welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - cambridge dieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

cambridge dieet

14-01-2007

hallo, ik begin binnenkort met het cambridge dieet en hoop zo 25 kg af te vallen. Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben alleen bang voor de honger, vooral in de avond.
groetjes Dagmar

11-11-2015
12:47:44
Reactie van lonni:

Hoi, hoi!!
Ik ben voor de derde keer aan CB 500 begonnen.
Maar doe het nu op mijn manier: door de weeks alleen 3x per dag de pap, shake en soep.
Vrijdagavond vreetavond.
Zaterdag en zondag 3x per dag de pap, shake en soep en s' avonds een maaltijd van de stopweek.
Dit gaat super, ik val door de weeks goed af, kom s' weekends weer een beetje aan, maar door het maandags weer goed op te pakken ben ik nu in 3 week 3,5 kilo toch kwijt!!
Dit doe ik omdat ik de vreetbuien niet onder controle krijg en door het zo te doen kan ik uitkijken naar mijn vrijdagavond en kan ik de moeilijke weekenden toch ook een beetje mee eten. (sla met kip bijvoorbeeld).
Sport er 2x in de week bij in een warmtecabine.
En ik voel me er op deze manier niet schuldig over!
Nog 7 kilo te gaan...
Zet 'm op dames!!!
Gr. lina

09-11-2015
21:03:06
Reactie van mirjam:

Hoi LouLou, ik ben Mirjam, 38 jaar en zit ook in mijn vierde week. Ik wil uiteindelijk 16 kg afvallen, ben er inmiddels 7 kwijt. Ik had mijn eetweek een week uitgesteld maar woensdag begin ik aan mijn tussenweek. Ik kijk er naar uit maar ben ook bang ervoor, bang dat ik doorsla in het eten of geen maat kan houden.

Groetjes, Mirjam

08-11-2015
18:57:17
Reactie van loulou:

Iemand toevallig ook net beginnen?? Ik ben nu 4 weken bezig, maar kan nergens een actuele chat oid vinden!! Zou het leuk vonden om sommige momenten te delen!

17-08-2015
15:37:53
Reactie van tos:

Hoi Daisy,
Mijn eerste doel was 10 kg, ik ben er nu 8 kwijt. Ik wil nog wel meer kwijt als die 10!
Ik drink s'ochtends een shake, tussen de middag een reep en in de avond gewoon 'normaal'.
Aardappels, pasta, rijst met groenten en mager vlees.
Alles wat je mag staat in een boekje van Cambridge.
Als ik mijn streef heb gehaald, ga ik mijn shake vervangen door bijvoorbeeld yoghurt met gezonde musli.

O ja, ik neem trouwens de repen van weight care. Deze zijn maar 1 euro per stuk en net zo voedzaam!
Mijn consulent vond het prima dat ik deze gebruik.

Ik hoop je zo weer een beetje verder geholpen te hebben.

Gr

17-08-2015
15:16:00
Reactie van daisy:

hoi Tosca,
Dank voor je bericht.
Toen jij met de 800 begon, hoeveel kilo wilde je er toen in totaal af hebben? Wauw, maar 1,8 bijgekomen? Zonder Shakes? Geweldig! Gebruik je ook de pasta's? Hoe smaken die in de avond? Ik heb qua bmi geen overgewicht, maar denk dat ik mezelf lekkerder voel met 10 kilo minder... Met gewone voeding vindt ik het lastig wat ik moet doen, maar maaltijdvervangers hoor je ook weer van alles over..."niet mee beginnen " en "naderhand kom je net zo hard weer aan + extra " en "heel je stofwisseling van slag"... Je kent het wel...😃 consulent ben ik geweest en is idd erg enthousiast.... Maarja... Ook hun willen verkopen, he.
Hoor je reactie graag.
Gr Daisy

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 2666  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank