|
cambridge dieet
14-01-2007
hallo, ik begin binnenkort met het cambridge dieet en hoop zo 25 kg af te vallen. Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben alleen bang voor de honger, vooral in de avond. groetjes Dagmar |
|
|
|
|
09-09-2010 15:49:22
 |
Reactie van natascha:
tis handig als je wel ff je naam wilt vermelden... dan kan iemand er misschien op reageren.... |
|
09-09-2010 15:25:50
 |
doe het nog 3 weken en ga dan echt stoppen,maakt niet uit of ik op mijn streef zit of niet |
|
09-09-2010 15:24:32
 |
ik weeg me eigen iedere dag wil toch echt weten waar ik het allemaal voor doe hoop morgen dat hij toch wel de 75 aangeeft,kan ik er weer door....maar begin ook wel mijn brood en eten te missen ,moet tenslotte toch voor mijn gezin koken........... |
|
09-09-2010 13:37:57
 |
Reactie van jacky:
Ben net naar mijn coach geweest. Er was in ruim 1 week toch 3,5 kilo af. Er moeten er nog 8 af. Dan proberen goed op gewicht te blijven. Dat laatste is voor mij het moeilijkste. Voor je het weer verval je in je oude eet (zeg snaai) gewoonte en is er zo weer een paar kilo bij. Hopelijk gaat het nu wel goed. |
|
09-09-2010 12:58:52
 |
Reactie van jootje:
goedemiddag....na die vakantieweek is het toch wel heel erg moeilijk om de motivatie te vinden, gister toch weer wat bijgegeten, komkommertje, eitje....grrrr....vannochtend met alle moed weer de dag begonnen en weer zonder na te denken een stuk kaas in mijn mond gestopt...grrrr...allemaal koolhydratenloos dus ik ben benieuwd wat dat precies doet....vannochtend durfde ik ook niet op de weegschaal...kwou t niet weten...maar nu is het middag en gaat ie weer beter...de moeilijke avond even door...en dan zijn we er weer...als ik jullie verhalen allemaal lees dan lijkt het zo makkelijk...hahaha...gr jo |
|
09-09-2010 12:58:36
 |
Reactie van natascha:
jippie jahee gisterochtend was ik 64.1 en vannochtend 63.3 :D joehoe ben zo blij dat het nu lekker gaat!!! het motiveerd enorm als er elke dag weer ietsje af is!! ik had geen overgewicht en me BMI was prima. maar ik heb een beste buik en bovenbenen en me vetpercentage was 34 % toen ik begon en dat vind ik behoorlijk veel ondanks geen overgewicht... na een week was me vetpercentage al gedaald met 2 % dus zit nu op 32% de rest komt vanzelf. wil graag 10 kilo kwijt, ben begonnen op 65.6 en woog vannochtend 63.3 dus gaat wel redelijk dacht ik zo :) |
|
09-09-2010 12:02:41
 |
Reactie van laura:
Hi!
Dat is grappig Wendy, dan ga je ongveer hetzelfde als Anita en ik! Succes! Ik moet vandaag naar mn coach, er was weer 0.2 af vanmorgen, dus gaat best goed. Ik ben deze week 1.5 kg afgevallen en nog een etentje gehad ook! Dus ik ben best tevreden.
Anita: grappig dat je dan wat meer mag! Ik red het er ook wel mee zo, en heb gisteren voor het eerst een eitje gegeten! |
|
09-09-2010 11:49:14
 |
Reactie van snackie:
@missa daar heeft je consulente potjes poeder voor.... @ yvonne dan neem je toch de soepjes of de pap.... |
|
09-09-2010 11:12:20
 |
Reactie van vlinders:
Ik wil er 13,5 af, ben nu 4 weken bezig en hoef er nu nog 6 zit dus over de helft :) Bij mij is er 20 kilo aangekomen in ca 5 jaar tijd en toen veel stil gestaan. 75 kilo was voor mij de limit en dat kwam aardig in de buurt. Nu blij dat mijn broeken afzakken en dat ik gewoon in de spiegel kan kijken zinder te denken dat de kleding niet staat;) Nog een paar weekjes volhouden |
|
09-09-2010 11:10:08
 |
Reactie van yvonne:
Hoi, ik heb nu al een paar dagen dat ik erg misselijk ben na het nemen van een shake. Heeft iemand van jullie er ook last van en wat doen jullie eraan?
Groetjes Yvonne |
|
|