online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - eiwitdieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

eiwitdieet

17-05-2007

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het eiwitdieet? Maar dan de korte versie? welk merk is betaalbaar en werkt echt?

13-08-2010
19:26:16
Reactie van jolanda:

Ik ben via via bij het eiwitdieet terecht gekomen. In eerste instantie dacht ik dat het alleen via een dietiste kon, maar ik kwam erachter dat je de producten die je nodig hebt voor het dieet heel makkelijk online kunt bestellen. Ik kwam terecht bij fitmeteiwit. Ik ben in 2 maanden 10 kilo kwijt geraakt, het ging echt super gemakkelijk en snel, maar niet ongezond snel gelukkig! Ik raad het iedereen aan die alle dieten al een keer heeft geprobeerd.

Groeten, Jolanda

13-08-2010
19:25:19
Reactie van jolanda:

ja

26-07-2010
10:12:15
Reactie van benthe:

haverkate: dan zou je iets als Dr. Frank moeten proberen, dat is met 'normaal' eten ipv maaltijdvervangers..

Rose is idd slecht! En volgens mij is knoflooksaus ook niet bepaald gezond. Gewoon ff een paar dagen in het gareel en dan komt alles goed!

26-07-2010
09:29:28
Reactie van daphne:

Is dit een grap?4 glazen rosé?Tja ik mag bij dit dieet echt geen alcohol! 4 glazen rosé is ongeveer 400 calorieeen. hahaha

26-07-2010
09:22:05
Reactie van juul:

4 champignons,5 kleine spiesjes gegrild vlees met knoflooksaus,en 4 glazen rose.

groetjes juul

26-07-2010
07:59:00
Reactie van daphne:

Alleen vlees eten is niet voldoende je moet het combineren met groenten.En hoveel vlees heb je op?

26-07-2010
06:00:55
Reactie van haverkate:

Ik heb een vraag kan je ook eiwitdieet volen zonder zo'n duur apkket aan te schaffen bv. om alleen voedsel te eten wat eiwiten bevat zeg maar wat ik vind het allemaal nogal prijzig. alle tips zijn welkom.

26-07-2010
00:39:45
Reactie van juul:

beste mensen

gisteren alleen vlees gegeten op feestje dus zonder koolhydraten
toch de volgende ochtend 9 ons erbij
ben helemaal gefrustreerd,hoe kan dat nou ???

25-07-2010
20:31:03
Reactie van benthe:

Hoe bevalt het bestellen via de website, en dus zonder begeleiding afvallen?
Ik heb hier een pakket van WLS staan om na mijn vakantie mee te beginnen, maar ik ben heel bang dat ik de begeleiding mis, en ik kijk dus eerst ff hoe het gaat, en anders ga ik toch maar Sanaslanken. (dan heb ik wel die stok achter de deur..)
Motivatie heb ik gelukkig wel, want ik ben m'n buikje zoooo beu, en zie er echt tegenop om dik op vakantie te gaan, maar dat is gelijk een goede stimulans om er nu eens echt wat aan te gaan doen!

25-07-2010
15:03:17
Reactie van mariel:

Jammer dat "dikkertje" het proteine dieet slecht bevallen is! Ieder dieet is natuurlijk als een tijdelijk periode bedoelt en als bezinning voor hoe je het na het dieet als leefwijze op pakt! We zijn niet voor niets dik geworden....En wat voor de buurvrouw werkt als 'normaal' eetpatroon, wil niet automatisch ook voor jou werken! Ik denk wel dat bijvoorbeeld het PROTIE Dieet, dus eiwitrijk, voor de meesten mensen moet werken en waar je je ook heel goed bij voelt. Je huid blijft ook mooi en je voelt je heel energiek. Dat is bij veel dieeten niet zo. Hoe je het NA het dieet oppakt, dat ligt aan jezelf. Ik heb mijn draai aardig gevonden met eiwitrijk eten zoals Atkins, South Beach en dr. Frank het bedoelen. En ik blijf op gewicht én voel mij er goed bij! Ik zou zelf wel een boek willen schrijven.....Maar alle hulde aan Protie dieet, zonder dit dieet had ik 40 kilo gewichtsverlies niet kunnen halen!!

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 14  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim