welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŰtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Prodiet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Prodiet

29-05-2007

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met Prodiet (proteinedieet) en dit bevalt mij reuze goed. Ik was vanmorgen 2,8 kilo lichter. Iedere dag sta ik op de weegschaal, ik weet dat je dat zo min mogelijk moet doen, maar ik ben nogal nieuwschierig en zie graag snel resultaat!

Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben en misschien leuke/lekkere tips hebben.

Groet,
Vanessa

05-10-2010
10:31:42
Reactie van naatje82:

Het Prodiet-kantoor is gevestigd in de buurt bij mij waar ik zo'n folder heb gekregen. Daar staan voedingstabellen in van wat je wel en niet mag tijdens de verschillende fases. De dranken die ik mijn vorige berichtje opnoemde, zijn de dranken die vermeld staan in het voedingstabel van fase 1.

Nu heb ik hier en daar (verschillende forums) gelezen dat je 1 x per dag ook cola light mag drinken maar dat doe ik zelf niet omdat ik dan bang ben dat het een gewoonte gaat worden. Ik hou het zelf bij minimaal 1,5L water per dag met af en toe een glaasje Crystal Clear.

Je bent zelf degene die het dieet "moet" volgen dus ben er ook best wel voor om het jezelf zo aangenaam mogelijk te maken (wel met mate uiteraard ;-)).

De manier hoe ik het doe, werpt in iedergeval zijn vruchten af en blijf ik het ook gewoon volgen.

Groetjes,
Naatje

05-10-2010
10:25:51
Reactie van anderhalf:

1 Actieve fase, de afslankingsfase
Tijdens de strikte ProDiet kuur

Ontbijt
Ongezoete drank met 1 eiwitportie (ProDiet product naar keuze) Ongezoete dranken zijn water (mineraal, bruisend), caffe´nevrij koffie of thee (zoeten met aspartaam), cola light en S chweppes tonic light.
(2 x maal daags O'Marine en Kalium supplement)
Middagmaal

Toegelaten groenten met 1 eiwitportie (ProDiet product naar keuze)
Namiddag
1 eiwitportie (ProDiet product naar keuze)
Avondmaal
Toegelaten groenten met 1 eiwitportie (ProDiet product naar keuze)
+ kalium suppletie, indien nodig vitaminen, mineralen,...

gelezen op de site van..

05-10-2010
09:19:15
Reactie van naatje82:

Hallo anderhalf,

Met Prodiet mag je eigenlijk alleen koffie & thee (zonder suiker), water, spa rood en 1 glas rode wijn drinken. Dit houdt in dat je ook geen light producten mag drinken. Ik moet eerlijk toegeven dat ik af en toe weleens Crystal Clear drink. Met Prodiet mag je ook geen fruit eten en met Crystal Clear krijg je toch een lekkere frisse fruitsmaak in de mond.

Succes!

Groetjes,
Nathalie

04-10-2010
23:11:38
Reactie van anderhalf:

ik wil binnenkort beginnen met een soort gelijk dieet.
heb de shakes (verschillende smaken)besteld via sportsuplementen site
is stuk goedkoper dan de rest
ik las dat je in fase 1 geen light produkten mag gebruiken
geld dit ook voor light drinken?

ik weeg momenteel 78/79 kilo
wil naar 70 kilo
met de resultaten die ik hier lees moet het redelijk makkelijk zijn

04-10-2010
10:31:52
Reactie van naatje82:

Goedemorgen!

Volgens mij heeft de site er een tijdje uit gelegen maar gelukkig doet 'ie het weer =)

Hoe gaat het met iedereen? Met mij gaat het goed! Ben nu 18 dagen bezig, vandaag mijn 19e dag. Met het gewichtsverlies gaat het ook allemaal toppie. Ben nu in totaal 5,6 kilo lichter. In mijn eerste week was ik al ruim 4 kilo kwijt, helaas ging het in mijn tweede en derde (tot nu toe) niet zo snel... Maar denk dat dat ook maar goed is, anders zou ik wel heel snel op mijn streven zijn, en zoveel afvallen per week is volgens mij ook niet goed.

Morgen moet ik weer naar de voedingsconsulente om me te laten wegen. Komend weekend doe ik mee met De 4 Mijl van Groningen (6,4 km hardlopen) en ben benieuwd hoe ik dat moet doen met het eten. Ben namelijk zelf van mening dat ik het niet red met alleen maar Prodiet-producten, heb wel meer koolhydraten nodig anders kan je me halverwege de loop wel opvegen. Dus ga dat morgen even navragen over hoe ik dat het beste kan doen. Jullie tips?

Nou succes iedereen verder!

Groetjes,
Naatje

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 29  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006«
Design: Esther en Frank
Software: Frank