online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Ik wil 5 kilo afvallen ! HELP
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Ik wil 5 kilo afvallen ! HELP

15-03-2007

Ik ben 15 en ik weeg 46.7kilo en mijn lengte is 1.69 cm! Ik wil heel graag 3-5 kilo afvalen. Maar van mijn ouders mag ik geen dieet volgen en weten jullie misschien iets dat ze niet merken en dat niet te moeilijk is? Hellpppp!

03-06-2010
15:43:46
Jongens! Serieus! Waar slaat dit op? Als je 1,69 lang bent dan is 69 kilo je gezonde gewicht!nu willen de meesten iets eronder zitten omdat dat mooi is, want wat doktors gezond noemen word soms als mollig aangezien... Maargoed, ik ben 1.55 en weeg 55 kilo, ik wil MAXIMAAL 5 kilo eraf maar niet meer, anders zit je op onder gewicht!!
Jij bent veel te licht voor je lengte!
En sorry, maar mager is lelijk! Je hebt dan geen figuur of niks en het is slecht voor je!
Doe normaal gek!!

26-05-2010
15:40:22
Reactie van yvette:

Hallo
Ik denk niet dat je weet hoe gevaarlijk je bezig bent. Je heb het juiste gewicht.
Ik denk dat je beter met iemand kan praten hierover, je huisarts of een psycholoog. Ik heb vroeger ook zo naar mijzelf gekeken, en vond mijzelf ook altijd te dik. Op een gegeven moment woog ik nog maar zo weinig dat mijn gezondheid er op achter uit ging. Weet je hoe ze dat noemen anorexia. IK heb dit een aantal jaren geleden gehad, en weet je wat ik eigenlijk deed mezelf heel langzaam doden. Het tast je organen aan, de nieren functioneren niet meer normaal en zelf je vruchtbaarheid kan daar door verdwijnen. Ik weet hoe je je voelt, zo was ik ook, ik keek in de spiegel en vond mij ook veel te dik. Dit zit echt tussen je oren. Je moet hier je echt gaan afvragen waar je mee bezig bent. Ik heb de foto,s van toen die tijd weggegooid omdat ik mij zelf er niet uit vond zien. Mijn gezicht was ingevallen en de ribben waren te tellen. Kijk eens op sites over anorexia en vraag jezelf eens af of je er echt er zo uit wil zien. Hopelijk maak je de juiste keuze!!! Succes

19-05-2010
21:24:25
Reactie van els:

78kg 164cm en maat 42-44 .... Maar ook aan het veranderen van levensstijl ;)

17-05-2010
21:45:08
Reactie van els:

Reactie van els:

He I, ik doe dit meer met een vriendin waar ik goede steun aan heb en ga af en toe is naar de curses ( maar omdat het geld kost ga ik niet zo veel...student he ;) )
Je moet zelf de keuze maken waar jij je het beste bij voelt. De WW is eigenlijk heel simpel. Dagelijkse portie groenten en fruit, bewegen, water drinken, 2 EL olie/boter gebruiken,weinig snoepen,... Helaas hetgene wat iedereen weet maar moeilijk volhoud.

Ik heb zoiets van als er een magische pil/koffie/band/...Wat dan ook is die tegen overgewicht helpt zou iedereen het gebruiken en zou er geen overgewicht zijn. Daarom is de WW goed voor mij. Gewoon een kcal systeem maar dan zijn de kcal punten geworden zodat het wat makkelijker telt maar ik kan nog eens genieten van iets extra zoals een pizza, ijsje, maar hier telt de regelt met maat en niet elke dag iets en dit en dat maar of dit of dat. :) Groetjes ;)
PS. Hoe gaat het ondertussen met jou?

17-05-2010
21:44:58
Reactie van els:

SORRY!!! Helemaal foute forum Jij moet niet afvallen!!!

17-05-2010
21:44:23
Reactie van els:

He I, ik doe dit meer met een vriendin waar ik goede steun aan heb en ga af en toe is naar de curses ( maar omdat het geld kost ga ik niet zo veel...student he ;) )
Je moet zelf de keuze maken waar jij je het beste bij voelt. De WW is eigenlijk heel simpel. Dagelijkse portie groenten en fruit, bewegen, water drinken, 2 EL olie/boter gebruiken,weinig snoepen,... Helaas hetgene wat iedereen weet maar moeilijk volhoud.

Ik heb zoiets van als er een magische pil/koffie/band/...Wat dan ook is die tegen overgewicht helpt zou iedereen het gebruiken en zou er geen overgewicht zijn. Daarom is de WW goed voor mij. Gewoon een kcal systeem maar dan zijn de kcal punten geworden zodat het wat makkelijker telt maar ik kan nog eens genieten van iets extra zoals een pizza, ijsje, maar hier telt de regelt met maat en niet elke dag iets en dit en dat maar of dit of dat. :) Groetjes ;)
PS. Hoe gaat het ondertussen met jou?

16-05-2010
11:22:43
Reactie van anti-anorexia:

wees blij met wie je bent en hoe je er uitziet. Als je groeit word je ook steeds zwaarder dus niks om je druk om te maken. Als je té dun bent kan je geen strakken shirtjes meer aan omdat iedereen dan je ribben ziet en dat is egt niet hoe je eruit wil zien heb gewoon schijt aan iedereen die je niet mooi vind het belangrijkste is of je aardig bent je innerlijk dus als je 52 kilo weegt en 10 kilo wil afvallen ben je egt gek dan put je je eigen lichaan uit
xxx anti-anorexia

14-05-2010
20:16:55
hee

je moet dan zo weinig mogelijk gaan eten, en veel sporten! Er is vast wel iets wat je leuk vindt! Ga dat doen en doe bijv. elke avond buikspieroefeningen. Bouw het wel op want anders is het niet vol te houden. Je kan niet in 1 keer niets meer eten en alleen maar gaan sporten!
Veel succes

liefs

14-05-2010
19:14:12
Reactie van sema:

ik ben sema singh en ben 14 jaar.
iik woon in antwerpen.
ik heb last van mijn buik ik wil afvallen ma het lukt niet, ik weeg 52kilo

09-04-2010
11:56:37
Reactie van crow:

Ey beter hou je gewoon je bek dicht ga anders naar een ander forum vatsig varken

1  2  3  4  5  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim