online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Tropex Light Serum- ervaring iemand?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Tropex Light Serum- ervaring iemand?

24-06-2007

Hallo Allemaal,

Vanochtend werd ik ontzettend enthousiast van een artikel en in een plaatselijk krantje. Een vrouw die voorheen overgewicht had verteld daar razend enthousiast over het gebruik van Tropex Light serum. Zij is zonder er wat voor te doen in 3 weken tijd 11 kilo afgevallen en zo van haar overgewicht afgekomen. Nu, twee jaar later, is zij nog steeds op dat gewicht!

Ik zelf werd razend enthousiast van het spul en het beschreven resultaat. Ik heb zelf getracht om op onderzoek uit te gaan naar het spul om reacties te peilen, maar de opbrengst is laag.
Vandaar dat ik aan jullie wil vragen: Wie heeft ervaring met het middel? Werkt het echt zo? ik ben razendbenieuwd! Ik had het spul eigenlijk vandaag al willen bestellen, maar toch maar even middels deze weg een impasse..

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes, D

25-04-2010
22:16:27
Reactie van patty voggie:

Hoooi beste mensen,

Ik heb het product donderdag 22 april binnen gekregen. Ik ben er nu 4 dagen mee bezig en om eerlijk te zijn ik ben 1.6 kilo afgevallen terwijl ik in mijn maandelijkse periode zit!!? Bij voorbaat heb ik mijn automatische incasso's laten stoppen hiervoor. Ik verwacht wel een brief van hun dat ze het "geld" er niet af hebben kunnen halen, want ik neem aan dat praktisch elk bedrijf een incasso bureau hebben ingeschakeld?
Mijn eetlust is wel minder, ik heb nergens last van, ik voel me goed en ga normaal naar het toilet (dus niet overbodig plassen) en mocht dit niet werken dan zit het gewoon tussen je oren bij wijze van... Ik heb de kuur voor 40 dagen om 25-30 kilo af te vallen en ik maak de kuur gewoon af want ze kunnen het bedrag er toch niet vanaf halen. Mocht het zo zijn dat ik inderdaad geen brief thuis krijg dan weten wij allen genoeg! Wel lees ik iets over een citroen-capsule-dieet-nog wat... En anders hebben we nog zo een leuk tv programma oplichters gezocht of zoiets, moet jullie eens kijken hoeveel mensen zich daar voor zullen aanmelden!!!!

Ik houd jullie op de hoogte van mijn "kuur"

Groetjes Patricia

27-09-2009
14:57:43
Reactie van jenny:

Hallo,

Onlangs zag ik weer een artikel staan in een leesblad over dit middel, en ook ik werd enthousiast.
Heeft het nog gewerkt bij mensen?? Ik zag dat de laatste reacties al van even geleden zijn.

Val je inderdaad af?? En als dit niet zo is volgens de beschrijving, krijg je dan wel/niet je geld teruggestort??

Jenny

15-08-2009
19:18:22
Reactie van s.:

Hallo D,

Zoals je kunt lezen zijn de meeste mensen erg negatief over dit product. Zelf heb ik dit het vorig jaar gebruikt. Het werkte bij wel en vrij vlot viel ik een paar kilo af, maar het gaat niet vanzelf. Naast dit product moet je 3 keer daags gezond eten en alle tussendoortjes laten staan. Ook al het lekkere eten, de kcal-makers, mag je dan niet nuttigen. Min. 2 liter (liefst meer) water drinken. Daarbij elke dag min. 45 minuten bewegen, fietsen, een stevige wandeling of naar de sportschool. Het geeft een ruggensteuntje, echter moet jij de rest van het werk zelf doen. Misschien dat die andere mensen hun eetpatroon niet hebben aangepast en hoopte op een wondermiddel.
SUCCES!

Groetjes,
S.

15-08-2009
19:05:22
Reactie van merel:

Hoi!
Ik wilde net Trpoex Light mailen omdat ik al een week bezig ben en nog helemaal niets ben afgevallen.
Ik had het pakket om 10 tot 15 kilo af te vallen.
Ik wilde mailen of ik iets fout deed omdat ik nog helemaal niet ben afgevallen.
Maar nu lees ik dus dat het helemaal niet werkt en dat je je geld ook niet terug krijgt.
Daar baal ik van!
Ik ga het evengoed proberen!! En dan even afwachten.
Ik lees wel op meerdere media dat negatieve calorien kunnen werken.
Groetjes Merel.

03-08-2008
19:36:41
Beste D.

Wondermiddelen bestaan niet geloof dat nou maar.
Minder eten, niet snoepen. Gewoon een dosis gezond verstand.

Succes

03-08-2008
18:38:52
Reactie van jesssica:

hallo, ik zou het niet bestellen als ik u was ten eerste werkt het niet,en ten tweede wij wachten al meer dan 3 maanden op ons geld wat je zou terug krijgen als het niet werkte. veel sporten en sonja bakker heeft bij mij het gewenste resultaat gegeven vr groet , jessica

04-05-2008
15:42:41
Reactie van sandra:

Beste D.

Blijkbaar zijn de reacties nogal verschillend. De één valt er (bijna) niets mee af en ik raakte in korte tijd wel een aantal kilo kwijt.
Verder heb ik er totaal geen bijwerkingen van gehad.
Ik zou zeggen, probeer het zelf, je betaald pas na een bepaald termijn (als ik me niet vergis 30 dagen) en aangezien het automatisch incasso is, kun jij persoonlijk het terugdraaien, wanneer het niet naar je zin is.

SUCCES!!

Groetjes,
Sandra

27-04-2008
19:09:26
Had het vandaag besteld en daarna gaan kijken op internet, het is VETTE troep, van de enkele ervaringen waren er 2 ziekenhuisopnamen bij, dat spul heeft hun nieren aangetast, het gelijk teruggebeld en gezegd dat ik mijn bestelling van vanmiddag wilde annuleren, dat kon zei ze, heel onvriendelijk, heb ook geconfontreerd dat recencies vermelden dat je er nierklachten van krijgt, ze lachte mij gewoon uit en ging er niet op in!! Bedankt voor de recensies anders had ik het wrs gebruikt.

20-04-2008
20:10:50
Reactie van renate:

Hallo ook ik heb dit product gebruikt en geen gram afgevallen,voor mij wekte dit dus helemaal niet.Het kost toch een redelijk bedrag en zou je moeten verwachten dat het enig resultaat geeft.
Ga nu ook proberen via de bank mijn geld terug te krijgen zoals in andere reacties staat.

09-01-2008
10:35:02
Reactie van sandra:

Tabletten?? Het zijn toch druppels die je in moet nemen. Volgens mij hebben wij het over een ander product! Tropex Light zijn druppeltjes.
Voor mij werkte ze wel. Wat andere ermee doen, moeten ze uiteraard zelf weten. Nogmaals succes!!

Groeten,
Sandra

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim