welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Prodiet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Prodiet

29-05-2007

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met Prodiet (proteinedieet) en dit bevalt mij reuze goed. Ik was vanmorgen 2,8 kilo lichter. Iedere dag sta ik op de weegschaal, ik weet dat je dat zo min mogelijk moet doen, maar ik ben nogal nieuwschierig en zie graag snel resultaat!

Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben en misschien leuke/lekkere tips hebben.

Groet,
Vanessa

26-05-2010
19:17:04
Reactie van trudi:

Hallo allemaal.
Morgen ga ik beginnen met Prodiet. Ik heb vandaag het startpakket gekregen en groente gehaald.
Ik ben in juli 2007 begonnen met het "Cohen" dieet en 43 kg afgevallen in 7 maanden.
Inmiddels heb ik daarvan 25 kg er weer aangegeten. Ik wilde graag iets anders vandaar Prodiet.
Ik moet er een kilo of 30 af hebben. Mijn rechterknie is totaal versleten. Ik ben te jong voor een nieuwe knie (56 jaar) en dus krijg ik een beugel en injecties. Maar ook mijn gewicht moet drastisch minder.
Ik heb jullie berichtjes even door gelezen en veel dingen komen me natuurlijk bekend voor van het Cohennen. Zoals niet naar de wc kunnen en een vieze smaak in je mond.
Een glas lauw water op je nuchtere maag helpt om naar de wc te kunnen. Tegen de vieze smaak, vaak tanden poetsen.
Ik ben heel benieuwd morgen.
Groetjes
Trudi

26-05-2010
08:38:00
Reactie van naatje82:

Goedemorgen iedereen!

Vandaag mijn derde dagje dat ik Prodiet volg. Al twee dagen achter de rug en vanochtend weer 800 gram lichter. In totaal (2 dagen) al 1,6 kilo lichter, jeujj!

Gisteren is mijn dagje goed verlopen. Heb als avondeten toch de omelet champignon geprobeerd en gegeten als wrap met wat groentes erbij (snijbonen, radijsjes, komkommer en sla) en ik moet zeggen dat het me goed gesmaakt heeft!

Het is écht allemaal goed vol te houden, heb totaal geen hongergevoel!

Groetjes Naatje82

25-05-2010
16:45:28
Reactie van gabrielle:

Hallo allemaal. Ik ben nu 8 weken bezig en ik ben 10,5 kilo lichter. Ik sport te weinig, maar ben wel tevreden over het resultaat.
Ik wil nog 4 kilo in fase 1 en dan kijken wat voor lekkers me te wachten staat in fase 2. Ik vind het soms best moeilijk vol te houden, maar heb geen honger en doe het heel serieus.
Allemaal succes.

25-05-2010
10:57:29
Reactie van naatje82:

Goedemorgen iedereen!

Ik heb gisteren mijn eerste dagje gehad! Doordat ik gisterochtend begon met een omelet (champignon) - en deze niet goed viel - heb ik me de rest van de dag ook licht misselijk gevoeld. Had niet veel zin in vloeibaar voedsel, bang dat dat het alleen maar zou verergeren. Ondanks dat ik niet heel veel heb gegeten, heb ik geen hongergevoel gehad.

Vanochtend met een goed gevoel wakker geworden. Voor het ontbijten op de weegschaal gestaan en 800 gram lichter! Zonet de pannekoek naturel met chocoladepasta light gegeten en dit was voor mij goed te doen!

Groetjes!

21-05-2010
22:19:52
Reactie van mariane:

Suc6 Ik ben er na bijna twee weken mee op gehouden. Viel niets af. Hield me er heel erg aan. Nu hoef i maar 5 /6 kilo af te vallen. En ik probeer het binnenkort wel weer een keer aan. Maar even stop.

Vorige  1  ... 5  6  7  8  9  10  11  12  ... 29  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank