online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Laxeermiddelen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Laxeermiddelen

29-05-2007

Goedemiddag allemaal,

Ik hoor de laatste tijd steeds meer over het gebruiken van laxeermiddelen om sneller af te vallen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben al tijden bezig met afvallen, maar niets wil echt helpen.. Ik sport veel en let op wat ik eet. Ik zou laxeer middel wel eens willen proberen maar dan maar voor een weekje, door sommige verhalen ben ik er wel van op de hoogte dat het slecht voor je is op langer termijn.

Heeft iemand er ervaring mee, en helpt het om af te vallen? Of heeft iemand andere tips? Ik ben nu 21 jaar, 1m68 en weeg 60 kg.

Groetjes,
Ninke

07-07-2011
00:06:43
Reactie van christa:

STOP! nu je nog stoppen kunt.
blijf hier niet mee doorlopen dan kom je er niet meer vanaf.
ik weet wat je door maakt, maar je moet iemand inschakelen.
je kan dit niet alleen!

20-06-2011
21:41:21
Reactie van saskia lagerwaard:

Hoi Fay,

Als je meer info wilt over of je een eetstoornis hebt, kijk dan eens op de website van stichting jij in rotterdam. Dat is een organisatie die bestaat uit ervaringsdeskundige vrijwilligers. Zij bieden veel info. En op de website van de sabn is ook veel info te vinden. Succes! Saskia

20-06-2011
17:58:21
Reactie van debs:

Fay, ja je moet hulp zoeken. En je naaste omgeving zal dit zeker niet zien als lastigvallen! Neem aub iemand in vertrouwen. Sterkte.

20-06-2011
17:35:19
Reactie van fay:

Ps. Moet ik hulp zoeken? Het aan iemand vertellen? Anderen lastig vallen met mijn tweestrijd die ik nu voer?

20-06-2011
17:30:43
Reactie van fay:

Hoi,

bedankt voor jullie reactie. Ik sport nu minimaal 7h per week. Maar ik zit met de vraag of ik een eetstoornis heb. >> ? Of ik mezelf serieus moet nemen of dat ik me aanstel? Stoppen kan ik niet meer, het is voor mij eigenlijk al 3 jaar een levenstijl.. Het zit te diep..

Liefs,
Fay

20-06-2011
15:25:12
Reactie van nadia:

kijk omdat de film radeloos is, kan ik deze elke tiener aanraden. daar zie je het verhaal van een meisje die laxeermiddelen koopt, zichzelf te dik vind, steeds minder gaat eten en in het ziekenhuis komt. zo herkenbaar voor veel meisjes, en dan vragen er hier meisjes waar ze ze kunnen halen. doe normaal, je bent wie je bent, en ga toch sporten ofzo. zelfs van zoenen val je af. :)

20-06-2011
09:34:33
Reactie van myrthe:

helemaal eens met christa. ik ken christa al vanaf de basisschool en weet wat ze allemaal heeft meegemaakt. Maar mensen! begin er gewoon nooit aan. Steun elkaar in alle moeilijke tijden en wees er als vriendinnen voor elkaar, maar doe dat niet op een manier als deze. Liefs Myrthe.

20-06-2011
09:34:27
Reactie van christa:

@ fay: je bent helemaal niet te dik! je bent juist hartstikke dun! ik zou je aanraden om eerst iets aan te komen! als het nog erger word weet jij niet wat de gevolgen er van zijn!
meid je kunt er dood aan gaan.
stop nu je nog stoppen kunt!

20-06-2011
09:33:17
Reactie van christa:

Ik heb zelf een eetstoornis en heb laxeer pillen gebruikt. kijk eens op internet wat de gevolgen van het gebruik van laxeerpillen zijn!
meiden:
wees trots op hoe je bent! kijk niet naar anderen, maar God heeft je geschapen zoals hij dat wil! En zo ben je goed.
met vriendelijke groet,
Christa

18-06-2011
00:25:39
Reactie van fay:

Hi,
een vraagje/ kwestie: als je continu met wel en niet eten bezig bent (al voor 4 jr) en telkens maar een klein beetje afvalt of aankomt, doordat je te weinig eet en vervolgens je telkens weer compleet overgeeft aan een vreetbui... Achteraf schaam ik me kapot en voel ik me schuldig. Ik heb dan zo veel spijt en zit eraan te denken om het uit te kotsen of laxeermiddelen te gaan slikken, want ik heb gefaald in het lijnen/uithongeren. Maar tot zelfs hier ben ik te laf voor... Ik ben mislukt. Continu 2strijd over wel niet eten... Weeg 48 kg, 1.64m, 16 jaar. Eetprobleem of niet? Het is meer de controle die ik zo graag wil... I guess... Niemand die weet wat er in mijn hoofd afspeelt. Voel me lelijk en dik. Wat zijn de bijverschijnselen van laxeermiddelen?
Liefs,
Fay

1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim