welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - biamed
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

biamed

15-12-2006

wie is bekend met Biamed?

20-11-2008
21:31:47

Nieuw
Reactie van sandra:

Ik heb ook geen idee hoe het komt met de stoelgang, maar 1,5 ltr minimaal water per dag en daarnaast nog thee moet me toch voldoende lijken..... Ach ja tegen de tijd dat ik een jongetje ben zal het wel veranderen....

Zolang we maar op gewicht blijven en lichter worden!

20-11-2008
16:13:33

Nieuw
Reactie van jannetje:

hoi allemaal,

Bij mij is de stoelgang de ene x bal, komt er maar niet uit. En de andere x rolt het er bij wijze van spreken zo uit. Ik denk dat het ook ligt aan wat je die dag ervoor gedronken hebt. Ik ben ervan overtuigd dat dat het is. En natuurlijk beweging. Ik heb nog steeds een slijmbeursontsteking in mijn heup, dus sporten was nihil. Nu het langzamerhand beter wordt, kan ik het weer oppakkenl. Dus ik hoop dan dat ik daardoor meer gewicht verlies.

Groetjes Jannetje

20-11-2008
13:19:54

Nieuw
Reactie van sandra:

Goedemorgen allen,

Nou wat betreft de stoelgang is dat bij mij altijd al een drama, maar door Biamed was het even niet leuk! 1 a 2 x per week is bij mij de max heb het ook nog met mijn dietiste erover gehad. Wij gaan nu terug naar 1 x pd Biamed en proberen het nu weer op te pakken en hopen dat het beter gaat..

Maar goed waar ik nog mee zit is dat ik vet moet kwijt raken, en ja ik sport 2 a 3 keer per week minimaal 1 x spinning en anders cardio en kracht. Misschien moet ik toch mijn sportrooster gaan aanpassen met de intructeur? Iemand ervaring?

Hoop dat jullie het nog vol kunnen houden!!

20-11-2008
12:11:56

Nieuw
Reactie van henny:

Hoi Annie,

De eerste paar weken had ik last van verstopping en nu is het vaak ook omgekeerd. Vooral als ik s'morgens de shake met karnemelk heb gedronken dan is het vaak rennen naar het toilet. Maar heb daar verder geen last van.

20-11-2008
11:31:04

Nieuw
Reactie van annie:

Ik heb de reacties van biamed gelezen en zie dat sommigen moeite hebben om naar t toilet te gaan.Bij mij is dat totaal anders,doe niets anders dan naar de wc rennen.Zijn er nog meer mensen die dit hebben?Eigenlijk vind ik t wel logisch ivm afvallen.Maar ik voel me daardoor zoooooo slap.Kijk uit naar de reacties
ANNIE

19-11-2008
21:18:18
Reactie van henny:

Hoi prinsessenmama......heel veel succes en sterkte!! Ga ervoor dan gaat het je zeker lukken!

19-11-2008
20:46:38
Reactie van jip:

jannetje en prinssenmamma, en de rest.

Zoals heel veel mensen heb ik al vanalles geprobeerd om af te vallen!
- joghurtdieet, brooddieet
- sporten met uitersten tot gem 10x per week (wedstrijdsport) werkt ook erg goed
- ooit bij een hypnotherapeut geweest want ik had gelezen dat mensen na 3 behandelingen van hun drang naar eten afwaren en af vielen.
- gezond eten en bewegen. De laatste keer was ik met 2x in de week sportschool 7 kg kwijt in 3 mnd
- en nu biamed 8-9 kg in 2 mnd.

Door de jaren heen en bij de hypnotherapeut heb ik gemerkt dat ik best wel gewicht kan houden maar dat ik in tijden van verandering helemaal doorschiet en kilo's bij kom. Dit komt omdat ik dan afwijk van mijn gewone eetpatroon en emotioneel ga schansen........ totdat ik helemaal vol zit en nog verder. ook gebeurt dit als ik alleen ben. Ik kan een heel gezelig avondje hebben met weinig eten en op de weg terug het tankstation leegkopen!

Ik heb dit aangegeven bij de huisarts en hij gaf aan dat afvallen alleen geen nut zou hebben. Hij heeft me doorverwezen naar de GGZ. (april) ondertussen ben ik na 2 intakegesprekken gehad onder gebracht bij eetproblematiek en heb afgelopen 6 weken al 3 gesprekken gehad bij een spycholoog die met me gaat kijken waarom ik eet. Hij is in eerste instantie geen voorstander van het BIAMED programma ernaast, maar staat het oogluikend toe (ben zelf ook wel erg flexibel). Ik ben komende tijd (1-2 jaar? ) kwijt om met mijn eetbuien aan de slag te gaan. Grote kans dat ik ook in een groep terecht kom.... Maar ik hoop voorlopig het biamed nog 10 kg vol te houden en daarna langzaam terug naar gewoon eten samen met het GGZ traject.

Tot nu toe bevalt het me prima... wellicht ook iets voor jou. Je kunt al wat informatie vinden op de website van je ggznederland.nl / zoek een ggzinstelling.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt! succes ermee. (en denk eraan dat het intake proces bij de GGZ erg traag is.)

19-11-2008
19:58:21
Reactie van prinssenmamma:

Hallo,ik ben een mamma van drie meisjes ,41 jaar en helemaal klaar met mezelf...!
Ik ben t zat,ik ben niet zo groot 1.59 en weeg 78 kilo..vooral mn buik billen en bovenbenen zijn echt mega geworden,ik ben thuis dus heb alle kans om te nemen wat ik wil..broodje die de kids niet opeten gaan er bij mij in,alles doorelkaar of het nou warm koud zoet zout zacht hard is, alles verdwijnt in die kliko (mond) van me..vreselijk wat ontzettend dom van me, en maar klagen en klagen, nou doordeweeks vind ik het allemaal wel prima maar als ik een keer uit ga sta ik me toch te zeuren voor de spiegel...ben blij als ik niet echt weg hoef, raar toch??Ik verzorg mezelf echt prima voor de rest hoor,maar ik heb echt het gevoel dat ik me nog eens dood eet! En nu ben ik er klaar mee...ik MOET echt aan de slag! Ik hoorde van een vriendinnetje en zag het ook!!! Dat ze goed is afgevallen met Biamed... nou ik heb mn afspraak staan op as Maandag!!! eigenlijk wilde ik morgen al beginnen maar er was geen plek helaas,maargoed ik heb er zin in en ongelovelijk gemotiveerd (zoals altijd ) en altijd maar een tijdje..ik hoop dat ik het nu eindelijk eens ga volhouden en niet weer ga jojo-en ,maar ik heb er wel vertrouwen in..in het produkt maar ook wel inmezelf,,ik kan het best!!!!! dus ...wish me luck...ik hou je op de hoogte!!

groetjes prinsessenmamma

19-11-2008
19:05:44
Reactie van margrete:

Hallo,

Misschien een idee om wat vaker water te drinken: zet bij de kraan een glas of beker, en als je je handen wast na een toiletbezoek neem dan wat te drinken.

Motto: Na elke plas een glas!!!

Succes, Margrete

19-11-2008
18:50:20
Reactie van henny:

Ps. Met dat vele drinken heb ik ook veel moeite, vooral nu het kouder is krijg ik dat water echt niet naar binnen. Nu probeer ik veel (groene)thee te drinken, zet pot vol naast me neer en vervang koffie voor thee.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 43  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim