online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afvallen bij Karin de Zoete
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afvallen bij Karin de Zoete

16-01-2007

Wie is er nog meer bezig met afvallen bij Karin de Zoete en wil ervaringen, recepten, ed. uitwisselen??/

DIT ONDERWERP IS GESLOTEN
REAGEREN IS NIET MEER MOGELIJK

02-09-2011
12:26:39
Reactie van lillado:

Hoi Daisy, succes ook!
De optimel vla ga ik wel eten, maar in veel recepten wordt met 0 % yoghurt gewerkt. Ik hou echt niet van yoghurt, ook alles wat op yoghurt lijkt niet. (kwark, etc.........) Magere melk o% vet gebruik ik wel maar dat is zo dun. En als je het inkookt blijft er niks over. Gisteren spaghetti gemaakt met Champignons, ui, boursin light, kruiden, knoflook en magere melk. Door de champignons en ui leek het een heel klein beetje op saus maar het was wel erg lekker. Met gegrillde tartaar en gemengde salade. Pamspray is te gek!!

02-09-2011
12:12:31
Hallo allemaal,

Ik ben gisteren in Rotterdam geweest bij Karin de Zoete en vandaag begonnen. Ik wil 16 kilo afvallen. Heb ook het receptenboek gekocht van Karin maar zou toch willen vragen of jullie misschien nog lekkere recepten hebben voor het avondeten. Succes allemaal en ik hoop dat ik wat ga horen van jullie. En Linda vindt je de Optimel drink niet lekker, die hebben ze toch ook in lekkere smaken, bijv. de kokos is heerlijk hoor.

Groetjes Daisy

02-09-2011
10:01:19
Reactie van lillado:

Hallo allemaal,
Afgelopen maandag ben ik begonnen bij KdZ en het gaat goed! Het is tot nu prima vol te houden. Ik ben 1.68 cm en ik woog maandag 127.7
In totaal moet er bij mij 50 kilo af maar ik ga eerst voor de 27.7
Ik hou niet van yoghurt, is er iemand die een goede vervanging weet?
Groetjes,
Linda

16-08-2011
19:45:33
Reactie van felix:

Niemand van de afvallers belangstelling voor mijn aanbod?

Het staat alleen deze week nog te koop op marktplaats, onder uiterlijk-dieet en afvallen. Mijn aanbod om de verzendkosten te delen geldt nog steeds

groet,
Felix

14-08-2011
07:49:28
Reactie van neeltje:

Hallo allemaal, ik ben nu ruim drie weken bezig met KdZ en al 6,5 kilo kwijt! De eerste week vond ik vrij zwaar maar nu ben ik aardig gewend aan de calorieënbeperking. Helaas nu door de maandelijkse ellende al twee dagen op zelfde gewicht, sowieso houdt ik veel vocht vast dus dat is nu helemaal feest.....Nouja, het gaat er vanzelf weer af, belangrijkste is dat mijn vetpercentage al met 4% gedaald is.
Als ik iets doe heb ik niet meer het gevoel dat ik 'schommel'!
Kookboekje van KdZ is trouwens een aanrader als je wil variëren.
Nou, nog 15 kilo te gaan, iedereen veel succes en tot de volgende keer!

12-08-2011
19:06:59
Reactie van felix:

pakketzegel kost 6,75.
Wil je nog reageren doe het dan via marktplaats, want ik ga hier verder geen gegevens vermelden.
Rubriek sport en fitness/gezondheidsproducten en wellness

12-08-2011
18:56:33
Reactie van monique:

Dat is goed, heb je een idee wat dat kost???

12-08-2011
17:19:29
Reactie van felix:

Wil ze ook aan je toesturen, delen we de kosten

09-08-2011
17:48:44
Reactie van monique:

Hoi Felix, Muiden ligt niet echt in de buurt dus helaas.

09-08-2011
17:20:28
als de klok van arne (muiden ) welkom thuis voor ons zal luiden >>

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 196  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim