welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - cambridge dieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

cambridge dieet

14-01-2007

hallo, ik begin binnenkort met het cambridge dieet en hoop zo 25 kg af te vallen. Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben alleen bang voor de honger, vooral in de avond.
groetjes Dagmar

05-04-2017
15:58:16
Reactie van jacqueline:

Hoi Kathy,
Wat veel zeg 30 kilo, de eerste keer.
Dat zou ik ook wel willen, hihi.
Hoe gaat het nu?
Je zit in je derde week, toch?

Groetjes

05-04-2017
10:15:06
Reactie van kathy de wilg:

Hallo allemaal,
Ik ben Kathy en zit nu in de derde week van CB 500. Een aantal jaren geleden viel ik 30 kilo af met dit dieet, maar door omstandigheden niet (goed) afgebouwd en nu dus poging 2.
Lijkt me leuk om elkaar via dit forum op de hoogte te houden en tips uit te wisselen...

05-04-2017
09:03:36
Reactie van jacqueline:

Hallo dames,

Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Jacqueline en ik ga vrijdag met het cb 500 dieet beginnen. Donderdag heb ik een afspraak met de consulent.
Ik was al eens eerder begonnen, maar kwam er na de eerste week achter dat ik in verwachting was. En dus moest ik stoppen. Maar heb nu een prachtig meisje en wil het weer proberen. Zou fijn zijn als er nog dames hier actief zijn om af en toe mee te kletsen.
Groetjes, xxx

05-04-2017
08:57:45
Reactie van jacqueline:

Hoi X,
Ik ga vrijdag beginnen.
Hoe gaat het met jou nu?

Groetjes, Jacqueline

29-03-2017
11:12:29
Reactie van ingrid:

Hallo dames,
Ik ben nu in mijn vijfde week. Ik ben begonnen met stap twee. Drie producten en een kleine maaltijd. Dat bleek te weinig te zijn en ben overgestapt naar stap vier, dan mag je een eiwitproduct erbij. Ben in totaal vijf kg kwijt, maar nu gaat het niet zo snel. Vorige week zeven ons en deze week twee ons. Balen, want ik dacht dat het sneller zou gaan. Sport gemiddeld vijf keer per week, maximaal een uur. Voel me goed, dus ik ga nog maar even door. Zet m op ....
Groetjes, Ingrid

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 2666  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank