welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - biamed
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

biamed

15-12-2006

wie is bekend met Biamed?

30-10-2016
19:36:26
Reactie van yvonne:

Zo Evelyn, dat is knap, in hoeveel tijd ben je dit afgevallen? Ja chocolade moet ik ook niet nemen, dan kan ik geen maat houden, haha.

30-10-2016
18:47:22
Reactie van evelyn:

Ben inmiddels 12 kilo afgevallen, nu ongeveer 700 gram per week. Vind de vanille met yoghurt echt lekker. Eet het nu liever als brood. Valt lekker licht.
Wel af en toe echt zin in chocolade, maar eet dan een beetje.

30-10-2016
18:03:59
Reactie van yvonne:

Omdat je hier voor kiest, je kunt op home bovenaan ook voor een andere site kiezen, en daarna weer op forum, daar vind je alle dieeten op een rijtje. Ik zou trouwens wel wat ervaringen met jou willen uitwisselen. Gr. Yvonne

30-10-2016
16:29:17
Reactie van mirjam nederhoff:

Waarom vind ik alleen hier informatie over Biamed? Hebben jullie nog tips waar ik meer informatie kan vinden. Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen. Ben ondertussen 41 kilo afgevallen, dus erg tevreden!!

30-10-2016
14:57:56
Reactie van yvonne hobé:

Hoi Allemaal,
Ik ben Yvonne en ben nu ruim 3 weken bezig met Biamed. Het gaat goed, mijn 1e weegmoment was vorige week en ik was 3,3 kilo afgevallen. Ben benieuwd wat het 2e weegmoment is, want heb woensdag lekker van een wijntje en wat hapjes genoten op een feestje. Had wel de avondmaaltijd zwaar gereduceerd. Ik vind dat dit af en toe moet kunnen, het moet wel leuk blijven. De volgende dag weer strikt aan het dieet gehouden. Toch alweer afgevallen, we zullen het vrijdag wel zien. Zijn er nog Biamed gebruikers op het forum? Leuk om elkaars verhalen te horen, toch?

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 619  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank