online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afvallen na een eetstoornis
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afvallen na een eetstoornis

25-04-2007

Hallo lijners,

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die willen afvallen maar een eetstoornis(verleden) hebben.

Ikzelf ben 26 en heb 8 jaar boulimia gehad.
De laatste jaren ben ik in behandeling geweest en nu ben ik min of meer stabiel. Het probleem is echter dat ik er 15 overtollige kilo's aan heb overgehouden, die ik nu wil proberen kwijt te raken.
Een superstrak dieet wil/kan ik niet volgen, ivm grote kans op terugvallen, maar ik wil meer bewegen en gezonder eten, zo'n 1400 kalorieën per dag.
Een normaal eetpatroon is trouwens al een flinke uitdaging voor me, maar dat herkennen veel mensen waarschijnlijk wel.

Ook als je geen eetstoornis hebt maar tips of advies of als je wilt 'meedoen', gewoon reageren!

xxx Elle

09-09-2010
13:44:29

Nieuw
Reactie van ruud:

er zijn wel meer dingen die ik niet begrijp in deze wereld , maar ik heb er net een bijgekregen . als "mensen"zonder idee,zonder verstand en een hersenloos bestaan lijden toch de vaardigheid hebben verkregen om zich op deze site te manifesteren,zou ik Ad willen ADviseren een forum voor cotactgestoorde,leeghoofdige,onwaardige wezens te bezoeken om misschien een beetje waardigheid en kwaliteit te bemachtigen wat je klaarblijkelijk nooit hebt meegekregen van de takkenbos die een poging gedaan heeft om je op te voeden.krijg de schijt ad. elke 5 minuten 4 minuten lang.En wees niet bang dat je wordt veroordeeld, want er is niemand die de moeite neemt om naar jou te kijken ad.Leuke naam trouwens,,, het begin van adder. Ik wens je van alles toe maar bovenal de wens om anoniem iemand te beledigen af te leren,want die eigenschap is mogelijk erger dan boulimia. groetjes .. ruud.

08-09-2010
13:51:32
Reactie van mamma:

hallo allemaal,

Het beste is om niet te reageren op mensen die neerbuigend doen over jullie !
Laat ze kletsen, maar geen reactie, dan hebben ze er ook geen lol van !
Veel succes allemaal !

06-09-2010
22:43:17
Reactie van ad:

nou lekker slapen dames !!!
en tot morgen!!!

06-09-2010
21:04:43
Reactie van andrea:

ik denk niet dat er iets is dat ad kan zeggen, dat erger is dan hoe wij (ik dan tenminste )over onszelf denken. hoe hard je ons ook onderuit haalt of hoe neerbuigend je ook over ons denkt of praat, tegen die altijd malende stem in ons achterhoofd, die eindeloos doorgaat:dag en nacht, daar kan echt niemand tegenop! dus goed geprobeerd ad, maar helaas, je zal toch echt beter je best moeten doen, wil er ook maar iets van wat je hier te melden hebt, op enige manier indruk maken..........

06-09-2010
17:02:43
Reactie van esmee:

Haha, oke.. ADje

Je berichtjes worden een beetje chaotisch?.. Hoe kom je erbij dat ik dik ben? Hoe kom je erbij dat ik veel eet? Ik heb inmiddels geen boulimia meer.. en ook geen anorexia meer.. Dus al die berichten over; anna dikkertje, anna met de vreetziekte slaan nergens op.. ik kan ook zeker zeggen dat ik gezonder leef dan jou.
En nou oprotten. Als je je zo stoort aan wat hier word gezegd, snap ik niet wat je hier te zoeken hebt...

06-09-2010
13:17:59
Reactie van lachmeisje:

O en Ad,

Ik loop niet zielig te doen, ik zeg gewoon wat ik denk, wat ik doe, anders zou ik wel zeggen van "o ik kan er niets aan doen, ik ben zielig, ik moet alle medelijden in de wereld hebben..." NEE IK BEN NIET ZIELIG!

06-09-2010
13:15:58
Reactie van lachmeisje:

Beste ad,

Ik heb inderdaad een ziekte, een EETziekte, niet zoals jij zegt een vreetziekte, ik zou zeggen, leef zelf eens een tijdje als een eetgestoorde... Ik blijf vechten, ja dat wel, want ik wil deze ziekte niet voor altijd hebben, maar ik werk wel 1000x keer zo hard als dat jij doet, want naast mijn werk, heb ik ook nog therapie, en therapie is 24/7! Dus stop met mensen te beoordelen, te veroordelen, en ga lekker door met je eigen narcistische persoonlijkheidsstoornis!

06-09-2010
12:46:19
en mijn naam is AD
en geen adje!!! begrepen.

06-09-2010
12:45:12
Reactie van ad:

nou lach meisje dan heb je toch een goed excuus om door te blijven vreten !!

WANT JE HEBT TOCH EEN ZIEKTE
JAAA DE VREETZIEKTE EN NIKS ANDERS
dus je hoef hier niet zielig lopen doen !!

06-09-2010
11:54:02
wat adje zich niet realiseerd is dat het misschien wel zijn zus of nichtje of wie dan ook is tegen wie hij misschien deze domme praat doet!!!!en gewoon totaal geen mensenkennis heeft.

en voor alle andere blijf vooral vechten en uiteindelijk komen we hier allemaal sterker uit.
xx

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 19  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim