online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - tips over afvallen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

tips over afvallen

10-05-2007

Hoi, ik ben Jill en ik ben 17 jaar oud. Ik ben 1.85 m. lang en ik weeg 67 kilo. Nu is dat niet ongewoon voor een persoon zo groot als ik, en ik heb verder ook geen problemen met mn lichaam, maar wel met mijn buik, ik wil voor de verandering deze zomer ook eens met een goed gevoel in mijn bikini op het strand kunnen liggen! daarom: heeft er iemand tips om het afvallen wat makkelijker te maken en om de motivatie erin te houden, want dat is mijn grootste probleem...

Heeft er iemand bijvoorbeeld tips over toch lekkere tussendoortjes die weinig calorieën bevatten? of beweegoefeningen die speciaal voor je buik zijn, naast de gebruikelijke sit-ups!?

Als iemand tips heeft om afvallen op zijn minst een kleín beetje leuk te houden, please share!!!

Groetjes Jill

23-11-2009
20:30:42
Reactie van free:

hee Jill !

buikspier oefeningen!
liefst 300 per avond, (met om de 50 1 minuut pauze)
wat eten betreft,
Brood zonder beleg, en fruit , (geen ananas of banaan)
vermijd vlees, hier zitten heeeel veel kcal in!

als je tips of een beetje hulp wilt,
kun je gewoon mailen

Gr, free

10-05-2007
20:43:57
Reactie van marloes:

Hey Jill

Wat ook goed helpt is: je staat rechtop en je trekt je been omhoog en laat het weer zakken en trekt je andere been omhoog. Het is een goede oefening voor zowel je been als je buikspieren. Je kunt ook de oefening andersom doen en dat is dus dat je steeds je billen met je hielen probeert aan te raken. Doe de oefening een aantal keer per dag.

Marloes

10-05-2007
19:29:43
Reactie van petra:

jill,
wat mij hielp was de hele dag door aan de buik te denken!
buik inhouden, buik inhouden!
het gevolg was dat ik na een poosje niets anders deed dan steeds weer die buikspieren in vorm te krijgen door ze steeds aan te spannen.
op een crosstrainer help ook goed, en situps op een gymball ook, de bal is niet belastend voor je rug,
groetjes

10-05-2007
11:22:55
Reactie van georgina:

Hoi Jill,
Er staat ergens op de site een 'bikini dieet'.
Aangezien jij vooral 'problemen' hebt met je buik, denk ik dat je je het beste daar op kunt gaan richten.
Wat extra buikspieroefeningen kan wonderen doen!
Een wonder oefening bestaat er niet, zolang je de oefeningen goed doet en regelmatig krijg je vanzelf resultaat.

Wat betreft de gezonde tussendoortjes:
Fruit/ groenten/ liga/ sultana/ japanse mix.
Maar ook lekkere tussendoor dranken; verse vruchtensap, yoghurt shake ( yoghurt samen met vruchten in de blender en klaar!) of een grote mok cappucino.

Succes!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim