welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - vital weight
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

vital weight

16-01-2007

Hallo allemaal,
ik ben Jeltje en ook een van de velen die zo vaak vecht met haar gewicht. Een kilo of 10 moet eraf bij mij en dat wil ik graag zo snel mogelijk doen, maar daarna ook dit gewicht behouden.
We weten allemaal wel dat maaltijdvervangers je helpen sneller af te vallen. Meestal heb je daarna echter het jojo-effect, stoppen betekent weer snel aankomen.
Nou ben ik op een nieuw dieet gestuit waarbij je begeleiding krijgt, een bloedtest op voedselovergevoeligheid, je cholesterol wordt bekeken enz. Het is de bedoeling dat je sneller kunt afvallen maar door de begeleiding en wat er uit die test komt daarna met gezonde voeding(dus zonder vervangers)je gewicht wel kunt behouden.
Heeft iemand van jullie daar al ervaring mee?
Ik weet via een collega hier iets van en die verloor in 6 weken 9 kilo.
Zij wil echter nog meer afvallen dus ze weet nog niets over de fase van op gewicht blijven.............iemand van jullie misschien?

30-12-2012
00:32:40
Reactie van overgangsconsulente:

9 kilo afvallen in 6 weken is veel te veel, 500 gram per week, anders krijg je het bekende jojo effect!
Ook ik bepaal het cholesterolgehalte als mensen dit willen en de glucose.
Ik geef ook begeleiding en tips, duur ongeveer 12 weken, hÔerna"anders" gaan en blijven eten.

heb al vele vrouwen en een enkele man geholpen die nu blijven op gewicht blijven, maar ook per dag minstens 30 min intensief bewegen bv wandelen.

n.b. ik kreeg vandaag weer mailtjes., leuk hoor!
30-12-2012

Succes allemaal,
Janny

29-12-2012
23:48:51
Reactie van overgangsconsulente:

Ik werk nu met Medieet net zoiets, maar ik gebruik een BIA meter; meet o.a. verhouding, vetweefsel, bewegen enz.
Succes verzekert.

goed 2013

janny

12-04-2011
08:32:07
Reactie van praktijk:

In mijn praktijk ben ik gestart met het medieet, heeft veel weg van Vital Weight maar wel goedkoper, werkt prima.
Succes iedereen.

29-03-2011
22:40:15
Reactie van janny:

Jammer genoeg is Vital Weight niet meer in Nederland verkrijgbaar.
Ik had vele cliŽnten met een goed resultaat.

24-06-2009
19:31:20
Reactie van lottie:

De laatste reactie is uit 2007. Werken er nog dietisten met Vital Weight?

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank