welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - antwoord en vraag;
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

antwoord en vraag;

08-01-2007

gepikt van een ander forum.

het werkt zo;
ik antwoord eerst op de vraag en stel daarna een vraag.

bv;vraag was; heb je deze dag nog wat aan extra beweging gedaan?
antwoord is; ja, hond uitgelaten

mijn vraag is dan bv; heb jij je tot nu toe goed aan je dieet kunnen houden?

de vragen moeten in dit geval wel te maken hebben met eten/dieet etc.

els

22-09-2008
17:45:55
Reactie van marleen:

Antwoord:
Ik eet gewoon met de pot mee maar kijk wel uit dat het niet te vet is (jus ed.) want wij zijn met twee mensen in huis en dan is het ondoenlijk om bijzonderheden te koken en te halen want dan mag je de helft iedere keer weggooien.

Vraag: Al;s je aan het Sonja Bakkeren bent en je moet daar allerlei dingen voor kopen wat doe je dan met de rest??
Het is de ene dag dit en de andere dag dat.

21-09-2008
12:35:47
Reactie van mirjam:

Hahahahahahaha,ik moet eerlijk bekennen dat ze al zo gewend zijn dat ik iedere keer weer bezig ben,en eigenlijk letten zijzelf niet zo op hetgene waar ik mee bezig ben,want ze letten daar niet zo op,toen ik zei:Ik ben nu weer dikker geworden,en ik ga weer beginnen,toen zeiden ze....oh ja......maar je bent bijelkaar al heel veel kwijt geraakt hoor!!!!

Vraag:Eet iedereen met de pot mee,of maak je voor jezelf totaal andere gerechten?

18-09-2008
20:18:07
Antwoord;
Ik denk het vol te houden doordat mijn maag dan veel kleiner is en minder eten nodig heeft, als je er zelf echt achterstaat dat je nooit meer zo dik wil worden als je eerst was, moet het lukken denk ik.

Vraag;
Hoeveel kilo was je afgevallen toen mensen in jou omgeving zagen dat je afgevallen was?

14-09-2008
19:08:04
Reactie van marleen:

Ik haal mijn motivatie uit het feit dat ik er door de dokter op gewezen ben dat ik veel te zwaar ben en dat als ik ooit weer goed wil lopen ik pas een operatie krijg als ik onder 90 kilo weeg.

Vraag: Hoe denken jullie vol te houden als je je streef hebt bereikt?

14-09-2008
12:19:18
Reactie van mirjam:

Ik ben gek op glazuur,en dan vooral chocoladegebak,maar........als ik eenmaal goed bezig ben,en ik heb zelf goed gegeten,dan ben ik daar niet gevoelig voor.

Vraag;Waar halen jullie je motivatie vandaan?

10-09-2008
20:23:20
Reactie van dewi:

ik ben in het verleden al heel wat kilo kwijt geraakt en deze lang eraf kunnen houden tot kort geleden.
door omstandigheden(gezondheidsproblemen van oudste zoon (kanker),
mezelf een beetje kwijt geraakt, even andere dingen dan dat eeuwige gewicht!
hierdoor nu weer 7 kilo te zwaar waarvan er alweer een kleine 3 kilo vanaf is.

toen ik echt aan het lijnen ging had ik een overgewicht van tussen de 25 en 30 kilo.

ik beloonde mezelf voor elke 5 kilo eraf, een lekker geurtje, of mooi siraad of i.d.

vraag:
wat doe jij als je lekker aan het lijnen bent en ja hoor, daar komt die schaal langs met jouw lievelingsgebak?
in mijn geval hazelnootschuim..

10-09-2008
09:27:07
Reactie van mirjam:

Even voor mijzelf kijken waar t aan ligt,of ik misschien iets meer tussendoor heb genomen,als dat t geval is,dan doe ik gewoon weer even rustig aan!

Vraag;Wat ga je als eerste kopen,als je je doel hebt bereikt?

09-09-2008
20:31:16
Reactie van dewi:

nee, dat vind ik zonde!
kan toch gebeuren dat er gewoon nix af is, de volgende keer beter toch?

vraag;
stel, je bent aardig op gewicht, houdt daarbij wel de weegschaal stevig in de gaten, wat doe je als je toch iets bent aangekomen in een week;

09-09-2008
09:09:11
Reactie van mirjam:

Die geef ik dan weg,of t verdwijnt in de bak,jeetje,je wil niet weten wat ik al heb uitgegeven aan continu nieuwe kleding,nu zit ik weer met dat probleem,wat doe ik weg.
Want ik denk nog steeds.......ja maar stel je voor dat t afvallen wel goed gaat,dan kan ik t aan!

Vraag;Je bent serieus aan t dieeten,en je gaat hoopvol wegen,en er is niks vanaf,en aan je kleding merk je ook weinig,ga je jezelf dan volproppen?

19-09-2007
10:37:08
Reactie van vick:

Je kunt verschillende dingen doen:
1. volhouden dat je echt niks wil
2. zeggen: ik ben pas ziek geweest
3. de helft opeten
4. ervan genieten als het heeeel lekker is
Het ligt eraan wat het is en aan mijn humeur welke optie ik kies.

Georgina, over sinterklaas snoepgoed, het enige goede antwoord wat mij getreft is natuurlijk chocolade letters. Die kikkers en muizen zijn idd veel te zoet.

De vraag: Stel je bent lekker afgevallen. Wat doe je met de kleren die je te groot geworden zijn? Bewaren voor het geval dat of wegdoen?

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 27  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim