welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Prodiet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Prodiet

29-05-2007

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met Prodiet (proteinedieet) en dit bevalt mij reuze goed. Ik was vanmorgen 2,8 kilo lichter. Iedere dag sta ik op de weegschaal, ik weet dat je dat zo min mogelijk moet doen, maar ik ben nogal nieuwschierig en zie graag snel resultaat!

Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben en misschien leuke/lekkere tips hebben.

Groet,
Vanessa

19-09-2010
21:19:02
Reactie van naatje82:

Hallo Terra,

Zo zo, 24 kilo met Prodiet..goed man! Hoe lang heb je daar precies over gedaan? Wel ontzettend jammer dat je weer aangekomen bent. Is dat gebeurd ondanks alle fases die je doorlopen hebt? Ik baal ook erg omdat ik weer ben aangekomen maar daardoor ga ik er weer helemaal voor! Mijn streven voor nu is 14 kilo en daar is nu al iets van 2,5 van af, heb dus nog even te gaan.

Jij ook weer heel veel succes toegewenst!

Groetjes,
Naatje

19-09-2010
21:07:29
Reactie van terra:

Hoi Naatje,

ik ben 24 kg afgevallen met prodiet, en sinds ik weer gestopt ben al vrij veel aangekomen.... nu begin ik weer want baal ervan dat ik weer zwaarder ben. dus...ook ik begin weer, succes he!

terra

18-09-2010
16:01:17
Reactie van miek:

Hallo
ik ben Miek en ben vandaag begonnen met prodiet. Ik heb wel heel veel honger... Nu eind van de middag ben ik al wel lichter dan vanochtend. vanavond ga ik spinazie eten met een omelet. als ik zo lees, moet ik na 3 dagen gewend zijn en geen honger meer te hebben. Ik hoop het!!!

18-09-2010
13:12:24
Reactie van naatje82:

Hallo iedereen,

Ik ben weer terug van weggeweest! Ben tijdens de vakanties gestopt en ben toen uiteraard ook weer aangekomen (had geen tijd op af te bouwen). Vanaf afgelopen donderdag ben ik weer begonnen met Prodiet en ga er weer voor de volle 100% er tegen aan! Na twee daagjes Prodiet toch al 1,8 kilo lichter, gaat de goede kant op!

Succes iedereen!

Groetjes,
Naatje82

30-08-2010
12:36:54
Reactie van flauwekel:

wie weet hoe je de parmentier maaltijd smakelijker kan maken?
Ik heb nog 6 zakjes en het staat me enorm tegen, ik vind er geen kraak of smaak aan zitten.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 29  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank