welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - cambridge dieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

cambridge dieet

14-01-2007

hallo, ik begin binnenkort met het cambridge dieet en hoop zo 25 kg af te vallen. Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben alleen bang voor de honger, vooral in de avond.
groetjes Dagmar

30-10-2008
09:18:03
Reactie van nouk:

Hoi,
Ik ben dinsdag begonnen en vandaag dus de derde dag, gaat goed en heb ook geen honger gevoel. Het enige s dat als je aan het koken bent, dat je de neiging hebt om te proeven, maar heb nog iedere keer geweigerd.
Ik wil van de 68 naar de 55 kilo, dus een 13 kilo moeten eraf, ben benieuwd.

27-10-2008
15:04:09
Reactie van mike:

Hallo, wat mij nog steeds niet duidelijk is :

Hoe zit het met het honger gevoel.

19-10-2008
13:46:44
Reactie van sandra:

super gedaan,

ik ga volgende week maandag met je meedoen..
vrijdag spullen halen en dan smaandags beginnen..
heb er zin in.

groetjes!

18-10-2008
18:21:41
toppie Marina !!!!!!

17-10-2008
22:40:44
Reactie van marina:

Toppie leonie!

17-10-2008
21:24:51
Reactie van leonie:

Vandaag (dag 9) terug geweest om te wegen en.............4,1 kilo eraf!! Ben zo blij, want zat er wel een beetje doorheen! Maar nu heb ik weer mooi de motivatie om verder te gaan..

gr Leonie

11-10-2008
21:48:07
Reactie van marina:

Klinkt goed Leonie; ga zo door. Succes!

11-10-2008
21:45:58
Reactie van leonie:

Hoi,

Mijn derde dag en het gaat vrij goed. Hongergevoel heb ik niet, maar het is meer dat ik moet afleren om constant iets in mijn mond te hebben. Dat is ook gelijk de reden waarom ik dit dieet doe. Ik weet ook wel dat het crashdieet is, maar voor mij is het belangrijk die eerste kilo's kwijt raak zodat ik motivatie krijg.
Ik weet hoe veel mensen er over denken, maar dat maakt me niks uit. Het gaat me nu lukken en als ik eenmaal die kilo's kwijt ben, zal ik ook de kracht hebben om anders en beheersder te eten. Ik geniet nu zo van kleine dingen zoals, tuinbuillion of een smintje..

Ik hou jullie op de hoogte,
gr Leonie

11-10-2008
19:11:47
Reactie van vero:

Marina,je bent eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel.
Dank je
groeten Vero.

11-10-2008
18:55:47
Reactie van marina:

Dat zei ik toch: en als je dan niet met mate eet...........Ik weet de verklaring wel hoor. Heb gewoon erg aanleg en heb niet eens gevreten, maar gewoon van alles teveel. Tijdens mijn zwangerschappen heb ik totaal niet gesnoept en alleen gezond gegeten (was erg bang dat ik giga zou aankomen en aangezien ik aanleg voor hoge bloeddruk heb, mocht dit uiteraard niet) en na 9 mnd. was ik maar 12 kilo zwaarder, wat er ook zo weer af is. Begrijp me neit verkeerd, cb is snel afvallen zonder honger te lijden. Maar mijn lichaam "stond" wel helemaal naar slechts 450 kcal per dag. Daarna ga je weer veel meer eten dan 450 kcal. per dag en vliegt het er weer aan. Daarnaast is dit ook niet goed voor je stofwisseling (te lang cb-en, wat ik gedaan heb).

We hebben levenslang en hoe we afvallen maakt eigenlijk niet uit, ALS we maar afvallen. Succes allemaal, goed weekend!

Groetjes, Marina

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 157  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim