online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - biamed
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

biamed

15-12-2006

wie is bekend met Biamed?

03-02-2012
21:57:10
Reactie van elly:

Hallo Ina,

Die soep waar jij het over hebt, neem je die dan als voorafje aan je warme of koude maaltijd of echt tussendoor?
Ik moet b.v. vaak s'avonds werken tot pakweg 001.00 of soms nog later. Warm eten doe ik dan het liefst tussen de middag en voor de 6 uur maaltijd neem ik een reep mee, is makkelijker dan een shake.
Zou ik dan rond een uurtje of 8, 9 zo'n soepje mogen nemen?
Bedankt, groetjes Elly

03-02-2012
14:41:26
Reactie van ina:

De soep is extra..Dus geen shake minder nemen.Neem er dan een bia -reep bij!

03-02-2012
14:38:47
Reactie van ina:

Hoi Monica,
Als je ongeveer eet wat ik in het vorige mailtje heb gezet kom je aan iets meer kcal.Dan zul je niet afvallen maar pik het dan gewoon weer op als je thuis bent.Weer 1 dag shaken.
Verder raad ik iedereen altijd aan om een opkikkertje te nemen.En onbeperkt groenten. Dus.....bijv.magere groentenbouillon met soepgroenten even mee koken.Of bijv.een uitje bakken in een beetje olie(met evt.knoflook) daarbij broccoli,bloemkool,courgette,of tomaten/paprika (Of alles door elkaar kan ook.) Staafmixer erop.Gebonden soep blijft langer in je maag.
groenetenbouillonblokje en maak het lekker pittig met verse of zwarte peper.
Wat ook kan een opkikkertje kip en dan even tauge,prei of bosui meekoken.Stukje verse peper erbij.
Dit zijn allemaal soepen waar erg weinig kcal.en ook heel weing koolh.in zitten
Succes

03-02-2012
13:44:17
Reactie van linda:

Ik snap ook helemaal wat je boedoelt. Die yoghurt met bianorm krijg ik ook met moeite binnen met die koude dagen...
Wat ik dan doe is daarna lekker een kop thee nemen, dit is dan echt een traktatie. (ik ben constant onderweg naar klanten en eet vaak in de auto).

02-02-2012
22:14:15
Reactie van sam:

Hi Doortje,

Ik herken wat je zegt. Shakes of repen kunnen mij 's middags soms ook tegenstaan. Ik vervang dat dan soms met 2 sneetjes volkorenbrood met mager beleg, bakkie thee erbij en dat hoeft geen invloed te hebben op het afvallen.
De kou zorgt er ook voor dat ik op m'n eetmoment dan altijd warm eet en geen broodmaaltijden neem.
Mocht je een keer snaaien, sport dan iets meer dan je normaal doet, compenseert de boel weer.

Succes!

01-02-2012
09:21:13
Reactie van doortje:

Ik heb even een vraagje aan jullie, hoe doorstaan julie de (koude) shakes met dit weer? Ik merk zelf heel erg dat wanneer ik tussen de middag de kinderen van school heb gehaald met dit koude weer, ik geen shake naar binnen kan krijgen. Brr, veel te koud! Ik snak naar geroosterde boterhammen of tosti's, in ieder geval iets warms. Ik neem 's ochtends de shakes wel, maar kan me er in de middag nu vaak niet aan houden. Ook merk ik dat ik met dit koude weer veel meer rondsnaai, behoefte heb aan tussendoortjes. En dan geen koude producten uit de koelkast..Hoe gaan jullie hier mee om? Vorig voorjaar/zomer ging het zo goed, maar in de winter vind ik het stukken moeilijker!!! En Ina, wat is jouw ervaringen met mensen die tijdelijk gestopt zijn met Biamed? Ik kan de draad nog steeds niet goed oppakken. Ken jij mensen die zomers beter lijnen dat 's winters?? groetjes, een enorme koukleum!

01-02-2012
08:38:48
Hoi Ina,
Wat zijn precies die hoeveelheden die ik moet aanhouden?
2 sneetjes smorgens of meer?
Ik bedoel dus eigenlijk, verdeel ik die 750 kcal en 85-100kh nu dan over de hele dag daar in Berlijn?
Weet je, het gaat nu goed en dat wil ik graag zo houden.

Alvast bedankt

Monica

30-01-2012
11:25:13
Reactie van ina:

Hoi Monica,
Als je het kan opbrengen om de lunch te vervangen is dat natuurlijk altijd beter !

26-01-2012
18:41:02
Reactie van ina:

Hoi Zo maar iemand,
Waarom wil je het zonder begeleiding doen? Slechte ervaring?
Soms kun je beperkt een paar blikken kopen online bij iemand waar je toch al begeleid wordt. Maar dan betaal je bijna net zoveel verzendkosten als voor een consult. Bovendien wordt een consult vaak vergoed. Je kunt ook vragen of je 1 keer per 3 weken kunt komen als het goed gaat.

26-01-2012
18:31:00
Hoi Ina,

Bedankt voor je reactie.
Ik ga het zeker proberen.
Of zal ik de lunch vervangen door een shake?

Groetjes Monica

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 268  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim