online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Overtollige huid na afvallen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Overtollige huid na afvallen

23-04-2007

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag begonnen met de Sonja Bakker methode. Dit is mijn eerste methode om af te vallen.

Ik heb een zwaar overgewicht, ik weeg 136.6 kg en ben 19 jaar oud. Mijn streefgewicht voor een gezonde BMI is 90 kilo voor een BMI van ca. 24.

Ik hoor echter van veel mensen dingen over overtollig vel en vetschorten en ik ben erg bang dat ik dit krijg, want het ziet er echt niet uit. Zou me er waarschijnlijk meer voor schamen dan voor mijn te dikke buik.

Ik hoor graag van jullie die hier meer over weten want ik voel me redelijk onzeker.

Alvast bedankt,
Rick.

04-07-2010
21:40:52
Reactie van sjunaija:

hee die nicky het zaakje gewoon strak laten trekken,heb ik ook gedaan.

04-07-2010
18:46:55
Reactie van nicky:

hoi
ik ben ongeveer 2 jaar geleden ,van 85 naar 63 kilo gegaan,ben 1,64 lang,dus een mooi gewicht voor mijn lengte vond ik zelf.
heb 2 zwangerschappen achter de rug.
maar met gevolg dat ik veel overtollig vel heb op mijn buik,pas met mijn achterwerk perfect in een broek,maar mijn buik zit vaak in de weg,wat er dan altijd overheen komt.
sporte 2 keer in de week,en ging minimaal 2 keer in de week lopen,maar strak worden ho maar,heel frustrerend!
ben januari gestopt met roken, en nu weer 6 kilo aangekomen,ben nu hard bezig om die kilo's weer kwijt te raken.
het is wel zo dat mijn buik nu strakker is dan als ik die 6 kilo weer kwijt raak,maar wil het zo graag,maar wat voor oefeningen ik ook doe hij blijft slobberen,pppffffff!

26-05-2010
19:14:58
Reactie van robert:

Haai mensen... Ik ben nu ook al een tijdje bezig met afvallen. Ik ben 27 jaar en nu 1,5 jaar bezig met rustig aan wat gewicht te verliezen. Ik ben 1,90 m en ben nu van 154 naar 122 kilo gegaan... Ik heb momenteel wat overtollig vel aan de onderkant van mijn buik. Daar zit ook nog een flinke partij vetweefsel en laat de boel flink hangen. Ik heb ook last van die "zwangerschaps" littekens. Mijn streefgewicht ligt rond de 105 kilo, gezien ik zowieso ook flink wat spiermassa heb en niet wil kwijtraken. Dat losse vel is inderdaad erg lelijk. Toch schaam ik mij hier niet voor. telkens als ik het in de spiegel zie ben ik blij dat ik dat gewicht ben kwijtgeraakt. Wim heeft helemaal gelijk. Je gezondheid is stukken belangrijker dan je uiterlijk. Uiterlijk is zoiets vluchtigs, uiteindelijk wordt je toch oud en grijs. Dan wordt je liever oud en grijs zonder een tripple bypass en 2 kunstknieen. Zo'n buikcorrectie vind ik veel te eng. Het wordt ook afgeraden voor jonge mensen. Je ligt een fikse tijd uit de runnen en de operatie wordt ook onderschat. Ik las over het losmaken en weer aanhechten van spieren, onstekingsgevaar en lange revalidaties. Dat gaat mij al veel te ver. Ik blijf het gewoon positief zien. het gewicht is eraf. En mocht ik ooit in een brand mijn halve gelaat verliezen hebben de artsen tenminste wat materiaal om mee te werken. Ik wens iedereen veel succes bij het afvallen.

19-05-2010
09:28:45
emy,
je moet 1 zakje per dag, niet meer.
ik koop het bij geet, ga anders naar website greencoffee800puntje eu
hier kun je tevens ook meer lezen over product.
en verder kan ik je eventueel mijn ervaringen vertellen.
je kan ook ergens anders bestellen hoor zat aanbieders,maar ik weet dat zij origenele verkoopt en ben blij met haar adviezen en zij is tot nu toe de goedkoopste.
kijk maar zelf.
anita

19-05-2010
08:53:43
Reactie van emy:

hoi anita

hoeveel kopjes moet je dan drinken per dag, om zoveel af te vallen??
en verkopen ze het in de winkel ??

groetjes emy

18-05-2010
15:31:05
Ik gebruik green coffee 800 van geet, en ben 9 kilo afgevallen totaal in 18 dagen, maar heb geen overtollig vet hoor.

anita

18-05-2010
04:19:09
Reactie van qwerqwer:

adgawega

24-04-2010
20:20:35
Reactie van pascal:

hey nou toevallig zat beetje te google en zag het staan uhm ik heb 130 gewogen ik was toen 18 en sinds 1 jaar ben ik er wa aan gaan doen begonne met fitnes
en weer nu 95 dus dat zit wel goed tja overtollig vel het valt mee maar goed insmeren met zalf zal helpen egt schorten vel zal wel nie komen

07-03-2010
11:45:43
Reactie van angelina41:

hallo allemaal!
voor diegene die een goede en betaalbare kliniek zoeken, in belgie heb je kliniek beaucare! ik ben hier geweest voor een buikwandcorrectie en een borstcorrectie! helemaal goed!
ik zou er zo weer naar toe gaan!!
het scheelt je daar de helft vergeleken met hier!
ze hebben een hele uitgebreide website waar je alles op kan vinden ook de prijzen!! dit is echt een aanrader!
ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, ik ben er super tevreden mee!
groetjes angelina

26-02-2010
14:14:20
Reactie van gianna:

Ik ben 41 jaar tot 38 was ik 127 kilo nu ben ik 90 kilo en ik val niet meer af ik ben wel gespierd en een dikke buik
Graag wil ik mijn buik verwijderen maar ik ben bang om een te dikke liteken over te houden en bovendien is het hier heel erg duur 6000 euro te gek voor woorden Nu ben ik gestopt met sporten ik kom niet meer aan maar val ook niet af ik snoep niet en eet bijna niks veel fruit en water ik weet geen raad meer help

1  2  3  4  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim