welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - biamed
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

biamed

15-12-2006

wie is bekend met Biamed?

31-10-2016
21:17:59
Reactie van yvonne:

Wauw Mirjam, wat een prestatie in zo'n korte tijd, maar je kunt gewoon die boterham met kaas nemen hoor, bij de avondmaaltijd. Je moet dan alleen de rest aanpassen, zoals je vlees en aardappelen. Als je bij de vorige reacties gaat lezen, dan kom je vaak ene Ina tegen, dat is een Biamed diėtiste, die heeft heel wat goede tips gegeven op deze site.
En als je googled kan je nog meer sites vinden met reacties van Biamed gebruikers! Ik ben 63 en heb nu al ingevallen wangetjes, dat is wel een nadeel!

31-10-2016
21:05:53
Reactie van yvonne:

Evelyn, ik vind het knap dat je ondanks die tussendoortjes, toch zoveel afvalt. Ik mag die niet hebben van mijn diėtiste. Vooral die ontbijtkoek lijkt me een boosdoener, maar misschien sport je veel? Weten jullie trouwens dat je 15 gram noten mag, ongezouten en ongebrand! En rauwkost! Als ik echt iets wil, neem ik dat.

31-10-2016
17:22:10
Reactie van evelyn:

Nee heb de repen nog nooit geprobeerd. Best een saai dieet zo, maar het verveelt me nog steeds niet... Vind het overzichtelijk zo.

31-10-2016
12:52:45
Reactie van mirjam nederhoff:

Evelyne, ik heb nog nooit andere smaken geprobeerd. Mijn huisarts verkoopt deze niet. En eigenlijk vergeet ik ze dan te bestellen. Wel ben ik benieuwd naar de repen. Heb jij die wel eens op?

31-10-2016
12:50:00
Reactie van mirjam nederhoff:

Nou Evelyn, voor een gezond bmi moet er nog meer af, maar ik twijfel wel een beetje. Ik sport niet, wel wandel ik 10.000 stappen elke dag. Maar merk dat mijn huid en gezicht er niet mooier op worden. Ben 48 jaar en met een iets voller gezicht zie je er toch jonger en vooral minder vermoeid uit. En Johan, ik kan niet extra sporten door mijn gezondheid, maar volgens mijn huisarts, die biamed verkoopt, is het ook niet nodig en val je even goed af. Maar wat ben je trouwens al veel afgevallen!! En wat knap dat je al dat sporten volhoudt. Ik ben trouwens in april van dit jaar begonnen. Dus eigenlijk ben ik 41 kilo in 7 maanden kwijt. Maar ja, op gewicht houden lijkt me het allermoeilijkst. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 619  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank