welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Prodiet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Prodiet

29-05-2007

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met Prodiet (proteinedieet) en dit bevalt mij reuze goed. Ik was vanmorgen 2,8 kilo lichter. Iedere dag sta ik op de weegschaal, ik weet dat je dat zo min mogelijk moet doen, maar ik ben nogal nieuwschierig en zie graag snel resultaat!

Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben en misschien leuke/lekkere tips hebben.

Groet,
Vanessa

01-07-2010
09:59:18
Reactie van giselle:

Hoi Gabrielle,

Ik ben er ook mee bezig maar gaat langzaam, wat eet je per dag ook tussendoortje? want misschien doe ik iets verkeerd of zo.
Groetjes
giselle

24-06-2010
19:03:58
Reactie van gabrielle:

Hoi, zonde Naatje82, dat je stopt, je was zo enthousiast en goed bezig. Maar als je je accepteert zoals je bent, ga je toch lekker van je vakantie genieten. Heel veel plezier!!
Ik ben nu 15 kilo kwijt,in 12 weken, mijn armen zijn enorm slap, helaas, maar verder ben ik trots op mezelf. Ga over 10 dagen op vakantie, dan begin ik in fase 2. Wil nog een paar kilo's.
Ik heb via dieetwebshop artikelen besteld, valt tegen. De prodiet producten zijn veel lekkerder en beter.
Succes allemaal, en een goede zomer.
ps. er wordt niet zoveel gereageerd, klopt dat? Is iedereen ermee gestopt?? Nee toch, het is toch goed vol te houden?
Groetjes Gabrielle

21-06-2010
17:53:05
Reactie van naatje82:

Hallo iedereen,

Mijn motivatie is momenteel een beetje ver te zoeken. Dit komt omdat ik over een paar dagen 3 weken met vakantie ga, en omdat ik nu meer snak naar ander soort eten. Ik heb nog een aantal zakjes Prodiet-producten thuis liggen en maak die ook nog op voordat ik met vakantie ga maar het strikt volgen van het dieet wordt 'm niet meer. Na mijn 3 weken vakantie ga ik er weer tegenaan!

Groetjes!

11-06-2010
17:26:51
Reactie van gabrielle:

Hallo afvallers,
Met dit weer hoeven we nog niet in badpak, maar gaat het goed met iedereen?
Ik ben nu 13 kilo kwijt, in 10 weken en ik ben reuze trots op mezelf.
Het weekend 2 keer een salade met geitenkaas en walnoten gegeten, daar geniet ik dan enorm van. Ik wil nog ongeveer 6 kilo, ga nu langzaam aan naar fase 2. Ik vind het goed vol te houden, en ben daarom nog in fase 1, bang dat het anders niet meer lukt, wie heeft er ervaring met fase 2, val je dan nog wel af??
Succes allemaal weer, en een gezellig weekend, met radijsjes en komkommer.
ha,ha,. Groetjes van Gabrielle

08-06-2010
17:24:16
Reactie van naatje82:

Hallo iedereen,

Hier weer een update van mij.

Dit wordt mijn derde week Prodiet alweer, het gaat snel! Moet wel zeggen dat ik nu wat meer 'last' krijg van lekkere trek. Heb gisteren wel geroosterde sojanootjes gehaald en dat vind ik ook wel lekker maar toch heb ik zin in snoepjes of chips =( Tot nu toe heb ik alle verleidingen kunne weerstaan dus dat is wel weer goed! Zijn er nog mensen die tips hebben voor mij?

Groetjes Nathalie

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 29  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank