|
Anorexia.. helpt nieks!
15-03-2007
Ik heb anorexia en ik snap die meisje dat zegt dat ze moest in anorexia klinik dat moest ik ook, maar help helemal nieks! mijn ouders spesialisten hebben al alles geprobeerd, maar ik gewoon niet me zelf helpen!! weten jullie wat? |
|
|
 DIT ONDERWERP IS GESLOTEN REAGEREN IS NIET MEER MOGELIJK |
|
28-10-2008 13:32:45 |
Reactie van cemre:
Ik ben een meisje dat alleen zoetigheden eet en eet tijdens de maaltijd bijna niets ik wil alleen snoepen en als ik in de spiegel kijk dan zie ik be te dik wat moet ik doen help AUB |
|
27-10-2008 19:10:23 |
Reactie van anoniem:
Hallo,
Misschien een beetje raar dat ik mensen zo benader, maar wil jullie als alle eerste alle sterkte toe wensen voor mensen die een eetstoornis hebben. Ik verdiep mij op dit moment in de ziekte Anorexia en moet hier een reportage over maken op school (Voeding opleiding). Eerlijk gezegd zoek ik nu iemand die wat vragen zou willen beantwoorden (mag ook anoniem) Kan jij mij daar aan helpen? Zodat wij met zijn allen de wereld kunnen informeren over deze erge ziekte!
Bedankt |
|
27-10-2008 15:21:20 |
Reactie van xxkusje:
Okee. bedankt voor je reactie. ik ga het proberen, maar ik heb vandaag niks gegeten. Stom van me. xx xxKusje |
|
27-10-2008 00:06:29 |
Reactie van lisa:
Dit helpt absoluut NIET. Als je dan nl. weer opeens wel eet, ben je zo weer 10 kilo zwaarder! Als je echt wilt afvallen en het is nodig, ga dan naar een dietist en laat je informeren! Vraag trouwens is aan mensen in je omgeving wat ze van je vinden qua gewicht en geloof me: de meeste zullen zeggen dat je er prima uitziet! |
|
26-10-2008 17:28:32 |
Reactie van xxkusje:
Helpt dit ?? (lees bericht hiervoor)
xxkusje |
|
26-10-2008 17:23:18 |
Reactie van xxkusje:
Hallo. Ik heb geen anorexia, maar ik vind me zelf te dik. ik ben 12 jaar. Lengte: 1.74 Gewicht: 60 kilo. Pas heb ik geprobeerd om te braken omdat ik me schuldig voelde, maar dat lukt niet. sinds die dag begin ik steeds meer eten over te slaan. zoals ontbijt en lunch. Gister ben ik wezen sporten zonder iets gegeten te hebben. Ik wil heel erg graag 10 kilo afvallen.
Groetjes Giena. xx Kusje |
|
25-10-2008 23:03:49 |
Reactie van i'm..feading..away:
Wat zeg je nu ? IK heb anorexia van het brakende type(gehad) .. het begint met een beetj te vermageren , maar daarachter kan je niet meer stoppen .. de drang om honger te lijden en in iets goed te zijn en te vermageren enzo is moeilijk om te weerstaan ..je geraakt er niet meer uit .. bij mij is het zover zelf gekomen dat ik niets meer wou eten en als ik iets at dat ik het uitbraakte .. Ik ben opgenomen (het was dat of mijn dood). het gaat al iets beter .. maar ik heb het nog steeds moeilijk .. het is echt in een cirkel dat je zit .. Dus begin er niet mee .. als ik denk aan de tijd dat ik nog normaal at of als ik mensen zie die normaal eten enzo .. Heb ik echt spijt ..(eerlijk gezegt , ik weet zelf niet meer wat normaal eten is of wat genieten is van eten en het leven enzo )vergeet ook niet al de mensen die je kwets !! . Wees blij met wie je bent !! .. groot klein dik of dun .. Profiteer gewoon van het leven !! Want dat mis ik echt !! En moest je overwicht hebben ga dan bij een dietist Sport wat en eet beetje gezonder (tuurlijk mag je soms wel iets ongezond eten).. maar stop echt niet met eten . Je weet echt niet aan wat je begint !! Je maakt gewoon je leven kapot (ik spreek uit ervaring).. XxX . Profiteer van het het leven en wees blij met wie je bent !!!!!!!!!!! |
|
21-10-2008 22:18:38 |
Reactie van sara:
ik heb het zelf ook en het is verschrikkelijk, je kunt niet genezen totdat er iets gebeurt waardoor je goed na gaat denken. ik kan je niet helpen maar ik kan je wel zeggen dat ik VRESELIJKE spijt heb. |
|
05-10-2008 17:48:10 |
Reactie van sil:
ik denk dat dat vriendinnetje gewoon jaloers op je is. ga AUB niet lijnen ,want je bent niet te dik ,het zit gewoon tussen de oortjes. geniet van het leven !!!!!!!!! en daar hoort ook lekker eten bij. er is in een laboratorium onderzocht dat magere mensen vaak lelijke sjagarijne zijn die niet van het leven genieten. |
|
01-10-2008 21:36:18 |
Reactie van sportfreak.:
Haay. Ik ben een meisje van 12 jaar, Mensen denken dat ik anorexia heb omdat ik niet veel eet, Ik vind mezelf veelste dik. En ik sport altijd in mijn vrijetijd ( Hardlopen,Schaatsen,Voetbal) En volgens een Diėtiste ( Niet mijn eigen ) Mocht ik nog maar 1 kilo afvallen. Maar ik voel me alleen maar dikker en dikker. Omdat ik er ook mee gepest word. Laatst zei een vriendin tegen mij (toen we wat voor bio moesten doen) Dat ik te dik was.. en toen wou ze dik aan kruisen.
Ik weet het allemaal nietmeer,
Heeft iemand raad? |
|
|