online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - deskundige afvallen+beweging?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

deskundige afvallen+beweging?

04-04-2007

hallo allemaal!
ik ben al een tijdje bezig met afvallen. Doordat ik in de rolstoel zit is dat moeilijk omdat het eigenlijk vooral moet gebeuren door lijnen.
Maar ik vroeg me af of er eigenlijk een deskundige bestaat die je advies kan geven zowel op het gebied van dieet én op het gebied van beweging/sport. Weten jullie dat? Ik ben nooit bij een dieetiste geweest maar het lijkt me dat die het van een kant bekijkt: voeding. Ik heb beide nodig!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. En stel nou dat deze deskundige niet bestaat, misschien hebben jullie dan tips voor het volgende:
ik wil heel graag wat vet weg van mijn buik. Doordat ik zit heb ik permanent zo'n vetrol boven mijn buik. Ik ben niet ongelofelijk dik en ik ben al weken bezig met erg streng lijnen. Het helpt helaas niet. Ook doe ik buikspier oefeningen(sit-ups), werkt ook niet! Op de lange duur zal het misschien wel wat uithalen, maar ik wil het liefst deze zomer lekker rond rijden zonder onzekerheden.
Weet een van jullie misschien een goede oefening om je buik strakker te krijgen die je liggend kan doen (of in het zwembad)?

Ik hoop het!
alvast bedankt,
Julie

14-05-2010
09:55:07
Reactie van quinty:

hoi
heb jij al tips ontvangen
ik heb het zelfde probleem
zit ook in de stoel en heb een zwemband en zou ook graag af willen vallen
en me prettiger voelen van de zomer

Onderdeel forum