Gezonde Gewoontes
3 x DVD

19 simpele (voedings)gewoonten
die je slank maken en houden

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

eiwitdieet

17-05-2007

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het eiwitdieet? Maar dan de korte versie? welk merk is betaalbaar en werkt echt?

12-12-2013
22:30:27
Reactie van lara:

Hey Fabio,
Ik ben wel benieuwd naar je meting. Hoe is het gegaan vandaag?
Groetjes,
Lara

12-12-2013
07:30:08
Reactie van joris:

Bij mijn weten kan je enkel via het bloed (of soms urine) te weten komen welke vitaminen en mineralen je nodig hebt... zou mij dus zeer hard verwonderen dat die man dat kan.
Volgens mij gewoon iemand die wat geld wil verdienen met z'n aparaten. :)

Volg gewoon een proteinedieet voor bv 7 dagen en je zal zien dat je afvalt. Ik heb mijn producten de eerste keer gewoon gekocht op de site gezondheidshoek, pakket koste mij 70€ en ik was de eerste week 2 kilo kwijt.
Heb je na die week geen goed resultaat, wat mij zou verwonderen, dan zou ik gewoon naar mijn huisarts gaan en bloed laten prikken. neem dan gewoon bij wat nodig is van supplementen om uw dieet verder te zetten.

Heb je echt een supergroot overgewicht en val je veel af, dan zou ik ook aan sport doen, liefst fitness, anders krijg je een uitgerekte huid die slap gaat hangen.

Volgens mij ga je op de manier dat jij nu bezig bent, zeer veel geld kwijt zijn en uiteindelijk ben je niet op dieet maar gewoon op je voeding aan het letten, en eerlijk gezegd, als je stopt met naar die persoon te gaan, ben je weer bezig zoals ervoor. ;)

11-12-2013
21:13:03
Reactie van fabio:

Hey,
Hoe de test juist gaat, weet ik nog wel niet. ik weet wel dat je aan een soort computer hangt met enleke sensors en dat je een kwartier in de zetel moet zitten zonder iets te zeggen en aan zo weinig mogelijk te denken en blijkbaar zou hij aan de hand van die resultaten kunnen zien hie je metabolisme is en wat voor specifieke voeding je juist nodig hebt om af te vallen en om in ketose te geraken. hij kan inderdaad ook de hoeveelheid vitamines en mineralen opsporen en als er tekorten zijn.
Ik kijk er echt naar uit morgen, dus ik hou je op de hoogte.

11-12-2013
19:42:41
Reactie van lara:

Hoi Fabio,
Da's interessant dat die voedingskundige je gaat testen. Hoe doet ze dat? En controleert ze dan de hoeveelheid vitamines en mineralen in je lichaam?

11-12-2013
00:28:25
Reactie van fabio:

Hey Lara,
Ja dat klopt van die vetten, ik denk dat ik daar mis ben en niet genoeg vetten eet.
Donderdag heb ik een afspraak met een voedingsdeskundige die me op van alles gaat testen en kijken wat voor 'n voeding ik het beste nodig heb om a te vallen.
Ik heb gisteren een keto test gedaan, maar volgens die stick zat ik niet in ketose.
Even afwachten naar donderdag en dan weten we hopelijk meer.
Ben je zelf ook met dieeten bezig? Of het Atkins dieet?

10-12-2013
23:06:26
Reactie van lara:

Fabio, klopt het niet dat je ook vetten moet eten om in de ketose te raken? Omdat een te veel aan eiwitten zich om kunnen zetten in koolhydraten. Ten minste, dat heb ik eens gelezen in een boek over Atkins dieet. En meet je ook met ketosestrips?
Groetjes,
Lara

10-12-2013
07:36:00
Reactie van fabio delhaye:

Hey Laura,
Nee die whey ken ik niet, aangezien ik vroeger veel getraind heb in de fitness gebruik ik dezelfde als toen van xxl nutrition whey delicious of diet shake. Ik denk dat ik de juiste balans moet vinden om in ketose te komen, en dat lukt me jammer genoeg nog niet denk ik.
Ach ja, blijven doorgaan. :)

09-12-2013
23:43:04
Reactie van lara:

Hoi Fabio,
Als je te veel eiwitten binnen krijgt, kun je ook dikker worden. Wat voor 'n wheypoeder heb je eigenlijk? Is het met een zoetstof? Ik wil er eentje proberen van Royal green. Die is puur natuur, maar schijnt niet lekker te zijn. Daarom heb ik 'm niet niet geprobeerd. Is ook duur, da's ook een minpunt. Ken je die?

09-12-2013
19:44:22
Reactie van fabio delhaye:

Mijn whey shakes zijn koolhydraat en vet arm, en ik probeer zo weinig mogelijk koolhydraten binnen te krijgen, daarom dat ik alleen maar mager eten eet zoals kipfilet en veel vis en groenten.
Ik zal dit nog even proberen zoals ik nu bezig ben. moest dit niet helemaal lukken, dan zal ik echte zakjes moeten kopen om te dieeten.

09-12-2013
19:08:02
Reactie van joris sterckx:

Whey shakes moet je mee opletten, er zijn er ook op de markt die veel of meer koolhydraten bevatten voor mensen die bv aan fitness en dergelijke doen.

Als je shakes neemt, moet je die nemen voor een dieet. ;)

Je kan ook natuurlijke eiwitten gaan innemen, maar dan moet je nog altijd zorgen dat je zo weinig mogelijk koolhydraten binnenkrijgt.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 25  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank