welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Trampoline
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Trampoline

13-05-2007

Hallo,

ik heb aan jullie een vraag; kun je afvallen door iedere dag een half uur op de trampoline te springen? Klinkt misschien een rare vraag, want door bewegen val je in principe wel af, maar ik heb verhalen gehoort dat dat bij trampoline springen niet het geval is. Dus heeft iemand hier misschien ervaring mee???

Groetjes

26-03-2015
17:58:23
Reactie van myrthe:

Ik spring al sinds ik zes ben trampoline, doe nu aan hoog niveau en spring ook internationale wedstrijden. :) ik heb een trampoline in de tuin, dat doe ik als t droog is altijd en in de zomer val ik meestal daardoor ook af. Ik heb nog nooit gehoord dat trampoline springen slecht is voor je nieren, lijkt me sterk want dan zou ik er na acht jaar al wel last van hebben... Succes met afvallen iedereen. :)

13-05-2013
16:13:57
Reactie van phlox123:

hoi, ik ben hier nieuw, maar ik wil heel graag afvallen. ik ben 14 en 1,58 en ik weeg 49 kg. ik zou heel graag 5 kilo af willen vallen. ik heb ook een trampoline. hoe lang per dag moet je op de trampoline om zo snel mogelijk 5 kilo af te vallen???

15-04-2013
17:00:22
Reactie van janne:

ik heb gehoord dat 10 minuten trampoline springen gelijk staat aan een half uur hardlopen! Ik vind het zelf nogal een groot verschil, dus ik weet niet zeker of het echt waar is. Ik spring zelf al een poosje, maar ik vind het op en neer springen een beetje saai. Ik heb een oefening bedacht waarbij ik mijn buikspieren ook meteen goed train, en het is nog leuker ook.

15-06-2012
19:46:03
Reactie van trampofit, trampoline:

Meet het calorieverbruik tijdens het springen op de trampoline. Download de gratis TrampoFit app.

20-07-2011
14:48:57
Reactie van judith:

Heeiii,

volgens mij is trampoline gezond. Vroeger vond ik trampoline springen altijd leuk, en ik sprong soms echt 1,5 / 2 uur per dag. En na een poos begon het saai te worden, en toen stopte ik ermee. Maar nu denk ik dat ik een buik je krijg en ik ga weer springen. Maar toen ik trampoline sprong vond ik mezelf normaal. Ik heb nu 2 jaar een grote en hier voor hadden we een kleinere. Maar ik spring nu 4 jaarr... Soms wat meer en soms wat minder..

1  2  3  4  5  6  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank