welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - biamed
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

biamed

15-12-2006

wie is bekend met Biamed?

31-10-2016
12:25:48
Reactie van johan:

Maar wel onder begeleiding?

Merk wel dat je na een lange tijd echt veel moet sporten ernaast om het naar beneden te laten gaan. Ben nu sinds 2 jaar bezig en ooit begonnen op 156, en nu op 104 en nu 5 dagen in de week intenstief aan het sporten ernaast, hardlopen, powerfit, mountainbiken. Maar ik ga nog steeds de goede kant op. :)

31-10-2016
12:17:22
Reactie van evelyn:

Wauw Mirjam, wat knap! Heb ook nog een hele weg te gaan. Maar met Biamed lukt het wel voor het eerst.
Heb je ook al eens de andere smaken geprobeerd?

31-10-2016
08:17:21
Reactie van mirjam nederhoff:

En Yvonne, vergeet ik helemaal jou te noemen. Fijn dat je ervaringen wil uitwisselen. Niemand in mijn buurt heeft zelfs maar van biamed gehoord! Ken ook niemand die hiermee afvalt. Toch leuk en handig om eens ervaringen uit te wisselen.

31-10-2016
08:13:46
Reactie van mirjam nederhoff:

Ik ben sinds april bezig en nu 41 kilo afgevallen. Straks weer naar de huisarts voor een meting. Ik neem 2 shakes en ook gewoon warm eten. Ik neem geen tussendoortjes. Ben namelijk bang dat ik dan steeds meer tussendoortjes neem. Wel merk ik dat ik steeds meer zin heb in gewoon een boterham met kaas!! Soms lunch ik dan en neem een shake in de avond. Hebben jullie ook begeleiding van de huisarts of iemand anders?

31-10-2016
00:05:36
Reactie van evelyn:

Vanaf juni al bezig hoor, ben een maand in het buitenland geweest, toen niet aan dieet gedaan. Nu weer een week bezig. Eet wel tussendoortjes als fruit, ontbijtkoek en soep. En eet ook een flink bord warm eten. Maar dan veel groente.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 619  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank