|
10 kilo eraf!
10-01-2007
Hallo forummers. Ik ben 15 jaar en ik weeg 80 kilo en ik ben 1.70. Ik wil graag 10 kilo eraf zodat ik op een goed, gezond en gemiddeld gewicht ben. Ik heb geprobeerd het dieet van Sonja Bakker te volgen maar dit lukt niet helemaal omdat ik overdag ook naar school moet en dan moeilijk een bakje yoghurt kan eten. Ik zeg iedere keer tegen mezelf dat ik ga beginnen met afvallen maar dan kom ik toch weer in de verleiding. Maar nu ben ik zat dat getob en ga ik het gewoon doen! |
|
|
|
|
25-01-2012 22:54:12 |
Reactie van onze diëtiste:
Beste Lisa, Als je zo jong (12 jaar) bent, en je wilt graag afslanken, dan is het extra belangrijk om op een verantwoorde manier gewicht te verliezen. Want omdat je nog in de groei bent, zijn voedingsstoffen voor jou extra belangrijk. Eet daarom gezond, niet te weinig, maar ook niet te veel natuurlijk. Dus geen extreme diëten of maaltijdvervangers. Ik adviseer je om je eetpatroon te bespreken met een diëtiste. Voor eventuele vragen kun je me ook een mailtje sturen via opdieet.nl. Ik wens je succes, Groetjes, Esther |
|
25-01-2012 22:05:15 |
Reactie van lise:
Hoi... Ik ben 12 jaar en weeg 75 kilo. Veels te zwaar en ik ben in de stemming om af te vallen, welk dieet kan ik volgen? En wat is een geschikt gewicht voor een 12 jarige die 1 m 65 is? Groetjes |
|
02-06-2011 17:57:55 |
D, je bmi is 23,5 dus je bent niet te DIK !!!!
hoe kom je erbij. kijk hierboven bij overgewicht en je zult het zien !!!
greats Leonne |
|
02-06-2011 17:21:01 |
Reactie van d.:
Hoi, ik ben 12 jaar. 160 en ik weeg 59 !!! ik ben dus te dik. Ik heb geprobeerd om te dieeten maar het lukt niet. kan iemand me helpen??? |
|
06-09-2009 20:41:51 |
Reactie van druifje:
hee!
als ik mezelf truglees ben ik heel erg dom geweest, ik schaam me er een beetje voor =$ waar zat me verstand .. sins de vakantie woog ik weer 68 omdat ik eindelijk weer NORMAAL ete. nu ga ik op een gezonde manier afvallen !
x |
|
15-08-2009 16:23:46 |
Reactie van claudia:
Hallo,
Ik vecht als tiener ook met me gewicht. In 2007 heb ik deelgenomen aan een zomerkamp voor jongeren en/of kinderen met overgewicht. Maar de organisatie is failliet, Victory Camp. Als je maar 10 kg wilt afvallen als 15 jarige is het heel belangrijk dat je regelmaat heb en de benodigde vitamines binnen krijgt omdat je nog groeit. En natuurlijk... minimaal per dag een half uurtje bewegen! Als je meer informatie wilt stuur me dan een berichtje terug! Misschien kunnen we wat mailen of als je mail hebt mailen? |
|
05-08-2009 21:41:44 |
Reactie van xblackrose:
Hoe ben jij afgeslankt ? 9 pagina's leze is nogal véél... Alvast bedankt . Groetjes ! x |
|
22-07-2009 11:02:55 |
Reactie van druifje:
Haalllloooo! Sins ik normaal eet ben ik wel aangekomen :| Ik was in 1x 64 kilo :S Dus, ik ging weer minder eten, en nu ben ik 63. xx |
|
11-07-2009 09:39:31 |
Reactie van anoniempje:
Heej Druifje!! Ik ben heel blij dat ik je toch n beetje heb kunnen helpen, maar uiteindelijk ben jij natuurlijk degene die super goed bezig is!!!! Echt super van je!
Succes verder!!! Heel veel liefs en is er wat forumen he!!
xxxx |
|
10-07-2009 19:25:12 |
Reactie van druifje:
Heeeeeeeeee. Ben op vakantie geweest, & het gaat best goed.
Ik eet weer redelijk normaal.
Bedankt voor jullie hulp :)
kus |
|
|