online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - afvallen moet, maar wat met dat hongergevoel??
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

afvallen moet, maar wat met dat hongergevoel??

18-01-2007

Ik heb 33 kilo overgewicht. Ik weet hoe ik mager moet koken en meer bewegen. Doch dat hongergevoel is een ramp. In het ziekenhuis zijn ze van mening dat dat komt omdat ik als kind een paar maal ondervoed ben geweest en dat afvallen zo moeilijk bij mij is omdat mijn hersenen bliven seinen voor eten, omdat ik in mijn jeugd te weinig heb gekregen.
Herkent iemand zich in mijn verhaal??
Weet iemand een oplossing zodat dat hongergevoel vermindert??
Kortom HELP!!!!!!!!!!!!!!
Radeloosje

24-06-2010
21:13:48
Reactie van sam:

michiel, ga jezelf lekker ergens in een hoek af liggen RUKKEN
daarna ben je mischien weer een beetje lichter
en hebben ze op dit forum geen last meer van jou
vuile psychopaat!!!

24-06-2010
08:21:20
Reactie van michiel:

Je bent een vetzak, het maakt niet uit hoeveel je ook aan sport doet, crashdiëten je volgt, pillen je slikt, gezond eten. je zal het toch niet volhouden en de killo's zullen er toch weer bijkomen. De enige manier waarop jij mager kunt komen is liposuctie. Dit is de waarheid.

Ik weet het, de personen bij wie je je fitnessabonnement gekocht hebt weten het, de dieetindustrie weet het en de diëtisten weten het. De enige persoon die het niet blijkt te weten ben jijzelf.

500 euro liposuctie, doe het
wees niet één van die dikzakken die zelfs de laatste jaren van zijn leven nog bezig was met op zijn lijn letten.

18-06-2010
17:55:28
Reactie van diaan:

Hoi aniet
nee ik denk niet ALLEEN maar aan dat soort dingen,wat ik bedoel te zeggen is dat er belangrijker dingen zijn dan iemand af te z e i k e n
of nodeloos commentaar te geven,dat bedoel ik ermee,laat iedereen in zn waarde,dan ziet de wereld er een stuk leuker uit!!!

18-06-2010
17:50:36
Reactie van aniet.:

Always look on the bright side of life.
volgens mij ben jij een pessi
mist, als je alleen maar aan dat soort dingen wilt denken mevrouwtje.

17-06-2010
10:57:48
Reactie van diaan:

Goh ,wat gezellig hier zeg!!
waaarom moeten mensen anderen bewust beledigen/dwarszitten?
Ga lekker een ander forum zoeken en laat iedereen in zijn/haar waarde.

Joran vd Sloot/aanslag in dordrecht/2 jongetjes van 8 en 9 jaar die kinderen misbruiken,dat zijn dingen waar je je beter zorgen over kunt maken als je niets te doen hebt.
Mensen komen hier om advies/steun enz en wachten dus niet op van die wazige commentaren.
Laar iedereen in zn waarde alsjeblieft,als meer mensen dat deden werd er een hoop leed voorkomen!!!

17-06-2010
10:25:16
Ja, dat wilde ik echt weten. Bedankt. 2 minuten van mijn leven verspild. ga iemand anders vervelen met wikipedia feiten.

Lo
Ser.

Loser
Engels woord voor een knuppel zoals jij bent.

17-06-2010
09:58:04
Een trol is iemand die op fora zit te sarren. Bewust mensen beledigd.

Van wikipedia: Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.[1

16-06-2010
22:54:35
Trol?
Pardon?
Wat een beledigende woorden, zeg hier!
Jeetje mineetje dit is te gek voor woorden!

16-06-2010
18:21:18
Volgens mij kan iemand beter het telefoonnummer van een psychiatrische inrichting posten voor onze trol. Sjonge wat kan iemand gestoord zijn!

16-06-2010
18:16:39
Reactie van reply:

Gegroet,

Over

Tollige

Ve
t

Cellen!

1  2  3  4  5  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl