online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Laxeermiddelen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Laxeermiddelen

29-05-2007

Goedemiddag allemaal,

Ik hoor de laatste tijd steeds meer over het gebruiken van laxeermiddelen om sneller af te vallen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben al tijden bezig met afvallen, maar niets wil echt helpen.. Ik sport veel en let op wat ik eet. Ik zou laxeer middel wel eens willen proberen maar dan maar voor een weekje, door sommige verhalen ben ik er wel van op de hoogte dat het slecht voor je is op langer termijn.

Heeft iemand er ervaring mee, en helpt het om af te vallen? Of heeft iemand andere tips? Ik ben nu 21 jaar, 1m68 en weeg 60 kg.

Groetjes,
Ninke

07-09-2010
11:36:48
Reactie van desiree:

anja, helaas, maar zo is het maar net

04-09-2010
19:51:28
Reactie van anja:

ba ba desiree laat die smerige details maar achter wegen.
je bent al niet goed snik dat je zoiets slikt .

03-09-2010
19:15:06
Reactie van desiree:

Oh ja, en bij elke stap die je zet, komt er een pufje wind uit, alsof je geen kracht mag zetten. Tijdens het avondeten moest ik niezen....nou denk je eens in, meten een schone broek dus

03-09-2010
19:04:14
Reactie van desiree:

Oh ja nog wat, zien jullie ook die vieze slijmerige wormen er soms uitkomen? Getver...en het kriebelt ook nog aan je gat als het eruit komt

03-09-2010
19:00:45
Reactie van desiree:

Laatst kocht ik nourilax, en joh, ik schrob elke dag mijn pot, want het lijkt wel of een granaat ontploft iedere keer.
Maar goed, na die spetters is het wel een heerlijk gevoel al die druk uit je buik

02-09-2010
17:18:35
Reactie van sarah:

een vriendin van me had eerst een eetstoornis
en die heeft echt 4jaar lang ofzo lax gebruikt, soms wel 6pilletjes op een dag omdat ze dus steeds meer nodig had
en nu zijn haar hele darmen naar de klote en kan ze bijna niet meer naar de wc zonder die pillen ;p

02-09-2010
17:09:27
Reactie van saskia lagerwaard:

Het gebruik van laxeermiddelen is zeer slecht voor je lichaam! Het is niet goed voor je maag/darmkanaal! Bij onze organisatie, stichting JIJ, melden zich veel mensen aan die een eetprobleem hebben. Een aantal van hen is verslaafd aan laxeermiddelen met alle lichamelijke gevolgen van dien (zoals niet meer normaal naar de wc kunnen tot ontstekingen in de darmen, waardoor normaal functioneren niet meer mogelijk is). Kortom: BEGIN ER NOOIT AAN!
En mocht je al een eetprobleem hebben (bijv. last hebben van extreme eetbuien, alleen maar willen lijnen, etc.) neem dan eens een kijkje op de website van stichting JIJ in Rotterdam. Wij starten binnenkort weer met 2 groepen (1 groep is inmiddels vol).
En als je wilt afvallen, doe dat dan verantwoord, bijvoorbeeld met behulp van een diėtiste en/of op een gezonde manier, maar ga nooit extreem lijnen, want dat werkt vroeg of laat alleen maar tegen je!

21-08-2010
12:57:50
Reactie van meisje:

Haaj,
ik wil ook graag laxeermiddel kopen maare moet je daar een bepaalde leeftijd voor hebben dan?
ik ga het denk ik deze week kopen.
groetjes.

17-08-2010
18:40:26
Reactie van lisa:

ik ben gewoon naar een onbekende kruitvat gegaan.
deed net of een telefoongesprek met me moeder had en dat mama vroeg of ik laxeermiddelen mee wilde brengen voor mijn opa. en hij trapte erin. Heel gemakkelijk!
x

21-07-2010
13:56:56
Reactie van lisaa:

hallo,
ik wil ook graag afvallen voor de vakantie maar ik ben erg onzeker over laxeermiddelen.
heeft iemand wat tips voor mij....

xx lisaa

1  2  3  4  5  6  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim