welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - cambridge dieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

cambridge dieet

14-01-2007

hallo, ik begin binnenkort met het cambridge dieet en hoop zo 25 kg af te vallen. Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben alleen bang voor de honger, vooral in de avond.
groetjes Dagmar

09-12-2016
12:53:01
Reactie van emmy:

Hallo Jasmijn!
Wat goed dat je ermee bent begonnen.
Ik zit nu in week 5 en heb mijn eerste eetweek al gehad.
Ik ben inmiddels 9 kilo afgevallen, ik begon op 93,5 en weeg nu 84.5. Mijn streefgewicht is uiteindelijk 70 kilo.

2 jaar geleden al eens eerder gedaan met 19 kilo minder als resultaat, dat zat er jammer genoeg na 2 maanden al weer aan door mijn eigen schuld. Ik ben een zomerseizoen in Griekenland gaan werken en ik ben zonder af te bouwen daar heen gegaan.
Dit keer ga ik dat anders doen!

Ik krijg heel veel positieve reacties, maar ook wat negatieve, dat ze het bijvoorbeeld stom vinden dat ik precies voor de feestdagen begin. Maar wanneer iedereen 1 januari gaat beginnen met afvallen, zijn wij al lekker wat kilo's kwijt!

Heel veel succes en als je wat vragen hebt, kan je die altijd aan me stellen!

09-12-2016
12:39:26
Reactie van jasmijn:

Vandaag m'n vijfde dag en t gaat n stuk beter! Ik ben eindelijk in ketose en heb minder honger en minder hoofdpijn!
Maandag m'n eerste weegmoment, ik ben echt benieuwd hoeveel er dan af is! Zet m op dames, na de eerste rottige dagen gaat t vanzelf makkelijker!

06-12-2016
13:21:11
Reactie van jasmijn:

Vandaag mn tweede dag en mn eerste shake op met 2 koffie zwart.
Wel hoofdpijn vandaag, dus hoop dat het morgen beter gaat. Uit het verleden weet ik dat de eerste dagen 't moeilijkst zijn, maar het valt me toch best zwaar! Ik hoop dat ik het volhoud!
Liefs, Jasmijn

05-12-2016
21:03:34
Reactie van nejwa:

Hoi Jasmijn,
Suc6 weer. :-)
Ik ben mijn 15 kilo ook kwijt, (maar wil er nog 5 extra ;-)).
Groetjes

05-12-2016
17:06:18
Reactie van jasmijn:

Hallo mede cambridgers!
Ik ben Jasmijn en ben 4 jaar terug van 92 kilo afgevallen naar 62 kilo in ongeveer 4 en 'n halve maand. Nu weeg ik weer 70 kilo en ga ik opnieuw proberen terug te gaan naar de 62 of 60 kilo. Vandaag mn eerste dag.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 2666  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank