welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - cambridge dieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

cambridge dieet

14-01-2007

hallo, ik begin binnenkort met het cambridge dieet en hoop zo 25 kg af te vallen. Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben alleen bang voor de honger, vooral in de avond.
groetjes Dagmar

12-04-2017
21:47:14
Reactie van jacqueline:

Hoi,
Woensdag eerste weegmoment gehad.
Er was iets meer dan 1 kilo af.
Ik ben tevreden. 😊
Het was goed te doen.

08-04-2017
08:35:56
Reactie van romy:

Hoi allemaal,
Ik ben afgelopen maandag begonnen met CB500. Vind het aardig zwaar en merk dat mijn lichaam van slag is. Vooral mijn darmen, had vanmorgen ook witte stukjes door mijn ontlasting heen. Jullie weleens gehad??

Veel succes allemaal!

Gr. Romy

07-04-2017
22:40:39
Reactie van jacqueline:

Hoi,

Vandaag eerste dag cb 900 en het ging op zich wel.
Nu 2 weken volhouden om te zien of het voldoende is of dat ik toch 500 ga doen.
Kathy hoe gaat het nu met jou?
2 kg per week is hartstikke goed, joh!! Dus nu ben je al aardig wat kg kwijt.

06-04-2017
14:06:13
Reactie van kathy:

30 kg was inderdaad wel veel, maar heb er ook 15 weken over gedaan. Nu is er ook gemiddeld 2 kg per week af; dus ik houd nog even vol. Hoe gaat het bij jou Jacqueline?

05-04-2017
16:16:08
Reactie van emmy:

Hallo iedereen,
In oktober was ik begonnen met cb 500 voor de 3e poging. Na 2 maanden was ik 16 kilo kwijt. Van 96 naar 80 kilo. Ineens kreeg ik veel last van pijn aanvallen in mijn buik. Ik kon niks meer eten en verloor meer kilo's, maar door helemaal niks te eten. Ik ben toen een paar keer naar het ziekenhuis geweest voor echo's en mijn huisarts bleef beweren dat ik slokdarmspasme had. Totdat de uitslagen van mijn echo's kwamen en daaruit kwam dat ik galstenen had. Galstenen die veroorzaakt zijn door te snel afvallen (dus niet perse door cambridge zelf!). Na 2 maanden wachten met pijn en morfine ben ik eindelijk geopereerd. Galblaas eruit en geen pijn meer. Nu ben ik 5 weken na de operatie verder en ik voel me uitstekend. Ik ben jammer genoeg wel weer 6 kilo aangekomen, maar hiervoor ga ik weer beginnen met cb 800 (tegenwoordig is dat met stappen een ander soort vorm met 1x fruit 1x zuivel 1x avondmaaltijd en 2x shakes).

Cb is niet perse slecht, maar als je heel snel afvalt loop je het risico op galstenen. Dus wil ik wel iedereen daarvoor waarschuwen. Die pijn wens ik namelijk niemand toe.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 2666  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank