welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Prodiet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Prodiet

29-05-2007

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met Prodiet (proteinedieet) en dit bevalt mij reuze goed. Ik was vanmorgen 2,8 kilo lichter. Iedere dag sta ik op de weegschaal, ik weet dat je dat zo min mogelijk moet doen, maar ik ben nogal nieuwschierig en zie graag snel resultaat!

Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben en misschien leuke/lekkere tips hebben.

Groet,
Vanessa

01-06-2010
17:50:12
Reactie van naatje82:

Na een paar dagen geen forum hier op OpDieet (storing?) nu weer een update van mij.

Zaterdagavond ben ik lekker wezen gaan eten met vrienden van me. Had dus 2 porties pannenkoeken en 2 repen meegenomen voor de noodgevallen. Was van plan om mijn pannenkoeken te nuttigen tijdens het etentje maar heb uiteindelijk toch iets gekozen van het menu; gegrilde zalm met sla en olijf/azijndressing. Dit was precies genoeg voor mij en prima vol te houden. Op de terugweg naar huis (was 1,5 uur rijden) heb ik nog wel 1 portie pannenkoeken gehad als 'tussendoortje'. Wat drinken betreft heb ik me ook netjes gehouden, 1 cola light en de rest water =)

Inmiddels ben ik alweer een ruime week verder met mijn ProDiet en ben na 8 dagen ProDiet al 3,6 kilo afgevallen! Morgen moet ik weer naar de consulente voor een 'officiŽle' weging, ben benieuwd!

Hoe gaat het met de rest?

Groetjes Naatje82

28-05-2010
22:33:08
Reactie van naatje82:

Hier weer een update van vandaag mijn 5e Prodiet-dag.

Het is vandaag weer goed gegaan; geen hongergevoel en ook de misselijkheid en futloosheid is weg, en dat terwijl ik vandaag geen o'marine heb gehad! Vanochtend uiteraard weer op de weegschaal gestaan, en het was weer een juich-moment hihi..

Ik ben erg benieuwd hoe het morgen gaat lopen. Over het ontbijt en de lunch maak ik me geen zorgen, het gaat meer om de middag, avond en eventueel nacht? Ik heb namelijk met vrienden afgesproken om lekker een hapje te gaan eten en daarna nog gezellig te gaan chillen. In eerste instantie wilde ik wel gewoon gezellig mee-eten omdat ik het etentje een tijdje geleden zelf heb georganiseerd. Maar nu ik ook Prodiet-producten in huis heb die ik heel graag eet, denk ik dat ik het gewoon hou op een lekkere simpele salade met mijn zelf meegenomen pannenkoekjes met chocoladepasta light =) Ben van plan om 2 repen mee te nemen (1 extra voor 'noodgevallen') en om 2 porties pannenkoeken klaar te maken zodat ik die in het restaurant kan gaan nuttigen.. Hoop alleen niet dat het restaurant erg moeilijk gaat doen..

Zondag zal ik wel een verslag komen brengen ;-)

Groetjes Naatje82

27-05-2010
14:46:08
Reactie van naatje82:

Het klopt dat je geen 'normaal' brood mag tijdens het volgen van een proteÔnedieet. Alle producten wat ik eet, zijn speciale Prodiet-producten (alles in poedervorm). Gelukkig bestaan deze producten want alleen met shakes en repen zou ik het niet volhouden. Heb zonet weer een lekkere pannekoek gehad als lunch, heerlijk!

27-05-2010
14:41:54
Reactie van -:

Hoi Naatje,Je mag toch geen brood met prodieet??

27-05-2010
09:52:40
Reactie van naatje82:

Goedemorgen iedereen!

Hier weer even een update..

Voelde me gisteren in de namiddag weer licht misselijk, gewoon zo'n *bleghh*-gevoel...herkennen jullie dat? Denk wel dat het door het dieet komt aangezien ik dit gevoel sinds afgelopen maandag heb. Had de afgelopen dagen geen o'marine gedronken alleen 1 kaliumcapsule per dag.

Vanochtend voelde ik me goed toen ik wakker werd. Heb o'marine gehad en dat vond ik toch vies, kreeg het echt niet weg...doe mij dan maar zo'n kaliumcapsule :-p Maargoed, toch wel wat o'marine naar binnengekregen..ben dus benieuwd hoe de dag gaat verlopen.

Net een lekker broodje naar binnengewerkt (half met slankie en komkommer en een halve met chocoladepasta light...jummiee!).. Oja, weer op de weegschaal gestaan (kan het ťcht niet laten) en ben weer 400 gram lichter. Het totaal met Prodiet (3 dagen tot nu toe) staat nu op 2 kilo, best lekker dacht ik zo!

Trudi: succes vandaag en de komende periode met het afvallen!

Ieder ander natuurlijk ook veel succes gewenst!

Groetjes Naatje82

Vorige  1  ... 4  5  6  7  8  9  10  11  ... 29  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank