welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - reductil medicijn om af te vallen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

reductil medicijn om af te vallen

13-05-2007

hallo lijners,

ik ben op zoek naar iemand die reductil gebruikt om het hongergevoel te stillen. dit is een medicijn dat je op recept krijgt van de huisarts. ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn met dit middel. wie kan mij hier iets over vertellen?

greetz dagmar

21-11-2008
08:28:05

Nieuw
Reactie van toos:

hallo dames
hoe gaat het hier
het is zo stil
gr toos

19-11-2008
17:02:19
Reactie van toos:

hoi inge
ik hoop het ook niet
maar ik kan de pijn redelijk onderdrukken met ibrufen
en nu maar hopen dat de antibiotica
zijn werk heeft gedaan en dan dinsdag naar het ziekenhuis he
maar komt goed hoor,weet ik zeker.
gr toos

19-11-2008
11:23:08
Reactie van inge:

Hallo dames, wat het stil!!!
He Toos, hoe is het met je, ik hoop dat de ontsteking niet erger is geworden.

Groetjes,
Inge

18-11-2008
15:26:51
Reactie van inge:

Marleen,
Leuk vooruitzicht je vakantie. Over de verjaardagen gesproken, ja ik zou zeggen "eet met mate en snoep verstandig". Het komt wel goed.
Decembermaand komt eraan dus dan hebben we er allemaal last van
maar we geven het niet op met alle ups en downs.

Het beste voor iedereen en een fijne dag toegewenst door Inge.

18-11-2008
11:39:57
Reactie van marleen:

Goede morgen allemaal,
Ben ik weer even, nog 10 dagen tot de vakantie dus nog een supersrukke tijd maar we komen er wel.
Morgen wordt onze kleindochter 5 dus groot feest, donderdag een jarige schoondochter en vrijdag mijn man dus heel veel verleidingen.
Ik kan best wel makkelijk nee zeggen want iedereen weet dat ik altijd lijn dus we zien wel, het ligt er ook wel eens aan wat er is.
Voor de rest gaat het allemaal zo z'n gangetje en Toos ja hoor ik probeer mijn gewicht even zo te houden en dan in januari er weer stevig tegenaan.
Alles gaat goedkomen.
Ik wens jullie allemaal weer suc6 en wijsheid toe en we "spreken"elkaar weer snel want ik kijk iedere dag wel even hoor.
Groetjes

17-11-2008
20:56:26
Reactie van petra:

bedankt Toos en Inge voor de steun,het gaat met ons allemaal met ups en downs, met ons gewicht en met jou schouder Toos,allemaal sterkte gewenst (klinkt mischien een beetje zwaar )
maarr we gaan door HE',fijne avond en groetjes van Petra.

17-11-2008
20:45:16
Reactie van toos:

hoi marleen
probeer het gewicht in ieder geval vast te houden (net als ik)
zou wel erge sonde zijn
maar wanneer ga je op vakantie????
mijn bloedwaardes waren allemaal goed
dus das ook al iets
de bezinking was wel wat te hoog maar kan aan de ontsteking in mijn schouder liggen
we zien het allemaal wel
jij alvast een fijne vakantie en geniet ervan
als je terug bent zal ik wel geholpen zijn en gaan we samen weer verder waar we gebleven waren
gr toos

17-11-2008
20:17:15
Reactie van marleen:

Hallo allemaal,
Niks eraf en niks erbij. Ik moet zeggen dat ik het niet eens erg meer vind. Na de vakantie ga ik er weer helemaal voor maar nu even niet.
Ik heb het voor die tijd ook best nog druk, van de week drie verjaardagen waaronder mijn man een vrijdag dus booschappen doen en van alles regelen.
We zien het allemaal wel.
Groetjes allemaal en succes deze week.

17-11-2008
18:08:10
Reactie van toos:

marleen
hier een tip voor gebakken aardappeltjes
koop een zakje voorgekookte krieltjes of schijfjes
gooi met zakje en al 6 min in de magnetron
wok invetten met olijfolie (echt een heeeeel klein scheutje)en lekker ff opbakken
mijn zoon eet ze bijna iedere dag (hij houd niet van gekookte aardappels)
en is toch 20 kilo kwijt en zijn cholesterol is 3,74
(vandaag de uitslag gekregen)
en die van mij was trouwens 5.0 (voor mijn doen erg goed)
lekkere salade erbij en een stukje mager vlees of vis
en je hebt een gezonde maaltijd ,maar of het daar kerst voor moet zijn
dan is het bij ons bijna elke dag kerst
maar aan de maaltijd zal het niet liggen,het zijn meestal de extra dingen he die het doen
maar dat zullen we allemaal wel weten
gr toos

17-11-2008
16:59:28
Reactie van marleen 2:

toos bedankt voor de lieve aanmoedigende woorden!

lies: ik denk het net als jou aan te pakken! Op december zal ik een chocoladen ventje eten en er lekker van genieten! Normaal gezien was ik al van de eerste week dat de chocolade in de winkelrekken ligt elke dag 2stuks aan het eten. Nu dus NIET!

En met kerstavond eten we visfondue dus dat is gezond, hapjes en desserts zal ik proberen beperken tot een minimum.
Kerstdag zelf eten we gewone fondue maar daar ga ik dus vooral rauwkost eten en enkel kip en dan nog goed afdeppen om vet tot minimum te reduceren.

Dan is het mijn verjaardag, dan kook ik zelf dus kan ik een light gerecht voorzien, wat weet ik nog niet.

Met oudejaar blijven we lekker thuis denk ik en dan zien we wel wat we gaan eten, nu ook nog geen idee van.
Nieuwjaar gaan we bij familie en daar is het altijd een verrassing en dan zien we wel wat we doen.

Ik ga die dagen wel meer sporten dan gewoon zodat ik minstens op hetzelfde gewicht blijf en niet aankom, want tegen kerst zou ik op m'n streef moeten zitten....

Als jullie nog tips hebben of lekkere, feestelijke en calorie-arme recepten, laat maar weten hé!

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 117  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim