online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - te traag werkende schildklier+veel aankomen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

te traag werkende schildklier+veel aankomen

18-01-2007

Hallo allemaal,
Ik ben een aantal jaar geleden binnen 6 mnd, 40 kilo aangekomen!!
Ik was zwanger en na de bevalling bleek dat mijn schildklier te traag werkte. Het was dus een leuke optelsom én zwanger én een schildklier die er geen zin meer in had!
Wie herkent dit?! Of is ook heel veel aangekomen in een korte tijd?
Ik zoek vrouwen die hierover op dit forum willen kletsen én samen willen afvallen. Als we elkaar vaak op de hoogte houden via dit forum, gaat de strijd tegen de kilo's misschien WEL lukken?! Wie doet er mee?! Groetjes, Melissa (34 jaar)

24-09-2011
10:10:34
hallo

nu meer als een jaar geleden zal ik fftjes een update van mijn verhaal doen .
Heb de uitslag van mijn schildklier binnen gekregen zat ver boven de 100 met mijn langzame schildklier dus behoorlijk hoog.
De huisarts gaf mij thyrax.
en nu naar een jaar is mijn schildklier waarde op peil.
Maar ik kom er ook nooit meer vanaf ik slik nu 1 tablet van 0.1mg en 1,5 tablet van 0.025mg.
Maar afvallen ohw maar maar door die jaren heb ik een verkeerd eetgedrag aangemaakt ik eet mischien 2 keer per dag en dat is niet goed dan slaat mijn lichaam al het vet op omdat ze bang zijn dat er hellemaal niets meer binnen komt.
Maar goed die knop gaat vanzelf wel een keer om

24-09-2011
10:00:46
ik weet er niks van !

24-09-2011
09:49:44
Reactie van sabina:

Hallo

In een reactie van Anna schrijft zij dat zij medimed heeft gekregen van de schildklierarts of dieetist denk ik. Weet iemand van medimed is? Is het te verkrijgen via de dieetist of ook zo?

14-02-2011
10:24:53
Reactie van greet van den berg:

Ik heb al een aantal jaren een te traag werkende schildklier. het begon met een te snel werkende en na een radioactieve jodium capsule werd er een te traag werkende schildklier geconstateerd.
Ik heb op dit moment het gevoel dat ik iedere dag aankom en ik ben ook absoluut niet tevreden met dit lichaam.
Ik loop (power walking) iedere dag minimaal 3 kwartier met mijn man en ik gebruik al jaren geen suiker meer in mijn koffie (zoetjes) en probeer het snoepen te laten.
Na iedere maaltijd voel ik mij als een te hard opgeblazen ballon en mijn kleren zitten meteen niet lekker meer.
Wat kan ik doen om af te vallen......

03-07-2010
15:59:09
Reactie van anja:

hallo allemaal
zit ook met een te trage schilt klier ik slik 4x0,025 of 2 van 0,1
en ook van alles ge probeerd natuurlijk
ook iets met negatieve kalorieeen een kapsule per dag daar ben ik niu mee bezig .

normaal kun je daar best wat kilo,s mee weg krijgen dat is een kapsule
met heeeel erg veel groente die was in zo veel weken behoorlijk veel afgevallen
dus dacht ik dat wil ik ook want ik ben het spuugzat
ben voor een borst verkleining bezig
maar ik moet 17 kg kwijt voor ze mij helpen
maar dat is erg moeilijk met die afwijking niets helpt, nu zag ik slim ice bij tellsel en dan gaan de kg,s eraf vanwege de temperatuur
tja ik probeer echt alles maar ik zeg wel van tevoren dat ik een trage schildklier heb dus ja krijg ik te horen dan zal het bij u mischien niet helpen dus dat was weer balen maar de vraag is als je met hulp van die tyrax slikt moet hij dan toch gewoon werken? ik slik het al mijn hele leven dan wel met een andere hoeveelheid een paar jaar geleden moest ik van die roze slikken weet niet meer de hoeveel heid maar ik werd er heel gejaagt van
er was ook een slechte periode dus dacht ik stik maar het intreseerde me niet en slikte meer dat ik mocht hebben ik viel toen af maar het heeft een jaar geduurd voor dat het weer op pijl was ik heb nooit geweten wat een schild klier je allemaal kan doen maar heel mijn hormoonhuishouding is met me op de loop gegaan ik doe dit nooit meer !!!! ik kan vanalles opnoemen of ik had het mischien is er iemand die hier eens op wil reageren ook met ideen. er is iemand die medimet heeft gekregen mischien wil zij wel reageren vriendelijke groeten anja
vr anja

01-07-2010
12:03:23
Reactie van dagmar:

Hallo dames, ik kreeg een tip van een arts.
Wij letten allemaal op onze kcal..maar ons probleem is suikers die zich omzetten in vet.
Dus moeten wij letten op koolhydraten. Wel oppassen dat je niet TE weinig koolhydraten gebruikt want als je gaat sporten...en je hebt geen tot weinig koolhydraten in je lichaam gaat het uiteindelijk je spieren aantasten.
Je kan ook je aanmelden bij eenkiloperweek.nl deze man is internist en die geeft je gratis advies over je dieet. Je moet dan ook een hele lijst invullen. Zelf doe ik het voor mijzelf omdat het dieet te veel inkopen is ...de rest van de gezinsleden doen niet mee.
Merk nu wel dat ik langzaam gewicht aan het kwijtraken ben.
doe er mee wat je wilt..tipje...

Iedereen wens ik wel een fijne vakantie toe!!! En dan gewoon ff genieten en niet overal op letten hoor :-)

01-07-2010
08:59:29
Reactie van yvonne:

ik heb ook euthyrox geslikt voor een traag werkende schildklier maar je moet het niet als een excuus gaan gebruiken je kunt dmv minder eten en meer bewegen er gewoon mee afvallen

gr yvonne

30-06-2010
10:12:56
Reactie van s.:

okee
want ik dacht misschien zijn het andere

28-06-2010
12:46:41
Reactie van anna:

Hey

het is geen pilletje de thyrax slik ik nog gewoon.
Het is een shake een maaltijd verrvanger.
Ik heb alvele dieeten gevolgt maar viel niet af.
dit werkt gelukkig

28-06-2010
12:33:43
Reactie van s.:

wat voor pilletjes waren dat
die je voorgeschreven kreeg en 6 kilo afviel?

mvg

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 13  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim