welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Prodiet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Prodiet

29-05-2007

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met Prodiet (proteinedieet) en dit bevalt mij reuze goed. Ik was vanmorgen 2,8 kilo lichter. Iedere dag sta ik op de weegschaal, ik weet dat je dat zo min mogelijk moet doen, maar ik ben nogal nieuwschierig en zie graag snel resultaat!

Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben en misschien leuke/lekkere tips hebben.

Groet,
Vanessa

20-09-2010
10:34:35
Reactie van miek:

onvoorstelbaar hoe snel het gaat. in 2 dagen 2,5 kilo eraf!!! als het zo doorgaat ben ik in 3 weken onder mijn streefgewicht!!! zo snel zal het wel niet gaan. bij elk dieet gaat het de eerste dagen snel, maar het motiveert wel. over 2 dagen ga ik lekker op vakantie en ga daar door met het dieet. Ik wil in eerste instantie 10 kilo kwijt, maar liever 15. Succes allemaal

20-09-2010
07:46:52
Reactie van gabrielle:

Hoi allemaal
Ik was ook een tijdje begonnen dan weer gestopt, maar nu dat ik jullie berichtjes ziet motiveerd me om dit nogmaals te beginnen.
Er moet ongeveer 10kg af. Ik begin vandaag samen en kom op we kunnen het wel ;)
Ik wens jullie allemaal veel success!

19-09-2010
22:07:50
Reactie van terra:

Hoi, ik heb er ongeveer 4 a 5 maanden over gedaan, alle fases keurig doorlopen. 5 producten per dag: shakes, soep, reep, omelet en tot slot een dessert. verder veel groenten en spa blauw.
Niet misselijk geweest. Kalium geslikt en extra vitamines. Zo licht mogelijk gegeten, dus 's avonds alleen die omelet (en soms een crepe) met veel groenten.

Helaas ben ik dus weer aangekomen, lang niet zoveel als eerst maar toch (ga nu niet meer op weegschaal staan...) want heb genoten van chocolade, en andere lekkere dingen. het oude patroon weer. Belangrijk dus om daar mee aan de slag te gaan. Wilde eerst niet meer op dieet vanwege jojo effect, maar doe nu even 1 of 2 weken, heb de spullen nog.

succes allemaal!

19-09-2010
21:34:24
Reactie van naatje82:

Hallo Miek,

Ik voelde me de eerste paar daagjes dat ik het dieet volgde ook niet helemaal top! Volgens mij komt het omdat je lichaam eraan moet wennen. Na die eerste paar daagjes voelde ik me weer goed. Het duurt ook twee dagen voordat je lichaam in ketose raakt..misschien dat het daar ook aan ligt?

Succes!

Groetjes,
Naatje

19-09-2010
21:21:51
Reactie van miek:

Is het normaal dat je misselijk bent. Ik heb het gevoel dat de spaghetti zich verviervoudigd heeft in mijn maag.... ik krijg niet eens meer een shake weg, heb maar 2 gehad vandaag en spaghetti en een reep

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 29  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank