online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Phase 2
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Phase 2

15-05-2007

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met afvallen, maar niets wil echt werken. Ik sport al 3 keer per week en ik let (meestal) op wat ik eet. De laatste tijd hoor ik veel goede dingen over Phase-2, een pil die koolhydraat opname in je lichaam tegenhoud. Ik ben vandaag begonnen met deze pil, en ik ben benieuwd of het gaat helpen.

Heeft iemand al ervaring met Phase-2?

Groetjes,
Kim

15-03-2011
19:12:18
NIET DOEN, deze potjes zijn net zo namaak als het bedrijf Perfect Care Ideas dat ze verkoopt.

Google maar eens bij RADAR over oplichting en Perfect Care.
Het bedrijf verkoopt niet alleen, maar haalt bij vele, volslagen onbekende mensen, gewoon ongevraagd geld van hun rekening. De gedupeerden die het niet in de gaten hebben zijn gewoon hun geld kwijt.
Denk niet dat dit in Nederland niet zomaar kan, het KAN. Ieder bedrijf kan een vergunning tot auto incasso krijgen en vervolgens van willekeurige mensen geld van hun rekening laten afboeken.
Ze verschuilen zich achter postbussen in Nederland, Belgie en nu ook Engeland

PAS OP voor de potjes SVELTYLL of Puri-Ligne afslankcapsules

BODYSLIM DIRECT MARKETING LIMITED/BI PRODUCTS LIMITED
BI PRODUCTS LIMITED/PERFECT CARE IDEAS LTD
Zijn echte oplichters.

24-11-2010
13:07:26
ik heb sara slank geprobeerd maar kwam er zelfs van aan.
nu ga ik naar een dieetiste en dat gaat stukken beter en kost ook geen geld.

16-11-2010
10:58:55
ik ben nu 15 kilo afgevallen dankzij het proteine dieet van re-energize en mijn man is 4 kilo afgevallen(had ook geen ernstig overgewicht zoals ik) met de figurel starch blocker en slim combu. goede service en teminste betaalbare prijzen. zeker een bezoekje waard!!! re-energize.nl

22-10-2010
23:05:08
Reactie van mathieu wiersma:

Hoi ,

Ik heb gedurende lange tijd Phazym genomen om toch rijst en brood te kunnen eten. Ik deed 4x 15 minuten per dag buikspieren trainen en 2-3 k 1,5/ 2 uur hardlopen en daarmee is het gelukt om van een buikje naar 6 pack te gaak . Het werkt dus absoluut .Ik was toen 22 . Maar omdat ik ook aan fitness deed ( bankdrukken etc ) at ik op een gegeven moment best veel koolhydaten terwjl ik voor phazym dat nauwelijks deed en ongeveer 12% vet had dus droog maar wel een klein vetrandje en al veel trainde. Er is wel een maximum van 2-3 tabletten per dag . Want op een gegeven moment nam ik er 4 per dag en kreeg ik heel veel acne op mijn gezicht......
Ik ben nu 25 en overweeg weet te beginnen met een kuur van 1 per dag .

DE reden dat ik zeker weet dat phazym werkte is dat na een jaar het uit voor mij nog steeds onduidelijke redenen niet meer verkocht werd bij onze vitamenewinkel en toen ik overstapte naar hun alternatief met zgn ook phase2 erin begon ik ik het al gelijk te merken na ongeveer 1 maand. Nu heb ik echter (tot mijn vreugde) gezien dat het via webshops wel verkrijgbaar is.

Groeten

29-05-2010
17:52:30
Reactie van régine:

Melisa,
Tien kilo afvallen kan zomaar, heel snel. Met een crash-dieet ben je het in no-time kwijt. Ik zou pleiten voor 'langzaam maar zeker'. Phase 2 kun je natuurlijk als ondersteuning gebruiken, maar aan mij heb je dan niets als tipgever. Ik ben van mening dat je alleen af kunt vallen wanneer je gezond eet, maar ook voldoende beweegt. Dieetgoeroes en pillenfabrikanten die zeggen dat dat niet hoeft zijn niet per definitie leugenaars, maar het helpt wel heel erg mee aan de vetverbranding en daar doe je het uiteindelijk wel voor! Lukt die omschakeling niet zomaar, beloon jezelf dan voor iedere kilo die je kwijtraakt. Extra straffen wanneer je niet afvalt of een beetje aankomt hoeft niet. Die kilo extra is al 'straf' genoeg.
Je moet op zoek naar iets dat bij je past. Dat kan in één keer raak zijn, maar de meeste mensen hebben meerdere dieten geprobeerd voor ze datgene vinden dat bij hen past.
Ik wens je succes!!

29-05-2010
16:16:51
Reactie van melisa:

hallo allemaal,

ik had een vraagje ik wil graag 10 kilo afvallen!! ik ben op zoek gegaan via internet en kwam op phase 2 uit!! Mijn vraag is of het wel bij mensen die dit hebben gebruikt wel heeft gewerkt?
is het wel goed? val je wel af? komen de kilo's niet meer terug?

Hoop dat ik z.s.m. antwoord kan krijgen...

Met vriendelijke groet,

Melisa

24-02-2010
22:04:55
Sorry maar dat is inderdaad jouw mening dat jij denkt dat het niet werkt. Naar een huisarts gaan doe ik al maanden, iedere 4-6 weken ff kijken of men bloeddruk goed is etc. Men bloeddruk is nog nooit zoo ontzettend goed geweest. Wat je tikt dat het niet goed is voor je gestel is niet waar, dit heb ik uit laten zoeken (natuurlijk) en dit heeft geen effect op je lichaam omdat je dit al een geruime tijd doet. bij mij werkt dit, en dit is het beste wat ik ooit gedaan heb. Tuurlijk zullen er andere mensen anders over denken, maar ik ben het levende bewijs ervan dat het wél kan werken. Het dr. Frank dieet vind ik persoonlijk een slap aftreksel van het Atkins dieet, wat bijna precies hetzelfde is, ik vind alleen dat je beter begeleid wordt bij het Atkins. een dietiste vind ik niks, het zijn allemaal leugenaars, en ik spreek uit ervaring. hoe vaak ik wel niet om de tuin ben geleid, je moet dit eten je moet dat eten en zoveel van dat en zoveel van zus... waar niks uiteindelijk van klopt en je uiteindelijk zwaarder eruit komt!! En ja, dit heb ik al meerdere keren meegemaakt, vandaar dat ik het absoluut niet heb op dietisten. Toen ik als kind daarheen ging, at ik totaal geen snoep of wat dan ook en ik kwam een kilo in de week aan!! Leg dat maar eens uit, niemand kon het uitleggen, uiteindelijk ging ik weg bij haar en ik viel af omdat ik mijn eigen patroon aanpaste zonder hulp van wie dan ook. Ik ben er trots op dat ik al 19 kilo kwijt ben via het Atkins dieet, ik zweer er bij.

Maar goed om een lang verhaal kort te maken (aangezien ik al wat meegemaakt heb qua dieten), iedereen moet doen wat hij of zij denkt dat bij haar of hem past en waar diegene zich prettig bij voelt. uiteindelijk is het een levenslange straf het dieten of om een pondje meer te zijn. Ik ben van een maat 48/50 naar nu een maatje 42 gegaan en ik ben er zo trots op.! Nu nog 1 maatje kleiner en dan ben ik tevreden en dan eindelijk mijn operatie! (buikwand) ben al tot 3 keer toe goedgekeurd maar omdat wij nog een kindje willen moet ik nog wachten. En ga ik volgend jaar in ieder geval met een maatje 40 men bruiloft in!

24-02-2010
17:08:49
Reactie van regine:

Ik ben wel benieuwd naar Kim, gezien haar reactie al in 2007 is geplaatst. Dus Kim, als je dit leest; laat eens weten of het jou geholpen heeft en of je nog 'bezig' bent met jouw gewicht.

24-02-2010
00:02:38
Reactie van els:

BIJ MIJ WERKT HET ABSOLUUT NIET..... HELAAS ( DOE NU HET DR FRANK DIEET EN BEN INMIDDELS NA 4 WEKEN 4 KILO KWIJT) :-D :-D

21-02-2010
22:33:08
Reactie van regine:

En dat is ook niet helemaal waar.........
Als je de ene week 'normaal' eet (waarschijnlijk eet je dan meer en niet helemaal gezond) en de andere week Atkins doet, zul je waarschijnlijk juist het tegenovergestelde bereiken.
Atkins is net als het South Beach Dieet opgebouwd in fases. Die fases zijn er niet voor niets.
Het heeft allemaal te maken met de reactie van je lichaam op bepaalde waarden. In dit geval het glucosegehalte (suikerspiegel) die een gezonde vorm en ritme aanneemt doordat je met de juiste regelmaat de juiste producten eet en de 'verkeerde' producten laat staan.
Wanneer je deze methode om de week gaat toepassen is het effect weg en bovendien weet je lichaam niet waar het aan toe is en gaat zelf 'aanvullen' en 'afnemen' wanneer het teveel of juist te weinig van je krijgt. Hierdoor raak je uit balans en niet alleen met je gewicht. Ik vermoed dat je er zelfs ziek van kunt worden.
Als je het toch echt op deze wijze wilt gaan doen, raad ik je aan dit eerst goed te onderzoeken. Ga bijvoorbeeld eens naar je huisarts en kaart dit aan. Misschien helpt een gesprek met een voedingsdeskundige.

1  2  3  4  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim