|
eiwitdieet
17-05-2007
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met het eiwitdieet? Maar dan de korte versie? welk merk is betaalbaar en werkt echt? |
|
|
|
|
03-02-2012 09:01:19 |
Reactie van jorinde:
Sophie goed gedaan! Knap hoor! En succes nog met afvallen! Ik hoop dat het bij mij ook gaat lukken. |
|
03-02-2012 08:45:58 |
Sofie was ik dus :-) |
|
03-02-2012 08:45:43 |
Ik heb op 1/9/2011 een reactie geplaatst met de vraag of het normaal was dat het na 3 weken niet meer zo snel ging.
Nu zijn we 6 maanden verder... Ik ben blijven volhouden en ben 27 kilo kwijt. Ik ben meer kwijt dan ik ooit gedacht had. In het begin gaat het razend snel, maar nadien gaat het een heel stuk drager. Maar ik ben zeer tevreden en ben erg blij dat ik heb vol gehouden.
Ik moet zeggen dat ik ook wel regelmatig ben beginnen sporten nadat ik de eerste 10 kwijt was.
Maar het werkt zeker (alle proteïne-diëten denk ik wel) maar blijven volhouden dus. En goed afbouwen (daar ben ik nu nog mee bezig).
Succes allemaal. |
|
03-02-2012 08:37:36 |
Reactie van jorinde:
Hallo,
Ik ben afgelopen week begonnen met het eiwit dieet met behulp van 'Whey Perfection'eiwit. Nu wil ik graag overstappen naar 'Afslank-eiwit' (beide van fit en body) maar weet iemand of dit verstandig is (heb ook nog geen antwoord mogen ontvangen van fit en body) Ik ben begonnen met proefzakjes maar wil nu graag verder bestellen. -Kan ik overstappen van 'Whey Perfection' naar 'Afslank-eiwit' -Komen de smaken een beetje overeen?
Bedankt!! |
|
13-09-2011 16:59:15 |
Reactie van marleen:
Ik heb zojuist de eiwitshakes van body en fit binnen gekregen, maar helaas zat er geen gebruiksaanwijzing bij die verteld wat ik er bij moet eten. Het liefst zou ik 3 x daags shaken zonder er iets bij te eten, mag dit? Ik wil 13 kilo kwijt |
|
02-09-2011 07:57:26 |
Reactie van annette:
hallo,
In het verleden goede resultaten geboekt met het eiwit dieet. Echter nu krijg ik pijn in vingers, soms in de spieren in mijn armen. Het lijkt erop dat ik teveel eiwitten krijg en jicht achtige klachten krijg. Dit wordt minder als ik normaal eet. Dus voor mij helaas..... Ik ga w.s. het EGA dieet proberen. Gaat wel langzamer misschien maar ik krijg wel alle voedingsstoffen. Succes allemaal. |
|
01-09-2011 22:36:24 |
Reactie van steven verburgh:
Beste ,
Zeker niet opgeven . Dit is normaal in de derde week . Velen ervaren dit . Je zal op het einde van week 4 weer zeer tevreden zijn . Zou dit technisch kunnen uitleggen maar daar heb je geen boodschap aan . Verder doen zou ik zeggen en veel succes nog |
|
01-09-2011 18:33:41 |
Reactie van sofie:
Hallo,
Ik ben nu 3 weken bezig met een proteïnedieet. De eerste week was ik 2700 kg kwijt. De 2de week 2300. En de derde week: niks. Hoe kan dit? Ik heb niks anders gedaan dan de vorige weken, heb geen enkele keer van het dieet afgeweken. Veel gedronken, genoeg groenten gegeten, voldoende maaltijden, etc. Ik wil er de brui aan geven en zoek nog een beetje moed. Iemand hier die ook even stil stond en nadien toch weer vermagerde?
Alvast bedankt,
Sofie |
|
09-08-2011 19:48:30 |
Reactie van steven verburgh:
Best,
Heb al een aantal dingen door elkaar en afzondelrijk uitgeprobeert . Kom enke tot de vaststeling dat de meeste verkopers en aanbieders er zelf zeer rijk van worden .
Ben via een sportarts gegaan voor een dieet . Basis is ook daar 2 shakes en 1 normale warme maaltijd ( zonder aanrdappelen ) . Voordeel is dat de shake ( 750 Gr voor 25 dagen ) best lekker is , verkrijgbaar in 4 smaken en maar € 36 kost .
Vermoed dat deze te vergelijken is met GIshake die nagenoeg het dubbel kost . Maarja , iemand moet de site en promotie betalen .
Moraal van mijn verhaal . Laat je nooit vangen voor veet te dure producten , maar hou het eenvoudig en het best bij een sosiaal eetpatroon . |
|
26-07-2011 14:51:14 |
Reactie van maaike:
Heeft iemand met betrekking tot het eiwitdieet ervaring met het gebruiken van verschillende merken door elkaar? Ben bezig met prodimed, en het werkt heel goed, maar ik vind de smaak verre van lekker...! Sommige dingen vind ik wel te doen, zoals de choco drank en de crackertjes, maar ik heb nu ook wat dingen van protislank besteld. Weet iemand of het kwaad kan de producten door elkaar te gebruiken? |
|
|