welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Slim Fast
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Slim Fast

09-05-2007

Hallo, ik wil graag van 73 kilo naar 65. Ben al van 78 naar 73 gegaan maar ben al een maand niet afgevallen. Ik heb een nieuwe uitdaging nodig en ben begonnen met slim fast maaltijden. Ik vervang ontbijt en lunch. Zijn er mensen die ervaring hebben met slim fast en zo ja, is er iets bekend over de effecten op de lange termijn? b.v. jojo-en? Ben nu supergemotiveerd, ook omdat mijn man me zo mooi vind nu ik wat ben afgevallen, maar het blijven doorzetten..... Ik vind het erg moeilijk.

Liefs Louise

01-11-2012
23:41:17
Reactie van anouk:

Even een correctie,

Ik doe SlimSystem i.p.v Slimfast. Sorry

01-11-2012
23:25:20
Reactie van anouk:

Ik doe ook Slimfast de eerste 3 weken 3 x daags een shake en bouillon.
Er was 5 kilo af, nu val ik langzaam af want heb een niet werkende schildklier.
Maar ik voel mij super.
Heb eerder al eens Atkins gedaan, 45 kilo afgevallen, voelde mij ook super. Maar nu 5 jaar verder zitten er weer 15 kilootjes bij.

Ik voel mij veel beter als ik weinig koolhydraten tot mij neem. Geen honger, niet moe, actief.

Ga nu over op 2 x shake bouillon en 's avonds een lichte maaltijd.

30-10-2008
00:11:21
Reactie van dean:

Beste mensen.

Uit eigen ervaring en die van anderen weet dat juist de laatste kilo's het zwaarst zijn. Deze laatste kilo's los je niet op met slimfast, herbalife enz. Je zal echt moeten sporten voor die laatste kilo's. Het is makkelijk om van 140kg naar 100kg te gaan dan van 90kf naar 80kg. Omdat je als je over, over gewicht hebt dat veel sneller af valt. Daarnaast wend je lichaam op de weinige calorieen die binnen komen. En daar stelt het lichaam zich op in en slaat reserves op. Daarom ook sporten gaan zodat ook deze reserves gebruikt gaan worden. Vraag dit maar aan dieetiste/ards of dergelijke. Zij zullen dit beamen. Vervangmaaltijden is ook geen oplossing maar een hulp middel.

doeggg

02-07-2007
18:07:08
Reactie van sieta:

Hoi Louise!

Goed van je dat je al zoveel bent afgevallen!
Ik ben ook aan het "Slimfasten" en voel me supergoed!
iK ben op 1 november vorig jaar begonnen en toen woog ik, jawel! 102 kg. we zijn nu 8 maanden verder en zit nu op 79 kg. in het begin deed ik het erg streng. 8u een shake, 10:30u een appel en 14u weer een shake. s'avonds een gewone warme maaltijd. Nu neem ik rond 8u een shake, tussendoor een blanco pistoletje of italiaanse bol met een beetje boter of een stukje fruit, of een flesje FruitToday. s'middags een paar broodjes of een shake en s'avonds gewoon warm eten. Ik schep gemiddeld toch wel twee keer op. S'avonds meestal niets, maar ik heb er ook dagen bij dat ik een halve zak m&m's opeet. En niet te vergeten water drinken, veel water. Ik ben begonnen met mineraalwater, maar daar was ik na een paar dagen al zat van. Ik zit nu aan de Spa rood en dat bevalt me uitstekend. Van de bubbels krijg je ook een vol gevoel. Ik merk ook dat mn maag kleiner is geworden en dat ik niet zoveel meer opkan. Als ik nu een glaasje fris neem, vind ik het al gauw te zoet. Ik ben er nog nietl, ik wil graag naar 68 kg. Ik zit er niet over in, want ik weet dat ik dat streefgewicht ga bereiken! Ik ben zeer te spreken over Slimfast en kan het iedereen aanraden, maar vergeet niet dat je er zelf 100% achter moet staan. Als je net als ik supergemotiveerd bent, weet ik zeker dat je je doel gaat bereiken! Veel succes..

Groetjes van Sieta

10-05-2007
16:00:01
Reactie van louise:

Bedankt voor jullie reactie. Eigenlijk vertellen jullie me niets wat ik niet al weet. Ik wil alleen zo graag dat er weer wat kilo's afgaan. Het schiet niet op zo. Ik ben 174 cm lang en 37 jaren jong. Ik werk in de zorg, geen kantoorbaan ofzo dus bewegen doe ik wel. Ik sport zo vaak als mogelijk maar meestal is het fietsen. (Wel flink door dan hoor!) Eigenlijk hoop ik door een weekje slimfasten dat mijn gewicht weer gaat dalen en dan weer gewoon rond de 1500 kal. per dag. Dus puur om weer op te starten. Weet alleen niet of het op deze manier wel werkt. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Verder zijn alle tips welkom! Succes allemaal!

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank