online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - biamed
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

biamed

15-12-2006

wie is bekend met Biamed?

08-09-2010
11:51:21

Nieuw
Reactie van debby:

hoi ilse!

toch een goed resultaat toch?!
gelukkig dat je weet waar het aan lag, dan kun je er rekening mee houden als je toch een iets beter resultaat wilt!
ik vind het echt goed van je!

succes met de komende 4weken!!

08-09-2010
11:48:24

Nieuw
Reactie van diddel:

Hoi Ilse

wat knap zeg dat valt helemaal niet tegen mag je heel trots op zijn:P
maar duurt wel lang zeg voor je volgende meting is dat altijd zo 4 weken er tussen of is je consulent op vakantie

ik mag maandag weer ben echt heel benieuwd, en ina is best moeilijk om niet op de weegschaal te gaan staan hoor je bent toch nieuwschierig maar, hier is hij verstopt en ik weet niet waar hij is ik wacht gewoon maandag af pffff
maar goed gaat helemaal goed komen

08-09-2010
11:41:04

Nieuw
Reactie van ilse:

zo, weer terug van de meting.
Viel me iets tegen, maar ik weet waar het aan lag ;-)
Alsnog 2,4 kilo vet eraf, totaal 4 kg vet in 4 weken dus mag niet klagen. Qua gewicht is er ruim 5 kg af.
Voedingstoestand weer verbeterd en spiercellen gelijk gebleven (zat al in het groen) Alleen is mijn vochthuishouding laag terwijl ik wel genoeg drink, toch nog maar meer gaan doen dan!
Op naar de volgende meting over 4 weken, wil dan goed onder de 90 wegen, was nu 93,4
groetjes!

08-09-2010
11:09:27

Nieuw
Reactie van ina:

Hoi Eva ,
Een suikervrij dropje of smintje is is ok. maar pas op.zoetstof wakkert vaak zoetbehoefte aan!
En zo vaak op de weegschaal is niet ok.Je bent altijd minstens 1 kilo zwaarder.
Vivi,
Wat betreft je energie, eet je wel genoeg koolh.? Meng de vla maar met de yoghurt. Dat is OK

08-09-2010
09:53:16

Nieuw
Reactie van vivi:

hallo allemaal,
Ik ben vivi, 44 jaar en sinds een week aan de Biamed. Mijn start gewicht is 82 kg bij 170 lang.
De eerste twee dagen was ik wel erg moe, maar opzich vind ik het wel te doen.
Om spiermassa te behouden of te vermeerdere probeer ik wat actiever te zijn, maar door gebrek aan energie vind ik dat wel erg moeilijk. Hoe is jullie ervaring hiermee?
En mixen jullie wel eens biamed start met optimel chocolade vla? 0% vet? ik zag dat daar toch suikers in zitten.
Allemaal heel veel succes!
groetjes vivi

08-09-2010
09:40:45

Nieuw
Reactie van eva:

hoihoi,
vanmiddag weer wegen en meten....ben zooooo benieuwd. ik heb 2 weken geleden de weegschaal weggedaan, want ik stond er iedere dag wel 5x op....en als ik dan iets was ''aangekomen'' zat ik helemaal in een dip. dus heb ik besloten om hem weg te doen. dus vandaar dat ik zo benieuwd ben naar het resultaat....
zelf eet ik tussendoor het liefst helemaal niets, maar als ik echt heel erg trek heb neem ik een dropje zonder suiker (mag dat ina?)...
ik laat vanmiddag even weten hoe het was...
groetjes,
eva

07-09-2010
23:57:27

Nieuw
Reactie van debby:

hoi ina!

bedankt voor het antwoord!
ik begon een beetje te twijfelen of ik alles wel goed begrepen had!
was ook zoveel info in 1x ;-)

groetjes debby

07-09-2010
23:53:30

Nieuw
Reactie van debby:

geloof dat ik het ook even niet meer begrijp ;-)
ik ben heel benieuwd naar het verlossende antwoord!
want na vandaag moet ik ook aan de 2shakes en avond eten en wil liever niet gelijk de fout ingaan!
komt vast goed!

07-09-2010
23:49:28

Nieuw
Reactie van ina:

Hallo allemaal.
Als je het helemaal volgens de richtlijnen van het biamedconcept doet mag je inderdaad niets tussendoor. Maar in groente en rood fruit(aardbei,bosbes en framboos en dan natuurlijk niet het hele bakje)zitten zo weinig koolh.dat je bloedsuiker daar zo goed alsniet van stijgt. En als je het daardoor beter kunt volhouden...Ik heb daargoede ervaringen mee em merk geen stagnering met het afvallen.Er zitten erg weinig kcall.(200gr.groente is gem.40 kcal.)
Verder krijg je te genwoordig juist het advies om6 keer per dag te eten. 3 keer en 3 tussendoortjes.En volgens onderzoek(en ook mijn mening) lokt niet eten vreetbuien uit!Kortom, gewoon doen wat goed voelt.Beiden heeft misschien voor en tegen.
Succes,
Ina

07-09-2010
22:11:50

Nieuw
Reactie van diddel:

ja inderdaad door tussen door te eten gaat je bloedsuiker weer om hoog en krijg je snaai gedrag

Ina zou jij het nog eens uit willen leggen???

wel lastig hoor dat er verschillende consulenten zijn en verschillende meningen maar biamed is juist 2 shaken en dan warm eten verder niks tussen door behalve die opkikkers dan

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 207  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim