welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afvallen bij Karin de Zoete
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afvallen bij Karin de Zoete

16-01-2007

Wie is er nog meer bezig met afvallen bij Karin de Zoete en wil ervaringen, recepten, ed. uitwisselen??/

19-11-2008
13:53:53
Reactie van luus:

beste i,

misschien ff 'n tip....ik weet niet waar je woont, maar in Haarlem is vanwege de opening hier...is consult en 1e week voedingssuppl. graties....doe er je voordeel mee!!

heeft iemand ook de injectables of creme-tjes gebruikt? ben ik nml. heeeeeeel nieuwsgierig na!!

sterkte allemaal weer!!

19-11-2008
13:30:15
Reactie van i:

Hoi allemaal,

Afgelopen jaar 20 kilo afgevallen met KDZ. Toen niet gebruik gemaakt van dit forum, kwam het tegen op internet, leuk zo'n forum!
De reden dat ik een bericht achterlaat is omdat ik heb besloten in januari nog een paar maanden het dieet te gaan volgen, ja ik weet het, ben niet goed wijs, van de lekkere boterham weer naar de crackers! Maar ik had gehoopt dat ik na het dieet zelf nog wel wat kilo's kon verliezen, maar dit is dus niet het geval. Er is sinds dat ik gestabiliseerd ben niks bij gekomen maar dus ook niks af. Vandaar dat ik besloten heb het voor 2 maanden weer te gaan volgen. Wil mezelf wel een tijdslimiet stellen, omdat ik het dan denk ik beter volhou. Plus dat ik de vorige keer na een tijdje merkte dat mijn lichaam het genoeg vond, bloeddruk was toen ook te hoog.

Wel wil ik erover zeggen dat het bij mij dus supergoed gewerkt heeft. Niet het jojo effect wat ik bij veel dieten al had gehad! Daarom denk ik ook deze keus weer, omdat ik weet dat het werkt!!!!

19-11-2008
10:26:50
Reactie van kyara:

Hoi allemaal,

Tijdje weggeweest,maar wil even melden dat het hier super goed gaat! 30 kilo lichter....en blijf mooi op gewicht. En dat is na alle dieten een hele verademing, dat wat er af is er ook echt af blijft.!! Tenminste als je je voeding in de gaten houd:)
Sport nog steeds 2 x in de week, en voel me supergoed!

Succes voor alle nieuwelingen, volhouden! Het werkt echt!!!

Gr.Kyara

19-11-2008
08:16:32
Reactie van kitty:

Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje. Ik ben dus net terug van 4 weken lekker cruisen waar ik me dus echt niet aan het dieet heb gehouden en ben 2 kilo aangekomen maar die zijn er al weer af. Ik heb alcohol gedronken en brood en allerlei dingen die dus niet bij KdZ mogen. Maar ik heb wel netjes de stabilisatiefase aangehouden dus het dieet werkt echt....

Ik zie dat er een heleboel nieuwe mensen zijn die begonnen zijn met het dieet. Het werkt echt en zeker na het nieuws over S.Bakker dat het maar tijdelijk werkt wil ik zeggen hou vol! Ik spreek uit ervaring want ik heb echt alles geprobeerd. Ik ga over een tijdje wel weer beginnen want na een aantal maanden KdZ wilde mijn lichaam echt niet meer afvallen terwijl ik nog wel een aantal kilootjes kwijt wilde. Maar na deze weken vakantie en de feestdagen in het vooruitzicht moet het wel weer lukken om meer af te vallen.

Veel succes allemaal.

Groetjes
Kitty

18-11-2008
22:48:40
Reactie van luus:

oeps meiden.........

zie zojuist dat ik ook gelogen heb de vorige keer (oeps...hopelijk word ik meegenomen door zwarte piet!!)

ik was 5,8 kilo kwijt .... en nu 6,2 (eigenlijk +2 zonder KdZ...dus 8,2)

.....hihi

18-11-2008
22:44:51
Reactie van luus:

hallo meiden

weer 6 ons eraf...dat is 6,2 kilo.... joepie

knappeltjes uitproberen...hihi de naam alleen al, zijn ze wel verantwoord?

groetjes en allemaal weer sterkte!

18-11-2008
22:29:13
Reactie van truus:

hoi Toos
ik weeg 87 kg schoon aan den haak.

17-11-2008
19:13:54
Reactie van marsha:

Succes Morgen Luus!!

Laat je het ff weten!

@ Stek:
Ok bedankt voor de tip! Appeldag kan natuurlijk altijd erna!

Groetjes Marsha

17-11-2008
18:49:39
Reactie van luus:

hallo allemaal

ik doe iedere week op maandag een appeldag.... in 't weekend gaat het bij mij net ff anders als doordeweeks, doordeweeks heb ik totaal geen moeite!! maar 't weekend!! gewoon omdat er dan meer tijd is voor lekker op de bank hangen of ff makkelijk eten! verder voel ik me top...ik morgen weer wegen in Haarlem!! ...ben benieuwd?!

groetjes

17-11-2008
15:30:36
Reactie van stek:

Marsha,

Als je je strak aan het lijstje houdt, vind ik het des te knapper van je. Ik ben echter wel afgevallen met hier en daar een beetje smokkelen. Ik was gek op knappeltjes van zonnatura, die at ik als 'appel' op een appeldag. nooit geen problemen mee gehad. maar het is natuurlijk jouw keus. Ik geloof niet dat je van een courgette aankomt en je eet er natuurlijk ook geen 4 per week, maar gewoon af en toe eens eentje. Regelmatig eten en niet snoepen is toch het belangrijkste. Ik heb trouwens ook CS gebruikt, werkte prima, maar daarna appeldag!

Trouwens, alleen appeldag levert ook al een hoop op. En af en toe een appeldagje tussen door werkt ook mee!

Succes

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 100  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim