online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - cambridge dieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

cambridge dieet

14-01-2007

hallo, ik begin binnenkort met het cambridge dieet en hoop zo 25 kg af te vallen. Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben alleen bang voor de honger, vooral in de avond.
groetjes Dagmar

04-02-2012
17:14:29

Nieuw
Reactie van marijke:

Ik ben vorige week pas begonnen he was nu dus eerste weegmoment Vrijdag gehad -1.5 afgevallen, Maar moet wel zeggen wij waren mijn man en ik 2 Januari al begonnen met Sonja en blijjf het avond eten met mijn man meedoen, toch al (gisteren ) 6.7 kilo bij elkaar afgevallen wil er als het kan nog 12 kilo kwijt .
We gaan eind mei naar Turkye en hoop dat te bereiken heb ik nu nog 4 maanden voor,
Wij gaan naar een All in resort dus neem echt geen shakes mee dan maar wat kilo's erbij heb ik wel genoten,
Ga ik daarna wel weer streng op de 800 .
Fijn weekend jij ook groeten Marijke

04-02-2012
16:48:03

Nieuw
Reactie van patries:

hoeveel moet je in totaal afvallen marijke?
en ja het is ook dat ik ben gewent op vrijdag lekkere dingentjes te eten met me man en heb dus zo een verjaardag ga me sterk houden hihihiihhi ik moet nu nog 7kilo afvallen en dan ben ik op me streven en dan misschien nog een keer een kilo of 2a 3 voor de zomer

gr patricia

04-02-2012
16:33:38

Nieuw
Reactie van marijke:

Hallo Patries
Ja daarom zei ik gelijk ik wil niet aan die 500 beginnen zou ik echt de hele dag mijzelf naar voelen,
Dan maar iets langzamer ,Ik vind die 6.7 al heel wat vanaf 2 Januari met Sonja erbij dan he,
Moet er niet aan denken dat ik savonds alleen voor mijn mannetje sta te koken en ik een zakje soep ofzo elke avond weer moet eten
Straks mogen we lekker wokgroente met gehakt en macaronie alles in een wok heerlijk salade erbij en je zit echt vol en geniet er zo van,
Vind alleen het weekend wel saai dat je savonds helemaal nix mag normaal begonnen wij Vrijdagsavonds al met lekkere hapjes ,Zaterdags vaak visite savonds en zondagsmiddags ook wel wat hapje s nog .Maar ik lust en drink dus nooit alcohol dus dat mis ik niet hoor , Nam altijd jusdorange,
maar ja nu alleen water 3 liter op een dag,
maar ja we doen het voor onszelf he,
Jij ook een fijn weekend en lezen Maandag wel weer hoeveel je afgevallen bent. Maar mijn weegschaal gaf Vrijdagochtend ook -1.5 aan hoor dus klopte wel
Had eerlijk gezegd meer verwacht hoor .groetjes

04-02-2012
16:03:51

Nieuw
Reactie van patries:

goed hoor marijke is idd heel netjes!
ik hoop maandag rond de 2,5kwijt te zijn in de eerste week en dan ben ik ook dik tevrede!
maar moet er echt iets bij hebben wordt gek van die 500 soms echt gek en sjaggo hahhahahah dus voor mij echt beter dan idd maar 2kilo per week maar wel met een gezellie patries!
doorgaan doe ik zoiezo fijn weekend gr patricia

03-02-2012
22:21:39
Reactie van jacqueline gruters:

Mama van 2 kids, nee je hebt pap in 2 varianten en dan even in de magnetron maar de stukjes in de pap vind ik afschuwelijk.
Vanavond kinderfeestje van onze zoon gehad, eerst eten en dan zwemmen. Mijn man bestelde wat en ik had mijn reep bij me maar ik sport 3x in de week fanatiek en vanmorgen met het sporten merkte ik wel dat ik slapper was en heb gezondigd, ja ik een Italiaansse bol met carpaccio, sla en pijnboompitten en hij was lekker...wat een feest, schuldig ene kant wel andere kant was het een feestje voor me....vanaf zondag ga ik 300 cal. er meer bij eten dus dat zal wel loslopen. Sarina, ik heb nog even op je facebook gekeken maar top hoor wat je er allemaal voor hebt gedaan, mijn complimenten!

03-02-2012
22:13:35
Reactie van marijke:

Hallo Patries ik was (ben Zaterdag begonnen 1e dag )1,5, kilo afgevallen ,
Maar ben vanaf 2 Januari op 3 ons na al 7 kilo kwwijt omdat mijn man en ik al aan Somja Bakker waren begonnen ,en mij man is daar nog mee bezig en het avond eten eet ik gewoon mee uit het boekje van Sonja
Zij zei dat het mooi was, ik hoef niet zo snel al is het maar een kilo per week anders ben ik bang dat het er zo weer aan zit .
Bedankt dat je erom vraagd fijn weekend groeten Marijke

03-02-2012
22:05:03
Reactie van patries:

hey marijke hoe was je weeg moment vandaag?

ik heb het erg zwaar had gister maar 2shakes op ivm tijdsnood
en dat viel mee alleen vandaaag pffff alsof ik echt gek werd resultaat is dan wel super maar denk maandag toch over te stappen op de 800

fijne avond

03-02-2012
22:00:37
Reactie van marijke:

Ja je mag ook 20 kruiden thee lekker zoet bij kruidvat vandaan is goedkoper die blikjes .

03-02-2012
21:46:10
Reactie van hinke:

Voor de duizeligheid mocht ik zoethoutthee van de consulente gebruiken.

03-02-2012
20:44:58
Reactie van marijke:

Hallo Henriette
Doe jij de 500 of de 800
Ik de 800 lekker savonds die warme hap
Ik was ook bang als ik de 500 deed dat ik niet goed zou worden ,dan maar iets langzamer,
ik heb altijd dextro bij me ook nu nog voor het geval dat doe ik al jaren ,
Ga de deur nooit uit zonder,
Ik zou mocht je de 500 doen (weet ik dus niet) de 800 gaan doen en de shakes zijn 200 calorieen en die van de 500 maar 153 dus wek een kwart minder ,misschien toch te weinig ,
Maar misschoen doe je de 800 wel hoor.
Het is wel bekent maar ik heb er geen last van gehad ,had (ben Zaterdag jl begonnen ) dat je duizelig kon worden las ik veel op de site
Je zou het idd met je consulente over kunnen hebben . Sterkte groeten Marijke

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 998  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim