online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - samen afvallen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

samen afvallen

19-12-2006

Hoi,
ik ben een meisje van 22 jaar en ik ben op zoek naar mensen die net als ik een kg of 5 kwijt moeten en hun gewicht nu echt zat zijn....
alleen lukt het niet, dus wie weet kunnen we elkaar de steun bieden, waardoor het wel lukt!

10-01-2010
20:19:41
Reactie van manon:

hoi ik ben een meisje van 15(ja jong maar toch) en ben1.68 en weeg 75 kilo en wil graag 5 kilo kwijt

en samen is het wel leuker

xx manon

10-01-2010
18:43:43
Reactie van yvonne regtop:

hoi ik ben yvonne regtop ik wil graag afvallen en ik wil steun die mij kan helpen ik ben 89 kilo en wil naar de 70 ik hoop dat het ons lukt

12-12-2008
15:20:18
Reactie van miss moppy:

Heej!
Ik wil ook een 4-5 tal kg afvallen maar het probleem is dat het mij echt niet lukt.. Telkens ik enkele grammetjes vermager heb ik de neiging om me weer tegoed te doen aan chips en chocolade enz.
Ik zou het liefst iemand vinden om mijn ervaringen mee te delen, en om steun van te krijgen tijdens een zwak moment want ik besef ook wel dat het zo niet verder kan..

Indien je geïntereseerd bent, laat me dan iets weten!
Groetjes .

21-12-2006
21:57:27
Reactie van snoen:

hoi hoi

heb net lekker met mijn mannetje een spel gedaan
(kolonisten van caten) en.........heb gewonnen!!!

heb cola/bacardi en wat chips gehad..........

verder ging het vandaag echt best goed

morgen weer een nieuwe dag

morgen 2 uurtjes naar school............en dan vakantie!!!!!!!!!!
ben ik wel aan toe haha

20-12-2006
15:19:40
Reactie van lydi:

Hoi, ik wil ook graag 5 kilo kwijt. Heb er 8 af en de rest wil maar niet lukken. Ben 1.63 m en weeg 68. Heb ook al een keer 64 gewogen, toen was ik zo blij dat ik weer meer ben gaan eten (chips, koeken e.d.). Een dieet werkt bij mij maar tijdelijk ben ik nu wel achter, ik moet gewoon leren gezond te eten en niet te veel te snoepen.
Hoop dat het gaat lukken met steun hier op het forum!

Groetjes,
Lydi

19-12-2006
18:25:54
Reactie van snoen:

hoi hoi

ik wil nog 4 kilo kwijt

ben 1.66 en weeg nu ongeveer 61 kilo
ben 23 jaar!

ben al 9 kilo kwijt geraakt............eerste 8 kilo met
Sonja bakker (1e boek), laatste kilo zelf

maar ik raak weer een beetje "ongemotiveerd"

dus ben afgelopen maandag weer begonnen
heb het nieuwe SB boek gekocht..........
en wil tot de kerst dagen, tussen oud en nieuw....
en daarna na 1 jan weer opnieuw beginnen!!!!!

groetjes snoen

19-12-2006
11:26:36
Reactie van katja:

Hallo, ik ben Katja en ik heb dus ook ( flink wat) overgewicht, maar ik heb sinds kort wat nieuws uitgevonden! Als ik bami, of nasi, of iets anders van rijst eet, probeer ik altijd een wat kleiner schaaltje te pakken en.... eet ik met stokjes! Je eet dan langzamer, waardoor je sneller vol zit.
Maar dan niet de stokjes heel hard weggooien en dan bestek pakken he. ( Zoals ik de eerste keren geneigd was.) ;-)

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim