welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Prodiet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Prodiet

29-05-2007

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met Prodiet (proteinedieet) en dit bevalt mij reuze goed. Ik was vanmorgen 2,8 kilo lichter. Iedere dag sta ik op de weegschaal, ik weet dat je dat zo min mogelijk moet doen, maar ik ben nogal nieuwschierig en zie graag snel resultaat!

Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben en misschien leuke/lekkere tips hebben.

Groet,
Vanessa

21-09-2017
12:50:41
Reactie van elisa:

Hallo Allemaal,

Jaren geleden met Prodiet begonnen, en het ging super.
Door de tijd toch weer aangekomen door eigen schuld, toch de producten weer besteld, ik ben gek op de desserts, en de crackers kaas, de desserts vullen goed en weinig koolhydraten , en de crackers ook met een plak kaas erop, gisteren ( 20 -9-2017 ) begonnen en vanmorgen 700 gr eraf, wel gisteravond gewoon 3 glaasjes rosť genomen en geen honger.
Ik doe niet het dieet wat op de site staat, s morgens eerst 1 glas grapefruit ( rode ), daarna 2 gekookte eieren met herbamare, s middags het dessert gemengd met ongezoet alpro, daarna kaascracker met plak kaas, s avonds grote kipfilet , daarna lekker rosť , en inplaats dat ik de zak chips pakte 1 kaascracker met kaas.

Toppie ik ga er weer voor.

allemaal succes !!!!

27-06-2017
11:15:03
Reactie van mayke:

Hallo,

Nog even wat kilo's afvallen voor de vakantie, ProDiet dieet vorige week mee begonnen en al 3,2 kilo lichter! Het dieet is makkelijk met fases en ben gestart met een Starterspakket! Zojuist wat andere producten los besteld. Iemand ervaring met de Supplementen van ProDiet? En zijn er meerdere mensen met dit dieet bezig?

02-08-2012
15:21:44
Reactie van fokke:

hebben jullie ook ervaring met dit dieet als je in de overgang zit? groet, nancij

06-05-2012
13:59:11
Reactie van -:

Hallo Anton,

Nee, het hongergevoel dat je de eerste drie dagen (tot maximaal een weekje) ervaart, blijft weg.
Wanneer je uiteindelijk weer normaal gaat eten (na lange tijd van dieŽten) zul je ook merken dat je sneller vol zit. Dit gevoel zal na langere tijd ook weer weggaan.

groet,
Cathy

06-05-2012
08:33:06
Reactie van -:

Reactie van Anton,
Hoi allemaal. Ben ook van plan prodiet te gaan gebruiken. Heb al jullie reacties gelezen maar wat me opvalt dat het laatste jaar bijna geen reacties meer binnenkomen. Is iedereen gestopt?
Wat ik zou willen weten is of het hongergevoel ook na twee of drie weken wegblijft, of komt dat gewoon weer terug?

Groet,
Anton

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 29  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank