welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Prodiet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Prodiet

29-05-2007

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met Prodiet (proteinedieet) en dit bevalt mij reuze goed. Ik was vanmorgen 2,8 kilo lichter. Iedere dag sta ik op de weegschaal, ik weet dat je dat zo min mogelijk moet doen, maar ik ben nogal nieuwschierig en zie graag snel resultaat!

Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben en misschien leuke/lekkere tips hebben.

Groet,
Vanessa

03-06-2010
10:53:40
Reactie van sas:

Hoi hoi,

Wat zijn jullie allemaal goed bezig! Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest, maar kom nu toch weer even langs om te kijken hoe het met iedereen gaat.

Ik ben zelf inmiddels bijna 18 kg kwijt en wil nog minimaal 3, maar het liefst nog 8 kg kwijt. Ik zit nu in fase 3, dus ik begin weer langzaam koolhydraten toe te voegen. In de ochtend begin ik met een Prodiet chocodessert of pannekoek. Tussen de middag twee "gewonen" boterhammen met rosbief/filet americain/kipfilet en s'avonds een heerlijke salade met kip of vis. Vanaf deze week doe ik daar wat gekookte pasta doorheen. Heerlijk!

Wel moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wat meer zin krijg in snaaien. Dat komt natuurlijk door het toevoegen van de koolhydraten, daarvan krijg je weer meer trek. Ik eet nu soms wel weer een dropje of een paar ongezouten pinda's.

Het afvallen gaat echter nog wel door. Gemiddels zo'n 1 kg per week. Maar ik verwacht, dat nu in fase 3, het afvallen wordt beperkt tot hooguit een halve kilo in de week. We wachten af!

Succes iedereen en op naar een slanke zomer!

Groetjes,
Saskia

03-06-2010
09:41:24
Reactie van trudi:

Ik ben vandaag een week bezig met Prodiet. Ik ben 3,6 kg afgevallen. Ik ben heel erg tevreden, het is goed te doen, ik vind veel dingen lekker en ik vind dit de uitvinding van de eeuw.

01-06-2010
19:25:58
Reactie van gabrielle.:

Ik ben nog in fase 1, veel te bang dat het anders nog langzamer gaat.
Maar het is goed te doen. Ik hoop dat jij binnen 4 weken , dus eigenlijk in totaal 5 weken, 10 kilo kan afvallen. Mij is dat niet gelukt, terwijl ik wel streng voor mezelf ben. Maar iedereen is anders tenslotte.
Succes, en op naar een slanke en zonnige vakantie. Groetjes.

01-06-2010
18:53:04
Reactie van naatje82:

Zo jij bent ook goed bezig hoor Gabrielle! In welke fase zit jij nu, 1 of 2? Omdat ik net begonnen ben, zit ik nog in fase 1. Zolang het na langere tijd nog prima vol te houden is, stap ik nog niet over naar fase 2. Voordat ik op vakantie ga (over 4 weken) wil ik het liefst nog 7,8 kilo afvallen. Dan is mijn BMI goed maar uiteindelijk wil ik nog wat kilootjes kwijt..dat bewaren we voor na de vakantie ;-)

Normaalgesproken sport ik 4 ą 5 dagen in de week alleen vorige week de hele week niet gesport. Ik voelde me niet lekker; misselijk, een beetje futloos. Maar ik ga zo weer voor het 'eerst' sporten, ben benieuwd!

Nou veel succes Gabrielle en alle anderen!

Groetjes!

01-06-2010
18:38:47
Reactie van gabrielle:

Hallo, na 9 weken ben ik 11 kilo kwijt. Iedere week ongeveer een kilo,
best goed, toch?? Dit weekend wel een lekkere salade gegeten met geitenkaas en een salade met tonijn , de volgende dag. Daar heb ik enorm van genoten.
Ik wil nog 6 kilo kwijt, als het me lukt voor de zomer, ik doe mijn best.
Naatje82, het gaat lekker met jou, zeg. Hoeveel wil je er totaal kwijt???
Ben je ook druk aan het bewegen??
Succes allemaal, groetjes.

Vorige  1  ... 3  4  5  6  7  8  9  10  ... 29  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank