online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - ben 8 kilo vermagerd maar heb altijd koud
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

ben 8 kilo vermagerd maar heb altijd koud

15-11-2006

hallo ik ben tanja ben 37 jaar en ben op een heel gezonde manier 8 kilo vermagerd maar heb een groot probleem met mijn lichaams temperatuur sinds ik vermagert ben ik kan het zo koud krijgen dat je het merkt aan mijn praten ,vingers en voeten die helemaal wit worden en onderkoeld aan voelen.kan er iemand een verklaring geven ofis er iemand die de zelfde ervaring heeft.

30-04-2010
23:32:12
Reactie van henriette:

jee ! erg dat jullie het allemaal zo koud hebben!,ik neem al poosje cayennepeper in de soep,1x per dag .je krijgt het er heerlijk warm van. een aanrader!,ik ben 19 kg afgevallen,ik woog 80 kg,bij lengte van 1.65 meter,nu dus maatje 38 ,61kg, ik ben door de cayenneper goed warm(,voordien ook koud)en het helpt je stofwisseling te verhogen,zodat je niet snel weer aankomt! wel sporten he! en uit de schijf van 5 blijven eten, kleine porties 6x per dag. henriette

30-04-2010
23:06:25
Reactie van harriet:

hallo! in hoeveel tijd ben je die 8 kg afgevallen? wat heb je gedaan om zoveel af te vallen? hoe lang ben je? hoeveel weeg je nu! dit is belangrijk om je advies te kunnen geven. groetjes harriet

30-04-2010
23:02:26
Reactie van harriet:

hallo! in hoeveel tijd ben je 8 kg afgevallen? wat is gezonde manier?

10-02-2010
22:46:26
Reactie van imma:

Wow, goed bezig allen!! Ik ben pas 5kg afgevallen en moet er nog 15. Ik heb het ook constant heel koud, tot op het bot zeg maar.. Wat mij goed helpt is een thee maken van verse gember (3 plakjes ) met kaneel en honing (bij voorkeur met vanille) soms ook citroen of een beetje limoensap voor de smaak.

k' hoop dat t iemand helpt.

09-02-2010
10:56:00
Reactie van katrien:

hallo,

ik ben ook 20kg kwijt wel over een paar jaar... drie jaar geleden mijn laatste 10kg kwijt, zou er nu nog 4ą5 kwijt willen, maar ben al heel tevreden.. maar ik heb het ook sinds ik mijn laatste kilootjes kwijt ben altijd zo koud, soms de hele dag door... draag altijd onderhemd, peignoir, deken op mij in de zetel, twee paar kousen, noem maar op, maar ik blijf het maar koud hebben.
Echt nie meer normaal. Heb al bloed laten nemen, maar alles is in orde. Ik drink warme thee, soep, enzo...
Heeft iemand tips tegen de koude...

katrien

08-02-2010
22:41:23
Reactie van nairam:

Ook ik ben het afgelopen jaar met hulp van een diėtististe 15 kg. afgevallen en heb het de laatste maanden vooral sįvonds koud.
Zelfs als de verwarming hoog staat en ik met een dekentje om me heen op de bank zit word ik niet warm.
Ook heb ik sinds 2 weken soms last van dode vingers of topjes van de vinger.
Vorige week bloed laten prikken maar alles is goed....volgende week ga ik bij de huisarts langs om mijn bloeddruk nog even op te laten nemen.
Dat je lichaam extra verbrand om het warm te moeten houden daar merk ik helaas niets van want de laatste maanden val ik ook niet meer af, hoewel ik nog wel mijn dieėt volg.
Ik ga er maar van uit dat het wel weer over gaat en hoop dat het snel weer zomer wordt.
Sterkte iedereen met de kou.
O,ja kijk ook eens of je iets herkent bij de ziekte van Renault en bij Hypothereoidie en of de schildklier goed werkt.

16-05-2009
21:21:47
Reactie van jojo:

hoi
ik heb het ook altijd koud en het duurt heel lang voor ik een beetje op temp ben ben na me bevalling (7 jaar geleden) heel wat kilo's verloren maar heb het sinds 2 jaar erg koud loop ook bij de dokter masr die kan me ook niks vertellen hoop ook dat iemanand me meer kan vertellen

05-12-2008
18:07:19
Reactie van lien:

Natuurlijk is dat normaal, je verliest een laag vet! Dat is zoveel als een dikke pels, een isolatielaag

24-11-2008
19:19:55
Reactie van tanja:

Hoi Angela,
Is natuurlijk ook zo, ieder lichaam is weer anders.
Zou er ook graag een oplossing voor hebben maar ben bang dat die er niet is. Dus tips zijn welkom

24-11-2008
13:14:08
Reactie van angela:

Hoi hoi

Diegene die jou vertelt heeft dat kan wel kloppen ja, mijn vriend is ook veel afgevallen en natuurlijk op een gezond manier, hij heeft het niet koud gehad en nooit koud gehad, maar elke lichaam reageert er anders op. Gr Angela

Oja ik werk als dietiste

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim