online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - samen afvallen, wie doet mee??
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

samen afvallen, wie doet mee??

28-02-2007

Ik ga vanaf morgen weer een serieuze afvalpoging doen. Wie doet er mee?? Ik denk dat ik niet echt een dieet ga volgen, maar vooral minder en verstandiger eten.
Ik wil minstens 10 kilo kwijt (voor een gezonde bmi), maar het liefst nog wat meer. Wie komt er mee kletsen, want ik kan wel wat motivatie gebruiken!
groetjes!

01-11-2010
12:06:22
Reactie van sophie:

Daar heb ik ook last van!
Ben je eindelijk 2 kilo kwijt zitten ze er een week later weer bij. Dat demotiveerd vreselijk.

Ik doe dus ook mee met 10 kilo afvallen.
Dieeten wil ik liever ook vermijden.
Sporten en minder/gezond eten.

01-11-2010
11:43:28
Reactie van jennifer:

ja ik wil ook ff die paar kilootjes te veel kwijt! ik ben 1.75 en ik weeg 66 kilootjes. ik wil graag naar de 62! maar het is moeilijker dan ik soms denk.. dan ben je eenmaal 2 kilo kwijt en dan komen ze er na 2 dagen gewoon weer bij! het gaat zo snel!

12-09-2009
23:59:28
Reactie van veldmuis:

20 kilo in één maand? Klinkt als een crashdieet met heel veel uren non stop sporten... zoals Jeremy al vroeg, kun je wat meer informatie geven over wat je hebt gedaan?

12-09-2009
20:49:31
Reactie van jeremy:

Je kan dan beter eerst zeggen hoe jij afvalt. Want als je elke keer jojo effect hebt dan betekent dus dat je terug valt in je oude gewoontes. Als je blijvends resultaat wilt zien dan moet je ook een blijvend eet / sport patroon in je leven bouwen waardoor je toch goed kan blijven eten en toch fit blijft. Afvallen betekent niet eerst heel weinig eten om daarna wanneer je op je gewenste gewicht ben , weer in je oude eetpatroon te vallen. Ga zelf na wat je doet of zet het neer zodat mensen dan feedback kan geven, anders moeten we in het wilde westen een standaard antwoord gaan geven.

12-09-2009
20:31:32
Reactie van danny:

Ik ben nou een typsich jojo effect. 20 kilo afgevallen, binnen 1 maand en 23 kilo aankomen binnen 1 maand.

Ik zoek een goeie website of personen die kunnen bevestigen of ik teveel/te vet/ te weinig eet om weer af te vallen ik ben 20 kilo over me gewicht heen en sporten gaat ook niet goed meer.

01-03-2007
09:03:55
hoi
ik ben dinsdag begonnen met het nyvonco dieet staat ook op dit forum.gaat tot nu toe prima er moet bij mij mintens 10 kilo af
sukses karin

01-03-2007
00:45:39
hallo,
nou ik wil wel meedoen,
wil zo;n 5 kilo kwijt. het zijn voor mij de laatste kilo;s
ik hoor t wel,
groetjes

marian

28-02-2007
21:50:11
Reactie van georgina.:

hi,
Ik denk dat je het beste bij één van de andere topics kan gaan posten.
Op de topics 'nieuwe start in 2007' en 'zo stil op dit forum, wie kletst er mee?' word dagelijks geschreven door veel (vaste) forum-leden.
Er word gezellig gekletst over de dagelijkse dingen, over de leuke dingen van het lijnen maar ook wanneer je een dipje hebt kan je het daar van je afschrijven en steun vinden.
Je bent er in elk geval van harte welkom!
Groetjes!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim