online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - "verbrand puur lichaamsvet, uur na uur" - boek gelezen?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

"verbrand puur lichaamsvet, uur na uur" - boek gelezen?

31-01-2007

Hoi

Wie heeft het boek "verbrand puur lichaamsvet, uur na uur" gelezen?
Het is uitgegeven door Netsense.
Als je het gelezen hebt, wil je dan een verslag uitbrengen?

groetjes

12-08-2010
15:35:47
Reactie van sterre:

Een prima boek! Heel verhelderend en ook eens goed om te weten hoe het zit met je lichaam zonder allerlei reclame en aanbevolen voedingsmiddelen (doordat een of andere sponsor erachter zit!)

Het omschrijft zoals eea is, niet wat iedereen graag wilt horen. Afvallen kost inspanningen. En dat komt ook omdat we het allemaal veelste goed hebben en niets willen inleveren. Snaaien, snoepen en eten (vooral vet) en niets doen om af te vallen... tja, als je wilt geloven dat dit kan....??!! Trek dan de beurs maar. Het boek is dus goed, maar als je je niet houdt aan de simpele basisprincipes, dan vindt je het uiteraard geen goed boek.

dus kortom, de meningen zijn natuurlijk verdeeld en goed boek of niet, duur of niet. Alles komt neer op wilskracht en discipline. Vind je van niet, dan google je maar verder tot je een ons weegt naar allerlei andere flutdieten...en waardeloze beloftes.

Enige minpuntje is de promotie van het boek. Hoe het wordt gepresenteerd op internet suggereert idd juist alsof het behoort tot een van die miljarden flutreclames. Ik zou het zelf zo nooit kopen, daar ben ik eerlijk in. Ik heb het gekregen, maar toen ik het las was ik heel tevreden over de inhoud. en ja duur..... wonderpillen dieetmiddelen en weet ik wat kosten nog een hoop meer....this maar wat je wilt!

14-07-2009
22:53:20
Reactie van petra:

Hai
Ik had het boek vorig jaar (2008) besteld en vluchtig doorgebladert.
Vond er wel zinnige dingen instaan, maar was niet gemotiveerd genoeg.

Nu ben ik begin juli 2009 begonnen met het proteine dieet van Erica Terpstra en bleek dus harstikke allergisch voor een van de ingredienten.
En ik voelde me echt heel slecht bij dit dieet, smerige kunstmatige troep en oplos poeders. Wel 3 kilo afgevallen, dat wel.

Dus het boek maar weer eens gepakt en serieus gaan lezen, zit nu toch thuis ivm een operatie, waardoor ik niet mag en kan sporten.
Ben nu een week bezig met netjes volgens de richtlijnen te werken.
Ik weeg alles af wat ik eet en maak alleen maar dingen klaar die onbewerkt zijn.
Zo leer je ook weer echt koken, nog ee n voordeel.
Ik zit nog steeds op het zelfde gewicht als toen ik stopte met dat stomme dieet, maar eet gewoon lekkere dingen. Ik voel me er goed bij.

Het gewicht wat ik nu heb, had ik 8 jaar geleden voor het laatst, van alles gedaan om daar weer te komen, maar noway.

Over 3 1/2 week mag ik weer wat meer gaan doen, dan ga ik m`n fittnes en krachttraining (wat ik al 1 1/2 jaar 3 a 4 x per week deed)weer rustig oppakken en kijken wat nu het effect zal zijn.

Ik kan niet anders zeggen dan dat wat in het boek staat, iedereen eigenlijk wel weet, maar het is zo gemakkelijk om het te negeren.
Als je het zwart op wit heb staan dan wordt het toch iets tastbaarder voor je.

En wat mij opvalt is dat onbewerkte produkten een stuk goedkoper zijn dan al die kant en klaar zooi, dus de kosten voor het boek heb je er in een week of 2 uit.

Het is toch gek dat we wel de beste olie voor onze auto en het beste voer voor onze huisdieren kopen, maar ons eigen lichaam vergiftigen met zooi. Dat is eigelijk de strekking van het boek stop met al die geraffineerde troep in je lijf te stoppen, in een benzine auto doe je ook geen diesel.
Nou voor de twijfelaars, sterkte met je beslissing en voor de negativelingen, jammer, ik ben blij dat ik het nog eens serieus heb gelezen. (Ik ken de schijver niet hoor :-))) )
Groet Petra

13-07-2008
18:30:38
Reactie van frances:

Ik vind het een prima boek, vooral voor mensen die zich steeds maar laten verleiden door allerlei onzindieten en afslankpillen. Ik raad iedereen dit boek aan. Zelf heb ik hele goede ervaringen, mits je er goed aan houd dan vliegt het vet eraf zonder hongergevoel, en ik voel me veel energieker door.

02-04-2008
20:27:36
Reactie van lya:

ik was niet overtuigd van het boek. Ik heb al hier en daar wat rondgekeken op internet en daar vond ik eigenlijk dezelfde informatie terug. Natuurlijk staat alles in het boek wat lang(dradig)er uitgewerkt.

Ook ik was niet echt overtuigd van de boekkwaliteit, de helft van de blaadjes zit ondertussen al los.

Ik zou het boek niet meer kopen (ik wilde het eigenlijk ook niet kopen maar al die mails "koop bij ons", en de toch wel zeer commerciële site hebben me toch doen betalen... heb er spijt van, want het is toch een duur boek!!

06-03-2008
15:56:06
Reactie van janya:

ben met dit boek op een spoor gekomen wat mij past 5x per dag kleine maaltijden/geen hongergevoel/beter in mijn energie/geleidelijk heb ik gewicht verloren/absoluut geen jo-jo effect - mensen die dat zeggen hebben het boek niet gelezen. Voorheen als ik al aan lijnen dacht werd ik er eerder dikker van/mijn metabolisme was een puinbak/nu voelt het als gegoten/ zit lekker in mijn lijf/geniet zelfs als ik eens voor verkeerd vet ga - en compenseer ik weer met gebruik van goede vetten - dus kan ik met vertrouwen richting 57 jaar.
Zie eens wat voor troep in de winkels liggen als opgepoetst fruit - koop kritisch je producten in. Ik wil wel een lekkerbek blijven.

20-01-2008
07:13:06
Reactie van g.h.:

Het is een prima boek maar....je moet je er wel aan houden. Ik houd me al een half jaar aan hun "regels' en dan blijf je prima op gewicht. Eigenlijk zegt het boek weinig nieuws, het meeste kun je, vooral na wat eerdere afval ellende zelf wel verzinnen. Ik denk dat iedereen zelf precies weet hoe hij/zij moet afvallen, het doorzetten en idd het leven veranderen, dat is waar het mis gaat.
Ik veroordeel niet hoor, ik kocht het boek ook haha.

04-01-2008
16:47:37
Reactie van cheryl:

Toevallig heb ik dat boek ook gekocht! Echt geldklopperij qua prijs-kwaliteit, want het is gewoon gekopieerd en lelijk ingebonden. Echt een ontzettende domper toen ik het uitpakte. Het zag er helemaal niet aantrekkelijk uit en daarom heb ik er niet eens in gelezen toen. Heb er later wel in gebladerd, maar er stond inderdaad heel veel informatie in die ik al-lang weet. Ik heb het helaas weggegooid toen ik vorig jaar ging verhuizen, anders had 1 van jullie het zo van me mogen hebben. Nou ja goed, zonde van het geld dus.

02-01-2008
14:01:54
Reactie van christel:

Ik heb het boek na lang twijfelen ook aangeschaft, ook ik hikte tegen de toch wel hoge prijs aan. Er staan zeker nuttige dingen in maar het is inderdaad wel veel wat continu herhaald wordt en het feit dat bronvermeldingen ontbreken, is ook typisch.
Zojuist kwam ik weer via via op een site van deze firma waarop het product Zerofat wordt aanbevolen. Dit vind ik toch merkwaardig aangezien het boek aangeeft dat je geen supplementen of hulpmiddelen nodig hebt.
Vlak nadat ik het boek had aangeschaft, zag ik ook dat het op marktplaats te koop werd aangeboden dus voor degenen die wel nieuwsgierig zijn maar het te duur vinden; houd Marktplaats in de gaten!

06-12-2007
00:40:43
Reactie van papu:

Ik vind, dat ze dat boek ook aandringen.
Ik had een keer het e.e.a. ingevuld.
Ze blijven maar vragen, wanneer ik het geld over ga maken.
Ik hoef het boek niet.

08-11-2007
16:24:03
Reactie van janne:

Voor ik nog mensen in verlegenheid breng, hun advertentie stond toevallig als reclame op een discussiegroep van google van mensen die over een bepaald onderwerp praten, in dit geval ons beroep, welke absoluut niets te maken heeft met diëten trouwens, hoe dat daar terecht komt weet ik niet, misschien weten jullie daar meer over, of komt dat meer voor, ik heb daar dan op geklikt, maar het één had natuurlijk niets met het ander te maken, waarschijnlijk hoort het bij google, niet bij het andere.

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim