online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - dikke bovenbenen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

dikke bovenbenen

15-04-2007

Hallo allemaal,

ik ben begonnen met afvallen (10 kg) en dit gaat mij zeker lukken.
Maar het probleem is dat mijn bovenbenen te dik zijn.

Wie heeft tips om dit aan te pakken, ik fiets elke dag en zwem 1x per week.
Dit doe ik sinds 1 maand.

Zijn er nog speciale oefeningen die ik thuis kan doen.

alvast bedankt

Ellen

02-11-2009
09:03:39
Reactie van carolien:

Hoi Hoi,,

Het is tijd geleden dat hier bericht is maar ik wou toch nog even reageren.

Ik doe nu al bijna 2 jaar aan Spinning, en mijn benen zijn er veel slanker door geworden, dus dat je er dikke benen van zou krijgen is bij mij niet het geval.

19-04-2007
09:59:35
Reactie van mirjam:

Inderdaad Franny,je hebt gelijk,zwemmen is erg goed,en relaxed!
En vooral cardio,en fitness,want dan pak je echt de probleemzone aan,spinning is niet goed om dat vaker te doen,want dan krijg je juist dikkere benen van!
En voor de rest.......is je bouw,hoe die is,verwacht geen wonderen,en accepteer hoe je bent,als je wat wil veranderen,dan moet je echt ertegenaan!
Franny woont in Spanje,en daar is het eten heel wat anders dan hier,het klimaat is anders,dus als franny salades eet of vis,dan ben je al gauw tevreden,want je lijf heeft genoeg aan minder,dus op zich zou het afvallen beter gaan!
Je lichaam bepaalt waar het wil afvallen,en je kan er speciale oefeningen voor doen,maar dat kost heel veel geduld!!!

succes ermee!

17-04-2007
10:09:09
Reactie van franny:

Hoi Ellen,

Ik heb hetzelfde probleem. Veel te dikke bovenbenen. Maar ik ben nu een paar maanden aan het zwemmen, ga ongeveer 3x per week en ik merk dat het vet aan mijn benen langzaam minder word.
Ik wil ook graag 15 kg afvallen maar zou met 5 al heel erg gelukkig zijn.
We gaan er voor.
groetjes,
franny

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim