online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afvallen bij Karin de Zoete
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afvallen bij Karin de Zoete

16-01-2007

Wie is er nog meer bezig met afvallen bij Karin de Zoete en wil ervaringen, recepten, ed. uitwisselen??/

07-09-2010
18:52:15

Nieuw
Reactie van mar:

ja ik heb het eerst 3 maanden gevolgd, en in die tijd 8 kilo afgevallen, toen vakantie en weer ongeveer 5 kilo aangekomen, en nu weer begonnen. vol goeie moed, ik zit ook tegen de overgang aan, dus alles gaat wat moeilijke als je op leeftijd bent. 50+

07-09-2010
14:12:38

Nieuw
Reactie van mamma:

hallo,
ik heb het 3 mnd gedaan en ben 20 kg afgevallen !
dieet is goed te doen, maar .....hou je er goed aan daarna... anders vliegen de kilo's er weer bij.
succes !

07-09-2010
13:30:45

Nieuw
Reactie van zoetje:

Ja ik vind het ook maar vreemd.

Ben je zelf ook actief met dit dieet?

Ik ben sinds gisteren begonnen dus nog niet zo lang.

07-09-2010
13:21:38

Nieuw
Reactie van mar:

nee, stom hé ook niet op de side van karin zelf.
en hier is niemand echt actief.

07-09-2010
11:40:41
Reactie van zoetje:

Is hier nu helemaal niemand om je ervaring mee te delen????

Er zal toch wel ergens een actief forum zijn, lijkt mij!!!

Wie kan mij helpen?

07-09-2010
09:12:58
Reactie van jolanda:

Hallo alle mede wanhopers die wel/geen KDZ resultaat hebben en net als ik eeuwig tegen de kiloos vecht.

Fijn als het je is gelukt om kiloos af te vallen met alle pillen en drankjes en niet vergeten de gels en injecties.
Ook ik ben vele jaren( 20) bezig met gewichtsverlies (controle) te krijgen . Gewichtsverlies, 25 kilo, is mij meerdere malen gelukt op diverse manieren, o.a. div. dieėten, o.l.v. dieėtisteen, New habbist programma was helemaal super, modifast...waar ik momenteel weer mee bezig ben en super afval..GOEDkoop € 6,- per dag en perfect, 6 weken en nu 10 kilo kwijt en onder begeleiding van 'n super diėtiste die ook psychologisch meedenkt.

Op advies van een kennis kwam ik op de site van Karin en met verbazing heb ik alles zitten lezen en ook veel op dit forum. Ik kan niet anders zeggen dat DE ENE Z'N ELLENDE DE ANDER Z'N BROOD IS..
Op de site staat dat het 27,50 kost per maand maar daar blijft het natuurlijk niet bij. De intaken, suplementen etc kost een vermogen.

Tuurlijk zal het helpen maar dat doet nu juist een gezond eetpatroon ook en DAT KOST ECHT HELMAAL NIETS extra's.
De kloe is.....de eerste week je hongergevoel, maag is aan het krimpen en aanpassen, negeren..daarna alle suikers, vetten en koolhydraten laten staan en veel geduld da's alles....
Want na alle inspanning en geld verspilling en gewichtsvermindering zal je eeuwig op dit alles moeten blijven letten.

De kilooos die ik in de vakantie aankom zijn er na twee dagen weer af als ik twee dagen vast, geen probleem.

Mijn advies: kost niets: Probeer de kloe eens uit en koop/doe voor het geld steeds iets leuks( i.p.v. beloning in eten) voor jezelf.

Maar ga je liever weer een nieuwe poging wagen gewoon doen hoor want niet geschoten is altijd mis en als het voor jou werkt is geld geen rol.

Veel succes allemaal hoor en warme groet van Jolanda

03-09-2010
18:15:35
Reactie van joost:

ook een lekkere he?
karin de ZOETE grappig voor een afslank-gedoe
maar het schijn te helpen bij haar

03-09-2010
12:39:32
Reactie van zoetje:

Hallo,
Vandaag heb ik het thuispakket ontvangen en a.s. maandag ga ik starten met dit dieet. Zijn er meer mensen die net begonnen zijn?
Het zou fijn zijn als we hier wat steun aan elkaar kunnen geven en/of ervaring uit te wisselen.
Ben zelf niet in de gelegenheid om bij het centrum langs te gaan dus ik hoop dat het thuis uit dokteren ook lukt ;).
Groetjes

18-08-2010
14:16:47
Reactie van iris:

Hallo,

Het klopt hoor dat de medewerksters allemaal wat anders zeggen, maar ik las ook een opmerking van iemand dat je het werkbaar moet houden voor jezelf. Volg de lijst van Karin en dan komt het zowieso helemaal goed.

In een vorige reactie vertelde ik dat aalbessen mogen...van een andere medewerkster kreeg ik net te horen dat dat toch niet mag i.v.m. de suikers. Nou is het niet zo dat ik hele dagen naar aalbessen verlang, maar voor de afwisseling had het leuk geweest.

Die vanille vla staat wel in alle beschrijvingen die ik heb meegekregen. En die is ook erg lekker. Als tip kreeg ik mee dat ik moet proberen om de dag geen zuivel te nemen. Dan zou het proces nog sneller gaan. Dus dat ga ik eens uitproberen.

Na 9 weken zijn er 17 kilo af en eindelijk gaat ook het vet% omlaag. We gaan gewoon door! Genoeg lekkere gezonde producten om uit te kiezen.

Tip: neem ook eens de wok kruiden in die zakjes...Indonesische, Thaise en nog een soort. Heerlijk!!!

Succes allemaal weer!

17-08-2010
16:47:36
Reactie van truffel:

's morgens

2 vezelcrackers
mager beleg, suikervrije jam of 10% vet kaas, linesse, noem maar op
evt. rauwkost en fruit
thee/ koffie/ optimeldrink

tussendoor

fruit, rauwkost

's middags

3 vezelcrackers
3x plakje mager beleg
rauwkost
thee/koffie/ optimeldrink

tussendoor

fruit of opkikkertje, rauwkost.

's avonds

100 gr. mager gegrilled vlees of in de anti-aanbakpan
groente uit de lijst zoveel je wilt.
35 gr. ongekookte volk. pasta of meergranen rijst.
rauwkost
1 theelepel olijfolie

als laatste in de avond nog iets als 0% vet yoghurt of fruit.

Lees, als je tijd en zin hebt, eens een keertje dit hele onderwerp door.
Je komt er leuke tips tegen. Heb ik toen ook gedaan en heb er best wel iets aan gehad. Veel succes.

groetjes Truffel

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 175  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim