je stofwisseling te verhogen,zodat je niet snel weer aankomt! wel sporten he! en uit de schijf van 5 blijven eten, kleine porties 6x per dag. henriette

30-04-2010
23:06:25
Reactie van harriet:

hallo! in hoeveel tijd ben je die 8 kg afgevallen? wat heb je gedaan om zoveel af te vallen? hoe lang ben je? hoeveel weeg je nu! dit is belangrijk om je advies te kunnen geven. groetjes harriet

30-04-2010
23:02:26
Reactie van harriet:

hallo! in hoeveel tijd ben je 8 kg afgevallen? wat is gezonde manier?

1  2  3  4  5  6  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank